Die zijn allemaal heel braaf aan het werkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het er maar 4 zijn; er moeten er meer zijn![]()
Hier op het bedrijf zit er zeker weten nog wel 1 dat weet ik zeker, die heb ik vandaag nog gesproken die zit hier tot 1 juli.... weet alleen niet hoe ze heet dus ik kan dr geen mailtje sturen dat ze hier moet komen kijken.... en weet ook niet waar ze zitquote:
lekker wijf?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hier op het bedrijf zit er zeker weten nog wel 1 dat weet ik zeker, die heb ik vandaag nog gesproken die zit hier tot 1 juli.... weet alleen niet hoe ze heet dus ik kan dr geen mailtje sturen dat ze hier moet komen kijken.... en weet ook niet waar ze zit![]()
Om van te kwijlen zo lekkerquote:
Volgende keer ff hierheen verwijzenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om van te kwijlen zo lekker![]()
En ook een heeeeeeeel erg lieve stem![]()
Ik hoor dat jij morgen iets te doen hebtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Woei nou die hebben we hier nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar als ze dit allemaal gaat lezen denkt ze ineens totaal anders over mij ben ik bangquote:
Nee hoor, ik verdedig je welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar als ze dit allemaal gaat lezen denkt ze ineens totaal anders over mij ben ik bang![]()
Echt niet, dan gaan jullie op dr geilen, deze is lekker voor mij alleenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij morgen iets te doen hebt![]()
Namelijk die lekkere collega staigaire van je hierheen lokken
dat zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar als ze dit allemaal gaat lezen denkt ze ineens totaal anders over mij ben ik bang![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe ging dat spreekwoord nou: meer is beter![]()
Dat ook..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik dacht dat het hoe meer lekkere wijven hoe meer vreugd was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |