Maar ik meen het niet, en doe het ook nooit zo lang, jij bent al de hele dag met hem bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij loopt ook steeds over naar andere wijvies, dussuuh
Wij zijn bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik meen het niet, en doe het ook nooit zo lang, jij bent al de hele dag met hem bezig![]()
Dacht dat wij een Fok!relatie hadden![]()
fresh fmquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
Hebben jullie ook zown duffe radiozender aan staan? hier skyradio
we're about to get it on...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:50 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wij zijn bezig![]()
Damn dat klinkt beter dan het is
Ik val op blond. En daarnaast is ijsmeis een Limburgerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarom ging jouw stem naar ijsmeis uit dan????
heb je je eigen radio dan???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ik Veronica en Fresh fm. Wissel af en toe..
ik was vroeger blondquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:51 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik val op blond. En daarnaast is ijsmeis een Limburger![]()
En dat zegt genoeg![]()
waarom zit je dan nu aan te pappen met teardrop zijn vriendinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:51 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik val op blond. En daarnaast is ijsmeis een Limburger![]()
En dat zegt genoeg![]()
Ik kan toch goed opschieten met goddess-in-heaven ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waarom zit je dan nu aan te pappen met teardrop zijn vriendin
hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef knox_ het volgende:
Nooit geweten dat ik een verslavend spelletje op mn telefoon had, weer een uur vermaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |