Aandacht tekort ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:54 schreef tijgerwillie het volgende:
wie houd er nog van mij?
suc6quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
de directeur is er, dus ben ff weg. doei
Succesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Succes met het net doen of je druk aan het werk bentquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
De luis nog wel ? wat lief van jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:57 schreef tijgerwillie het volgende:
ooh gelukkig, ik ook van jullie en teardrop, je kan de luis krijgen phu
als je bij mij in de fanclub komt krijg je ook mijn stemquote:
Eindelijk wat vriendjes die altijd bij me zullen blijvenquote:
Jup ik weet het zeker, aandacht tekortquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
als je bij mij in de fanclub komt krijg je ook mijn stem
Kijk eens aan, toch nogquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eindelijk wat vriendjes die altijd bij me zullen blijven
vandaar mijn vraag in het vorige topic of ik 2x kon stemmen. wilde eigenlijk ook op jou stemmenquote:
En ik danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vandaar mijn vraag in het vorige topic of ik 2x kon stemmen. wilde eigenlijk ook op jou stemmen
of jij, jij antwoordt wanneer ik niet tegen jou praat, duidelijk een teken van he.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jup ik weet het zeker, aandacht tekort![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Welke stem?
Ja ik kom aandacht tekort maar ik kom er gewoon eerlijk voor uitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
of jij, jij antwoordt wanneer ik niet tegen jou praat, duidelijk een teken van he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |