uuuh, ja dat wordt wel een probleem. Want ik zit nu hiero, zonder foto's en mijn foto's moeten nog ontwikkeld worden (doe niet aan digitaal)quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:54 schreef tijgerwillie het volgende:
wie houd er nog van mij?
wie niet!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:54 schreef tijgerwillie het volgende:
wie houd er nog van mij?
Aandacht tekort ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:54 schreef tijgerwillie het volgende:
wie houd er nog van mij?
suc6quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
de directeur is er, dus ben ff weg. doei
Succesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Succes met het net doen of je druk aan het werk bentquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
De luis nog wel ? wat lief van jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:57 schreef tijgerwillie het volgende:
ooh gelukkig, ik ook van jullie en teardrop, je kan de luis krijgen phu
als je bij mij in de fanclub komt krijg je ook mijn stemquote:
Eindelijk wat vriendjes die altijd bij me zullen blijvenquote:
Jup ik weet het zeker, aandacht tekortquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
als je bij mij in de fanclub komt krijg je ook mijn stem
Kijk eens aan, toch nogquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eindelijk wat vriendjes die altijd bij me zullen blijven
vandaar mijn vraag in het vorige topic of ik 2x kon stemmen. wilde eigenlijk ook op jou stemmenquote:
En ik danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vandaar mijn vraag in het vorige topic of ik 2x kon stemmen. wilde eigenlijk ook op jou stemmen
of jij, jij antwoordt wanneer ik niet tegen jou praat, duidelijk een teken van he.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jup ik weet het zeker, aandacht tekort![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Welke stem?
Ja ik kom aandacht tekort maar ik kom er gewoon eerlijk voor uitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
of jij, jij antwoordt wanneer ik niet tegen jou praat, duidelijk een teken van he.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vandaar mijn vraag in het vorige topic of ik 2x kon stemmen. wilde eigenlijk ook op jou stemmen
Is dat mijn beloning dat ik een keer druk op mijn stage benquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en op jou, maar jij was er steeds niet....
nee je straf dat je t elke keer te rustig aan gedaan hebtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is dat mijn beloning dat ik een keer druk op mijn stage ben
ja, maar R-Alph is nu heel lief tegen mij geweest en dan moet ik toch kiezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is dat mijn beloning dat ik een keer druk op mijn stage ben
Lasagna enzo ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
En R-Alph en ik houden allebei van feesten van Q-dancedat schept een band
ooh echt wel, ik stem op mijn hele fanclub *zelfs dubbel op de voorzitter*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef snellejelle het volgende:
Nou een echte mannelijke favoriet is er niet he....
maar ik heb zelfs helemaal geen stem
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh echt wel, ik stem op mijn hele fanclub *zelfs dubbel op de voorzitter*
Is er toch nog iemand die op mij stemtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jeeeeejquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hier ook. beetje nep raveteefquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nope
Geen MOH ganger hoor
Puur alleen hardstyle en beetje hardcore.
New style gabbersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hier ook. beetje nep raveteef
Vandaar die doodskop op je jasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hier ook. beetje nep raveteef
Oh en ik ben niet lief tegen jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar R-Alph is nu heel lief tegen mij geweest en dan moet ik toch kiezen.
... hè R-Alph
ja maar ik ben bang dat ik voor jou alleen rebound ben, je weet wel: een neukertje om over je ex heen te komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh en ik ben niet lief tegen je
Ik merk het alweer hoor, als je hier ff druk aan het werk bent wordt je meteen vergeten
Neej hoor na een half jaar ben ik wel weer toe aan een SERIEUSE relatiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja maar ik ben bang dat ik voor jou alleen rebound ben, je weet wel: een neukertje om over je ex heen te komen.
ben ik nu al grappiger dan je collega's?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hahaha, hier moest ik echt ff hard om lachen
Is het uit dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja maar ik ben bang dat ik voor jou alleen rebound ben, je weet wel: een neukertje om over je ex heen te komen.
dan heb je onder een steen gelegenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en hoe heet je als pas nu early rave en oldstyle hebt ontdekt?
ik hou stiekem wel van neukertjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neej hoor na een half jaar ben ik wel weer toe aan een SERIEUSE relatie![]()
Maar blijkbaar jij niet![]()
Hoop voor je dat je vriend dat ook oke vindquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou stiekem wel van neukertjes![]()
Foei je hebt een vriendquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou stiekem wel van neukertjes![]()
ojaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:22 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Foei je hebt een vriend
Of is dit een dekmantel![]()
Ik leef met je mee Teardrop.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh en ik ben niet lief tegen je
Ik merk het alweer hoor, als je hier ff druk aan het werk bent wordt je meteen vergeten
Alles gaat wel goed met je relatie en je vriend enzo ??? lijkt namelijk niet zoquote:
Verlaat me maar hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
btw R-Alph. we hebben allebei pijn in onze vinger. weer iets!
maar das logischquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Teardrop.
Ik sta niet eens in de poll
Waarom denk je dat wij hier ons gang mochten gaanquote:
en leven zit erinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij hier ons gang mochten gaan
Omdat SES dan ook weer een beetje leven zou krijgen![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:26 schreef Slarioux het volgende:
Serieus, wordt hier nog geslowchat of is iedereen aan het internetneuken met goddess?
ik ga morgen weer naar hem toe. gaat allemaalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Alles gaat wel goed met je relatie en je vriend enzo ??? lijkt namelijk niet zo![]()
![]()
beide geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:26 schreef Slarioux het volgende:
Serieus, wordt hier nog geslowchat of is iedereen aan het internetneuken met goddess?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:26 schreef Slarioux het volgende:
Ik slowchat; sex is viesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:26 schreef Slarioux het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:27 schreef c0mpleX het volgende:
we hebben de S, we hebben de E, we hebben de S... we hebben SES
je mag wel helpen maar dat moet dan privéquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:26 schreef tijgerwillie het volgende:
het gaat hier niet echt snel meer he, moet ik helpen, wie weet er nog een leuk onderwerp???
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
btw R-Alph. we hebben allebei pijn in onze vinger. weer iets!
Word jij voorzitter van die fanclub?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:27 schreef c0mpleX het volgende:
we hebben de S, we hebben de E, we hebben de S... we hebben SES
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
voor de tweede keer hoe weet je dat...
kom maar op, ik ben een goede hulp hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je mag wel helpen maar dat moet dan privé![]()
dat lijkt me een hele eerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Word jij voorzitter van die fanclub?
een foto was goede hulp,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
kom maar op, ik ben een goede hulp hoor
Sex is heerlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
onwetendheid of de verkeerde neukies
Ben bang het laatstequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
onwetendheid of de verkeerde neukies
jij bent toch niet het persoon dat het klaar krijgt dmv een foto hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een foto was goede hulp,
meer foto's is een hele goede hulp
neeeeej maar t maakt de dag wel wat leukerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jij bent toch niet het persoon dat het klaar krijgt dmv een foto he![]()
he bahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jij bent toch niet het persoon dat het klaar krijgt dmv een foto he![]()
ppffff ik dacht al. Ben blij dat ik mijn bedenken niet waarheid zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neeeeej maar t maakt de dag wel wat leuker![]()
wat denk je wel niet van me.....
zeeuwsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat is klaar krijgen?
Parapluquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ja, maar nu mag het niet meer regenen
Kwart over vijf moet het droog zijn. En kwart voor zeven ook. Beide tijden moet ik fietsenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ja, maar nu mag het niet meer regenen
wat een gedachten jij al niet hebt op je stagequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ppffff ik dacht al. Ben blij dat ik mijn bedenken niet waarheid zijn
zeeuwse accent is verschrikkelijk vooral bij een meisjequote:
ben gewoon abn alleen wanneer ik boos ben ben ik haagsquote:
i know... ik bijt altijd op de velletjes naast mn nagel en dat gaat vandaag ineens foutquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker bezig vandaag, dit is al de tweede vinger..
Aaahh, niet meer doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know... ik bijt altijd op de velletjes naast mn nagel en dat gaat vandaag ineens fout
aha kee, toch jammer geen zeeuws accent..... maar kan niet alles hebben hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ben gewoon abn alleen wanneer ik boos ben ben ik haags
Die tik heb ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know... ik bijt altijd op de velletjes naast mn nagel en dat gaat vandaag ineens fout
daaaagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef babba_ het volgende:
heheeh ik kan er weer vandoor, naar de fysio!!! Nog nooit zoveel zin in gehad! Werkse nog jongens en meisjes! Tot morgen!!
sorry hoor maar een zeeuws accent bij een meisje is echt verschrikkelijk, alsof ze zo van de boerderij afkomen. Moh nog efkes de was doen ohquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha kee, toch jammer geen zeeuws accent..... maar kan niet alles hebben he
tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef babba_ het volgende:
heheeh ik kan er weer vandoor, naar de fysio!!! Nog nooit zoveel zin in gehad! Werkse nog jongens en meisjes! Tot morgen!!
Dan ben ik morgen ziekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
M'n stagebegeleider vertelde net dat ik ws morgen al een andere computer krijg waar internet opstaat!!!!!
Dus geniet maar van de rust, I'll be back![]()
hmm dan heb ik alleen maar goed voorbeeld gehoord.. dan is t miss maar beter dat je geen accent hebtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sorry hoor maar een zeeuws accent bij een meisje is echt verschrikkelijk, alsof ze zo van de boerderij afkomen. Moh nog efkes de was doen oh
yesss... Megter will be backquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
M'n stagebegeleider vertelde net dat ik ws morgen al een andere computer krijg waar internet opstaat!!!!!
Iedereen keert zn rug naar mij toe, alleen maar omdat ik deze week wat drukker ben dan normaalquote:
ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben ik morgen ziek
Het was net zo lekker rustig..
gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iedereen keert zn rug naar mij toe, alleen maar omdat ik deze week wat drukker ben dan normaal![]()
![]()
Nou hoeft het niet meer je hebt R-Alph alquote:
af en toe bijt ik op mn lippen, dat is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee das niet goed
Bijt ook op mn lippen
Moet ik ook afleren
jij loopt ook steeds over naar andere wijvies, dussuuhquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou hoeft het niet meer je hebt R-Alph al![]()
Ik ben trouwquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij loopt ook steeds over naar andere wijvies, dussuuh
Maar ik meen het niet, en doe het ook nooit zo lang, jij bent al de hele dag met hem bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij loopt ook steeds over naar andere wijvies, dussuuh
Wij zijn bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik meen het niet, en doe het ook nooit zo lang, jij bent al de hele dag met hem bezig![]()
Dacht dat wij een Fok!relatie hadden![]()
fresh fmquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
Hebben jullie ook zown duffe radiozender aan staan? hier skyradio
we're about to get it on...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:50 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wij zijn bezig![]()
Damn dat klinkt beter dan het is
Ik val op blond. En daarnaast is ijsmeis een Limburgerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarom ging jouw stem naar ijsmeis uit dan????
heb je je eigen radio dan???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ik Veronica en Fresh fm. Wissel af en toe..
ik was vroeger blondquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:51 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik val op blond. En daarnaast is ijsmeis een Limburger![]()
En dat zegt genoeg![]()
waarom zit je dan nu aan te pappen met teardrop zijn vriendinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:51 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik val op blond. En daarnaast is ijsmeis een Limburger![]()
En dat zegt genoeg![]()
Ik kan toch goed opschieten met goddess-in-heaven ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarom zit je dan nu aan te pappen met teardrop zijn vriendin
hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef knox_ het volgende:
Nooit geweten dat ik een verslavend spelletje op mn telefoon had, weer een uur vermaakt
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik kan toch goed opschieten met goddess-in-heaven ?
Daarnaast is teardrop niet haar vriend
teardrop, ze was toch je fok!vriendinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik kan toch goed opschieten met goddess-in-heaven ?
Daarnaast is teardrop niet haar vriend
* Steve-O 2 dagen per week thuis mag stage lopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O heeft na 1.5 maand ze stagecontract getekend
Maar wij hebben elkaar hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
teardrop, ze was toch je fok!vriendin
Thuis stage lopen? Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
* Steve-O 2 dagen per week thuis mag stage lopen
Nou gewoon ik kom pas 10 uur me bed uit en doe de hele dag rustig aan ?quote:
tuurlijkquote:
Ik had het nog moeilijk met onze open relatiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:57 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tuurlijk*lang geleden, wist niet eens meer of je nog in leven was*
![]()
heozo, vertelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik had het nog moeilijk met onze open relatie![]()
Dat dacht ik maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
teardrop, ze was toch je fok!vriendin
Daar heb ik nou ook last van daywalkerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kon het maar moeilijk aanzien, hoe je openlijk met andere jongens zat te flirten
Nou zeg, valt echt wel mee hoor., Jij wou met iedereen s*xquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kon het maar moeilijk aanzien, hoe je openlijk met andere jongens zat te flirten
Ja, jij wou nooit, vind je het gek dat ik ergens ga proberenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:09 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou zeg, valt echt wel mee hoor., Jij wou met iedereen s*x
goed zo tijger! pak 'mquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:09 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou zeg, valt echt wel mee hoor., Jij wou met iedereen s*x
Ik steun je ook maar ik vond dit zo leuk klinken dus ik moest het gewoon ff zeggenquote:
heb liever een flirtende vriend dan een die met iedereen onder de dekens duikt, Flirt hij alleen maar, dan ben ik tenminste nog zijn maatje onder de dekensquote:
wil jij mijn maatje zijn ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb liever een flirtende vriend dan een die met iedereen onder de dekens duikt, Flirt hij alleen maar, dan ben ik tenminste nog zijn maatje onder de dekens
heel goed mop!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb liever een flirtende vriend dan een die met iedereen onder de dekens duikt, Flirt hij alleen maar, dan ben ik tenminste nog zijn maatje onder de dekens
idd is iedereen aan het werk ofzo??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar is iedereen ? gaat hier niet meer zo heel erg hard
Ik ook maar stagebegeleider is nu naar huis dus ik vind dat ik meer dan genoeg gedaan heb voor vandaagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben er nog steeds; maar heb zowaar eens gewerkt vandaag..
Zolang je veel aandacht van mij wilt is het goedquote:
jeemig, houdt die vent nooit op??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
directeur was er weer... weer met kritiek op mn begroting...
Ik ben er ook wel klaar mee, heb een deel van mn verslag gemaakt: lay-out, indeling, inleiding, achtergrond, probleemstelling.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook maar stagebegeleider is nu naar huis dus ik vind dat ik meer dan genoeg gedaan heb voor vandaag![]()
Kom nou bij ons, we missen jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef somegirl het volgende:
ik kom ook weer even hoi zeggen!![]()
zodat jullie me niet vergeten!!!!
En ik ben hard aan het werk eindelijk ja.... ik moet 1200 bedrijven bellen, dus ik ben wel even bezig.......................
1200 bedrijven???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef somegirl het volgende:
ik kom ook weer even hoi zeggen!![]()
zodat jullie me niet vergeten!!!!
En ik ben hard aan het werk eindelijk ja.... ik moet 1200 bedrijven bellen, dus ik ben wel even bezig.......................
Zeg dat ie die begroting in zn reet kan steken en als ie daar hulp bij nodig heeft dat je hem daar graag een handje bij helpt ! huppa keihard in zn aars steken dat ie er bij zn mond weer uitkomt ! dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
directeur was er weer... weer met kritiek op mn begroting...
hoeveel "the mannen" heb jij wel nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heey maar jij bent mij *the man* toch
en zo is tquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg dat ie die begroting in zn reet kan steken en als ie daar hulp bij nodig heeft dat je hem daar graag een handje bij helpt ! huppa keihard in zn aars steken dat ie er bij zn mond weer uitkomt ! dat zal hem leren![]()
ik ben jou poppetje hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heey maar jij bent mij *the man* toch
jawel, ik moet die begroting versturen naar het bedrijf waar het voor bedoeld is. (lekker professioneel, een begroting opsturen na 6 weken als je hem eerder beloofd had)quote:
heb toch een fanclub, volgens mij zijn dat alleen maar mannenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hoeveel "the mannen" heb jij wel niet
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg dat ie die begroting in zn reet kan steken en als ie daar hulp bij nodig heeft dat je hem daar graag een handje bij helpt ! huppa keihard in zn aars steken dat ie er bij zn mond weer uitkomt ! dat zal hem leren![]()
Is toch prima op tijd?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jawel, ik moet die begroting versturen naar het bedrijf waar het voor bedoeld is. (lekker professioneel, een begroting opsturen na 6 weken als je hem eerder beloofd had)
En ondertussen wel tegen hem blijven zeggen... adem in.... adem uitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]hahaha. ja dat lijkt me leuk
beter te laat dan nooitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jawel, ik moet die begroting versturen naar het bedrijf waar het voor bedoeld is. (lekker professioneel, een begroting opsturen na 6 weken als je hem eerder beloofd had)
Inderdaad ze hebben hem toch gekregen.... moeten ze niet zeiken ookquote:
dames mogen ook lid worden maar weet niet of daar animo is...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb toch een fanclub, volgens mij zijn dat alleen maar mannen
Dat zeg ik ook altijd, helaas denkt niet iedereen er zo overquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ze hebben hem toch gekregen.... moeten ze niet zeiken ook![]()
swel weinig he....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zijn hier ook maar 4 vrouwelijke stagiaires als ik het goed heb
die anderen verstoppen zich!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het er maar 4 zijn; er moeten er meer zijn![]()
Ja volgens mij ook inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef tijgerwillie het volgende:
ja, goddes, ijsmijs, somegirl en ik toch
Die zijn allemaal heel braaf aan het werkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het er maar 4 zijn; er moeten er meer zijn![]()
Hier op het bedrijf zit er zeker weten nog wel 1 dat weet ik zeker, die heb ik vandaag nog gesproken die zit hier tot 1 juli.... weet alleen niet hoe ze heet dus ik kan dr geen mailtje sturen dat ze hier moet komen kijken.... en weet ook niet waar ze zitquote:
lekker wijf?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hier op het bedrijf zit er zeker weten nog wel 1 dat weet ik zeker, die heb ik vandaag nog gesproken die zit hier tot 1 juli.... weet alleen niet hoe ze heet dus ik kan dr geen mailtje sturen dat ze hier moet komen kijken.... en weet ook niet waar ze zit![]()
Om van te kwijlen zo lekkerquote:
Volgende keer ff hierheen verwijzenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om van te kwijlen zo lekker![]()
En ook een heeeeeeeel erg lieve stem![]()
Ik hoor dat jij morgen iets te doen hebtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Woei nou die hebben we hier nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar als ze dit allemaal gaat lezen denkt ze ineens totaal anders over mij ben ik bangquote:
Nee hoor, ik verdedig je welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar als ze dit allemaal gaat lezen denkt ze ineens totaal anders over mij ben ik bang![]()
Echt niet, dan gaan jullie op dr geilen, deze is lekker voor mij alleenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij morgen iets te doen hebt![]()
Namelijk die lekkere collega staigaire van je hierheen lokken
dat zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar als ze dit allemaal gaat lezen denkt ze ineens totaal anders over mij ben ik bang![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe ging dat spreekwoord nou: meer is beter![]()
Dat ook..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik dacht dat het hoe meer lekkere wijven hoe meer vreugd was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |