Nou zeg, valt echt wel mee hoor., Jij wou met iedereen s*xquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kon het maar moeilijk aanzien, hoe je openlijk met andere jongens zat te flirten
Ja, jij wou nooit, vind je het gek dat ik ergens ga proberenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:09 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou zeg, valt echt wel mee hoor., Jij wou met iedereen s*x
goed zo tijger! pak 'mquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:09 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou zeg, valt echt wel mee hoor., Jij wou met iedereen s*x
Ik steun je ook maar ik vond dit zo leuk klinken dus ik moest het gewoon ff zeggenquote:
heb liever een flirtende vriend dan een die met iedereen onder de dekens duikt, Flirt hij alleen maar, dan ben ik tenminste nog zijn maatje onder de dekensquote:
wil jij mijn maatje zijn ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb liever een flirtende vriend dan een die met iedereen onder de dekens duikt, Flirt hij alleen maar, dan ben ik tenminste nog zijn maatje onder de dekens
heel goed mop!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb liever een flirtende vriend dan een die met iedereen onder de dekens duikt, Flirt hij alleen maar, dan ben ik tenminste nog zijn maatje onder de dekens
idd is iedereen aan het werk ofzo??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar is iedereen ? gaat hier niet meer zo heel erg hard
Ik ook maar stagebegeleider is nu naar huis dus ik vind dat ik meer dan genoeg gedaan heb voor vandaagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben er nog steeds; maar heb zowaar eens gewerkt vandaag..
Zolang je veel aandacht van mij wilt is het goedquote:
jeemig, houdt die vent nooit op??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
directeur was er weer... weer met kritiek op mn begroting...
Ik ben er ook wel klaar mee, heb een deel van mn verslag gemaakt: lay-out, indeling, inleiding, achtergrond, probleemstelling.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook maar stagebegeleider is nu naar huis dus ik vind dat ik meer dan genoeg gedaan heb voor vandaag![]()
Kom nou bij ons, we missen jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef somegirl het volgende:
ik kom ook weer even hoi zeggen!![]()
zodat jullie me niet vergeten!!!!
En ik ben hard aan het werk eindelijk ja.... ik moet 1200 bedrijven bellen, dus ik ben wel even bezig.......................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |