Die tik heb ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know... ik bijt altijd op de velletjes naast mn nagel en dat gaat vandaag ineens fout
daaaagquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef babba_ het volgende:
heheeh ik kan er weer vandoor, naar de fysio!!! Nog nooit zoveel zin in gehad! Werkse nog jongens en meisjes! Tot morgen!!
sorry hoor maar een zeeuws accent bij een meisje is echt verschrikkelijk, alsof ze zo van de boerderij afkomen. Moh nog efkes de was doen ohquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha kee, toch jammer geen zeeuws accent..... maar kan niet alles hebben he
tot morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef babba_ het volgende:
heheeh ik kan er weer vandoor, naar de fysio!!! Nog nooit zoveel zin in gehad! Werkse nog jongens en meisjes! Tot morgen!!
Dan ben ik morgen ziekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
M'n stagebegeleider vertelde net dat ik ws morgen al een andere computer krijg waar internet opstaat!!!!!
Dus geniet maar van de rust, I'll be back![]()
hmm dan heb ik alleen maar goed voorbeeld gehoord.. dan is t miss maar beter dat je geen accent hebtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
sorry hoor maar een zeeuws accent bij een meisje is echt verschrikkelijk, alsof ze zo van de boerderij afkomen. Moh nog efkes de was doen oh
yesss... Megter will be backquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
M'n stagebegeleider vertelde net dat ik ws morgen al een andere computer krijg waar internet opstaat!!!!!
Iedereen keert zn rug naar mij toe, alleen maar omdat ik deze week wat drukker ben dan normaalquote:
ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben ik morgen ziek
Het was net zo lekker rustig..
gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iedereen keert zn rug naar mij toe, alleen maar omdat ik deze week wat drukker ben dan normaal![]()
![]()
Nou hoeft het niet meer je hebt R-Alph alquote:
af en toe bijt ik op mn lippen, dat is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee das niet goed
Bijt ook op mn lippen
Moet ik ook afleren
jij loopt ook steeds over naar andere wijvies, dussuuhquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou hoeft het niet meer je hebt R-Alph al![]()
Ik ben trouwquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij loopt ook steeds over naar andere wijvies, dussuuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |