quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vandaar mijn vraag in het vorige topic of ik 2x kon stemmen. wilde eigenlijk ook op jou stemmen
Is dat mijn beloning dat ik een keer druk op mijn stage benquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en op jou, maar jij was er steeds niet....
nee je straf dat je t elke keer te rustig aan gedaan hebtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is dat mijn beloning dat ik een keer druk op mijn stage ben
ja, maar R-Alph is nu heel lief tegen mij geweest en dan moet ik toch kiezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is dat mijn beloning dat ik een keer druk op mijn stage ben
Lasagna enzo ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
En R-Alph en ik houden allebei van feesten van Q-dancedat schept een band
ooh echt wel, ik stem op mijn hele fanclub *zelfs dubbel op de voorzitter*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef snellejelle het volgende:
Nou een echte mannelijke favoriet is er niet he....
maar ik heb zelfs helemaal geen stem
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh echt wel, ik stem op mijn hele fanclub *zelfs dubbel op de voorzitter*
Is er toch nog iemand die op mij stemtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jeeeeejquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hier ook. beetje nep raveteefquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nope
Geen MOH ganger hoor
Puur alleen hardstyle en beetje hardcore.
New style gabbersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hier ook. beetje nep raveteef
Vandaar die doodskop op je jasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hier ook. beetje nep raveteef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |