quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:26 schreef Slarioux het volgende:
Serieus, wordt hier nog geslowchat of is iedereen aan het internetneuken met goddess?
ik ga morgen weer naar hem toe. gaat allemaalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Alles gaat wel goed met je relatie en je vriend enzo ??? lijkt namelijk niet zo![]()
![]()
beide geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:26 schreef Slarioux het volgende:
Serieus, wordt hier nog geslowchat of is iedereen aan het internetneuken met goddess?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:26 schreef Slarioux het volgende:
Ik slowchat; sex is viesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:26 schreef Slarioux het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:27 schreef c0mpleX het volgende:
we hebben de S, we hebben de E, we hebben de S... we hebben SES
je mag wel helpen maar dat moet dan privéquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:26 schreef tijgerwillie het volgende:
het gaat hier niet echt snel meer he, moet ik helpen, wie weet er nog een leuk onderwerp???
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
btw R-Alph. we hebben allebei pijn in onze vinger. weer iets!
Word jij voorzitter van die fanclub?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:27 schreef c0mpleX het volgende:
we hebben de S, we hebben de E, we hebben de S... we hebben SES
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
voor de tweede keer hoe weet je dat...
kom maar op, ik ben een goede hulp hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je mag wel helpen maar dat moet dan privé![]()
dat lijkt me een hele eerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Word jij voorzitter van die fanclub?
een foto was goede hulp,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
kom maar op, ik ben een goede hulp hoor
Sex is heerlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
onwetendheid of de verkeerde neukies
Ben bang het laatstequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
onwetendheid of de verkeerde neukies
jij bent toch niet het persoon dat het klaar krijgt dmv een foto hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een foto was goede hulp,
meer foto's is een hele goede hulp
neeeeej maar t maakt de dag wel wat leukerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jij bent toch niet het persoon dat het klaar krijgt dmv een foto he![]()
he bahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jij bent toch niet het persoon dat het klaar krijgt dmv een foto he![]()
ppffff ik dacht al. Ben blij dat ik mijn bedenken niet waarheid zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neeeeej maar t maakt de dag wel wat leuker![]()
wat denk je wel niet van me.....
zeeuwsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat is klaar krijgen?
Parapluquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ja, maar nu mag het niet meer regenen
Kwart over vijf moet het droog zijn. En kwart voor zeven ook. Beide tijden moet ik fietsenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ja, maar nu mag het niet meer regenen
wat een gedachten jij al niet hebt op je stagequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ppffff ik dacht al. Ben blij dat ik mijn bedenken niet waarheid zijn
zeeuwse accent is verschrikkelijk vooral bij een meisjequote:
ben gewoon abn alleen wanneer ik boos ben ben ik haagsquote:
i know... ik bijt altijd op de velletjes naast mn nagel en dat gaat vandaag ineens foutquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker bezig vandaag, dit is al de tweede vinger..
Aaahh, niet meer doenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know... ik bijt altijd op de velletjes naast mn nagel en dat gaat vandaag ineens fout
aha kee, toch jammer geen zeeuws accent..... maar kan niet alles hebben hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ben gewoon abn alleen wanneer ik boos ben ben ik haags
Die tik heb ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know... ik bijt altijd op de velletjes naast mn nagel en dat gaat vandaag ineens fout
daaaagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef babba_ het volgende:
heheeh ik kan er weer vandoor, naar de fysio!!! Nog nooit zoveel zin in gehad! Werkse nog jongens en meisjes! Tot morgen!!
sorry hoor maar een zeeuws accent bij een meisje is echt verschrikkelijk, alsof ze zo van de boerderij afkomen. Moh nog efkes de was doen ohquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha kee, toch jammer geen zeeuws accent..... maar kan niet alles hebben he
tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef babba_ het volgende:
heheeh ik kan er weer vandoor, naar de fysio!!! Nog nooit zoveel zin in gehad! Werkse nog jongens en meisjes! Tot morgen!!
Dan ben ik morgen ziekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
M'n stagebegeleider vertelde net dat ik ws morgen al een andere computer krijg waar internet opstaat!!!!!
Dus geniet maar van de rust, I'll be back![]()
hmm dan heb ik alleen maar goed voorbeeld gehoord.. dan is t miss maar beter dat je geen accent hebtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sorry hoor maar een zeeuws accent bij een meisje is echt verschrikkelijk, alsof ze zo van de boerderij afkomen. Moh nog efkes de was doen oh
yesss... Megter will be backquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
M'n stagebegeleider vertelde net dat ik ws morgen al een andere computer krijg waar internet opstaat!!!!!
Iedereen keert zn rug naar mij toe, alleen maar omdat ik deze week wat drukker ben dan normaalquote:
ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben ik morgen ziek
Het was net zo lekker rustig..
gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iedereen keert zn rug naar mij toe, alleen maar omdat ik deze week wat drukker ben dan normaal![]()
![]()
Nou hoeft het niet meer je hebt R-Alph alquote:
af en toe bijt ik op mn lippen, dat is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee das niet goed
Bijt ook op mn lippen
Moet ik ook afleren
jij loopt ook steeds over naar andere wijvies, dussuuhquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou hoeft het niet meer je hebt R-Alph al![]()
Ik ben trouwquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij loopt ook steeds over naar andere wijvies, dussuuh
Maar ik meen het niet, en doe het ook nooit zo lang, jij bent al de hele dag met hem bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij loopt ook steeds over naar andere wijvies, dussuuh
Wij zijn bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik meen het niet, en doe het ook nooit zo lang, jij bent al de hele dag met hem bezig![]()
Dacht dat wij een Fok!relatie hadden![]()
fresh fmquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
Hebben jullie ook zown duffe radiozender aan staan? hier skyradio
we're about to get it on...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:50 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wij zijn bezig![]()
Damn dat klinkt beter dan het is
Ik val op blond. En daarnaast is ijsmeis een Limburgerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarom ging jouw stem naar ijsmeis uit dan????
heb je je eigen radio dan???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ik Veronica en Fresh fm. Wissel af en toe..
ik was vroeger blondquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:51 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik val op blond. En daarnaast is ijsmeis een Limburger![]()
En dat zegt genoeg![]()
waarom zit je dan nu aan te pappen met teardrop zijn vriendinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:51 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik val op blond. En daarnaast is ijsmeis een Limburger![]()
En dat zegt genoeg![]()
Ik kan toch goed opschieten met goddess-in-heaven ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarom zit je dan nu aan te pappen met teardrop zijn vriendin
hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef knox_ het volgende:
Nooit geweten dat ik een verslavend spelletje op mn telefoon had, weer een uur vermaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |