quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vandaar mijn vraag in het vorige topic of ik 2x kon stemmen. wilde eigenlijk ook op jou stemmen
Is dat mijn beloning dat ik een keer druk op mijn stage benquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en op jou, maar jij was er steeds niet....
nee je straf dat je t elke keer te rustig aan gedaan hebtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is dat mijn beloning dat ik een keer druk op mijn stage ben
ja, maar R-Alph is nu heel lief tegen mij geweest en dan moet ik toch kiezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is dat mijn beloning dat ik een keer druk op mijn stage ben
Lasagna enzo ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
En R-Alph en ik houden allebei van feesten van Q-dancedat schept een band
ooh echt wel, ik stem op mijn hele fanclub *zelfs dubbel op de voorzitter*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef snellejelle het volgende:
Nou een echte mannelijke favoriet is er niet he....
maar ik heb zelfs helemaal geen stem
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh echt wel, ik stem op mijn hele fanclub *zelfs dubbel op de voorzitter*
Is er toch nog iemand die op mij stemtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jeeeeejquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hier ook. beetje nep raveteefquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nope
Geen MOH ganger hoor
Puur alleen hardstyle en beetje hardcore.
New style gabbersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hier ook. beetje nep raveteef
Vandaar die doodskop op je jasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hier ook. beetje nep raveteef
Oh en ik ben niet lief tegen jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar R-Alph is nu heel lief tegen mij geweest en dan moet ik toch kiezen.
... hè R-Alph
ja maar ik ben bang dat ik voor jou alleen rebound ben, je weet wel: een neukertje om over je ex heen te komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh en ik ben niet lief tegen je
Ik merk het alweer hoor, als je hier ff druk aan het werk bent wordt je meteen vergeten
Neej hoor na een half jaar ben ik wel weer toe aan een SERIEUSE relatiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja maar ik ben bang dat ik voor jou alleen rebound ben, je weet wel: een neukertje om over je ex heen te komen.
ben ik nu al grappiger dan je collega's?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hahaha, hier moest ik echt ff hard om lachen
Is het uit dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja maar ik ben bang dat ik voor jou alleen rebound ben, je weet wel: een neukertje om over je ex heen te komen.
dan heb je onder een steen gelegenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en hoe heet je als pas nu early rave en oldstyle hebt ontdekt?
ik hou stiekem wel van neukertjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neej hoor na een half jaar ben ik wel weer toe aan een SERIEUSE relatie![]()
Maar blijkbaar jij niet![]()
Hoop voor je dat je vriend dat ook oke vindquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou stiekem wel van neukertjes![]()
Foei je hebt een vriendquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou stiekem wel van neukertjes![]()
ojaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:22 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Foei je hebt een vriend
Of is dit een dekmantel![]()
Ik leef met je mee Teardrop.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh en ik ben niet lief tegen je
Ik merk het alweer hoor, als je hier ff druk aan het werk bent wordt je meteen vergeten
Alles gaat wel goed met je relatie en je vriend enzo ??? lijkt namelijk niet zoquote:
Verlaat me maar hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
btw R-Alph. we hebben allebei pijn in onze vinger. weer iets!
maar das logischquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Teardrop.
Ik sta niet eens in de poll
Waarom denk je dat wij hier ons gang mochten gaanquote:
en leven zit erinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij hier ons gang mochten gaan
Omdat SES dan ook weer een beetje leven zou krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |