Foeiquote:Ik wist niet eens wat ik kon winnengewoon vraag gelezen , antwoord opgestuurd en afwachten
haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Maar jij wint nietquote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Foei.
Ik lees altijd het hele verhaaltje.
Wil jij er soms heen ijsmeis ??? dan moet je alleen wel samen met knox_ gaanquote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Foei.
Ik lees altijd het hele verhaaltje.
Ik heb ook niet meegedaan met deze prijsvragenquote:
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wil jij er soms heen ijsmeis ??? dan moet je alleen wel samen met knox_ gaan
Same.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ook niet meegedaan met deze prijsvragen.
Maar als ik iets persé wil hebben koop ik het gewoon.
If I was a rich girlquote:Op maandag 2 mei 2005 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ook niet meegedaan met deze prijsvragen.
Maar als ik iets persé wil hebben koop ik het gewoon.
Komt voor elkaar jongenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:21 schreef knox_ het volgende:
Teardrop heeft mail
En ijsmeis moet niet zeuren want nu krijg ik kaartjes, en ik wou er graag heen
In het buitenland denk ik, plak je er wel genoeg postzegels op?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Komt voor elkaar jongen![]()
Zodra ik ze binnen heb stuur ik ze door en hoop voor je dat je ze dan op tijd hebt...
Btw waar de neuk ligt Oud Beijerland![]()
Onder Rotterdamquote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Komt voor elkaar jongen![]()
Zodra ik ze binnen heb stuur ik ze door en hoop voor je dat je ze dan op tijd hebt...
Btw waar de neuk ligt Oud Beijerland![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In het buitenland denk ik, plak je er wel genoeg postzegels op?
STALKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:25 schreef knox_ het volgende:
[..]
Onder Rotterdam
Moet ik nu heel erg bang zijn omdat jij mijn adres hebt?![]()
En nu maar weer een week afwachtenquote:Gefeliciteerd! Je doet nu mee aan de prijsvraag 'Win hele mooie 'Kingdom of Heaven' prijzen!'. Klik om terug te gaan naar de prijsvragen.
Nou, eeuhh, daar zeg je wat..quote:
Ik regel de kaartjes wel, heb zo m'n connectiesquote:Op maandag 2 mei 2005 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, eeuhh, daar zeg je wat..
Misschien moeten we er een prijsvraag van maken, met als hoofdprijs 2 kaartjes voor een groot feest in Rotterdam
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:31 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik regel de kaartjes wel, heb zo m'n connecties
Wat heb ik nu gewonnen?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Wat een lol zeg vandaag![]()
Maar Megter en Jitze klinkt best wel
Canadian Connection toevallig?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:34 schreef Megter het volgende:
[..]
2 kaartjes voor een groot feest in R'dam
Hoe komen jullie daaraan dan ???? kopen van mij ??quote:
Wij hebben ook connectiesquote:Op maandag 2 mei 2005 11:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe komen jullie daaraan dan ???? kopen van mij ??
Ik ookquote:Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik elke dag met de Connexxion reis
Zijn er in de bus zoveel Canadians dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik elke dag met de Connexxion reis
Alleen in de lijn die naar Rotterdam gaatquote:Op maandag 2 mei 2005 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zijn er in de bus zoveel Canadians dan?
Aha, ik vroeg het me al af.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Alleen in de lijn die naar Rotterdam gaat
Ja lekker als het zulk kut weer is als nu door het onweer heenfietsenquote:
Dat is juist leuk met een goed regenpak.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja lekker als het zulk kut weer is als nu door het onweer heenfietsen![]()
Hier is het gewoon droog.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
onweer maakt niet uit, en als t regent doe ik mn paraplu op.. tis maar 5min fietsenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind je icon geweldigquote:Op maandag 2 mei 2005 11:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
onweer maakt niet uit, en als t regent doe ik mn paraplu op.. tis maar 5min fietsen![]()
Hier schijnt het echt goed.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier wordt het ook al wat warmer.
En het zonnetje schijnt.
Pannenkoekenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef Houniet het volgende:
goedemorgen hard werkende stagiars!!
ik ben net wakker, heb vakantie
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef Houniet het volgende:
Die laatste zin hoefde echt nietquote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef Houniet het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef Houniet het volgende:
blijf hier eens ff weg.. jij hebt vakantiequote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef Houniet het volgende:
Bijlezen, kreng!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:47 schreef Fisher het volgende:
holy fuck zeg, 1,5 uur overleg en weer 1 topic vol geknalt.. ga eens werken jullie!!
Ja, je moet ook niet zo lang weggaanquote:Op maandag 2 mei 2005 11:47 schreef Fisher het volgende:
holy fuck zeg, 1,5 uur overleg en weer 1 topic vol geknalt.. ga eens werken jullie!!
ik ga ook zo de zon in hoor, wees maar niet bangquote:Op maandag 2 mei 2005 11:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
blijf hier eens ff weg.. jij hebt vakantie![]()
Ssssstt. Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga ook zo de zon in hoor, wees maar niet bang
zon? ik ben blij dat t hier nu ff droog isquote:Op maandag 2 mei 2005 11:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga ook zo de zon in hoor, wees maar niet bang
Collega van MisterManiac? Wat voor onderzoek doe je?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:55 schreef DubzOne het volgende:
* studeert af bij een poppodium en doet daar onderzoek *
ik ben op pagina 4 of 5 van topic 9 weg gegaan ofzo hehe, dus nee ik ga niet lezenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:56 schreef Megter het volgende:
[..]
De stagiairs #10
Maar één pagina om te lezen
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:56 schreef Megter het volgende:
[..]
De stagiairs #10
Maar één pagina om te lezen
Allrighty, nogmaals succes!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:57 schreef Vigile het volgende:
Ik weet het, ik zou wat nuttigs gaan doen hier, maar kon het niet laten even te kijken of jullie het zonder mij wel volhielden....Ik ga nu écht m´n SWOT maken
Thnx!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Collega van MisterManiac? Wat voor onderzoek doe je?
Welkom iig, je staat in de OP!
Jij ook alquote:Op maandag 2 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik schrik me de tyfus: luchtalarm.... duh, 12 uur en eerste van de maand
Volgens mij horen wij hetzelfde alarmquote:Op maandag 2 mei 2005 12:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik schrik me de tyfus: luchtalarm.... duh, 12 uur en eerste van de maand
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:00 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Thnx!
Nee... geen collega van MisterManiac! In die zin dat ik niet bij hetzelfde podium werkzaam ben!
Maar ben bezig met een haalbaarheidsonderzoek
Ik las alleen ditquote:Op maandag 2 mei 2005 11:55 schreef DubzOne het volgende:
* studeert af bij een poppodium en doet daar onderzoek *
Heel zachtjesquote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kan jij die sirene wel eigenlijk horen met die banaan in je oor![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kan jij die sirene wel eigenlijk horen met die banaan in je oor![]()
eetsequote:Op maandag 2 mei 2005 12:05 schreef Megter het volgende:
Zeg, ik ga 's lekker wat te eten halen!
Tot over een klein half uurtje!
smakelijk en tot straksquote:Op maandag 2 mei 2005 12:05 schreef Megter het volgende:
Zeg, ik ga 's lekker wat te eten halen!
Tot over een klein half uurtje!
over die sirene en de banaan in je oorquote:
Haha... Ja klopt! Nog steeds een beetje vaag he??quote:Op maandag 2 mei 2005 12:02 schreef Megter het volgende:
[..]
[..]
Ik las alleen dit![]()
Maar bevalt het een beetje?
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook bijna eten, dus ik zeg alvast doei.
alvast eetsequote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook bijna eten, dus ik zeg alvast doei.
Hmmm die weet wel raad met zo'n banaantjequote:
Houniet heb je zin in een feestje donderdag ?quote:
Hahaha had je best kunnen doen, dan had ie kunnen zijn dat je je tijd nuttig besteedquote:Op maandag 2 mei 2005 12:17 schreef Remzerrr het volgende:
Mijn stagebegeleider van school was net langsgekomen, heb m dit topic maar niet laten zien
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Houniet heb je zin in een feestje donderdag ?ga gezellig met mij mee naar rotterdam
![]()
Mede mogelijk gemaakt dankzij Fok!
Zit je tegenwoordig ipv meisjes ook al achter de jongens aan Teardrop-nlquote:Ook mochten er 2 mensen met een vriend of vriendin
En t mooiste is nog dat mn begeleider hier op t bedrijf van een aantal dingen die ik heb gedaan nog niet wist dat ik daar al mee bezig was. Nou denkt ie dat ik hard aan het werk benquote:Op maandag 2 mei 2005 12:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hahaha had je best kunnen doen, dan had ie kunnen zijn dat je je tijd nuttig besteed![]()
Nee ik vind houniet gewoon een coole gastquote:Op maandag 2 mei 2005 12:19 schreef R-Alph het volgende:
[..]
[..]
Zit je tegenwoordig ipv meisjes ook al achter de jongens aan Teardrop-nl
Smoesjesssssssssssquote:Op maandag 2 mei 2005 12:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik vind houniet gewoon een coole gast![]()
Ik dacht dat ik jou daarvoor al hadquote:
Ikquote:
wantquote:
Omdat ik 2 kaarten heb gewonnen op Fok! frontpagequote:
Ik heb van het weekend ook weer pannenkoeken gegetenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:30 schreef Houniet het volgende:
en ja, de pannekoeken zijn op
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat ik 2 kaarten heb gewonnen op Fok! frontpage![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou daarvoor al had
quote:Geslacht: Man
quote:
Daarvanquote:Ook mochten er 2 mensen met een vriend of vriendin naar Canadian Connected in Nighttown. Als je wist dat Ottawa de hoofdstad van Canada is, maakte je hier kans op. De winnaars zijn:
Sparco
Teardrop-nl
Dat kan niet ! overal waar je internet hebt , heb je fok!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:34 schreef Houniet het volgende:
een vriend van mij heeft stage gelopen in canada, 3 maanden, maar had geen fok daar denk ik
Dit is mijn 3e stage, maar wel de eerste keer dat ik op het forum van fok zitquote:
Geen idee, iemand anders moest mij ook vertellen wat het was anders wist ik ook niet wat ik had gewonnen, en dan vinden ze het nog raar dat ik die kaarten weggeefquote:
Weet ik, je hebt me ook zeker niet gekwetstquote:Op maandag 2 mei 2005 12:46 schreef Houniet het volgende:
jitzzeee, was niet lullig bedoeld ofzoik wil je niet kwetsen ofzo
Brood met ardenner boterhamworst en kaas. En 2 koffiekoekenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
smakelijk en wat mag het vandaag zijn???![]()
Eet zequote:Op maandag 2 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Brood met ardenner boterhamworst en kaas. En 2 koffiekoeken![]()
30 euro voor een kaartje ???? de tering anders geef ik ff 60 euro wegquote:Op maandag 2 mei 2005 12:45 schreef knox_ het volgende:
Canadian Connected
Uit Canada is veel goeds afkomstig. Niet alleen kwamen de Canadezen en masse uit de lucht vallen, zo’n 60 jaar geleden, om Nederland te bevrijden. Waarvoor nog altijd dank! Maar… ook op muzikaal vlak mogen we Canada dankbaar zijn. Niet alleen het pas ontdekte The Dears of het veelbelovende Arcade Fire. Ook Hot Hot Heat is zo’n Canadese band die met de debuutplaat uit 2003 al bewees een grote belofte te zijn. Alle drie de bands staan begin mei in Nighttown, precies 60 jaar na D-Day.
[afbeelding]
Hot hot heat
DO 05.05
grote zaal
19.00u
¤ 30,- ex. vvk. + lidm. voorverkoop : ticketservice
![]()
![]()
gelukkig maarquote:Op maandag 2 mei 2005 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, je hebt me ook zeker niet gekwetst
twee, dat wil zeggen dat je moet/kan delenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Brood met ardenner boterhamworst en kaas. En 2 koffiekoeken![]()
16.45quote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
gelukkig maar
tot hoelaat moeten jullie fok! lopen... uhh stage lopen
pcies.. we moeten t ook niet overdrijven hequote:Op maandag 2 mei 2005 12:47 schreef Houniet het volgende:
@ c0mpleX, vette avatar.. en 1 x in de 2 of 3 jaar is wel goed
heey ik had je nog helemaal niet gezien vandaag dus bij deze hoi hoiquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
30 euro voor een kaartje ???? de tering anders geef ik ff 60 euro weg![]()
Ik moet eigenlijk tot 5 uur stage lopen, maar ik misschien dat ik eerder wegga. Voel me niet zo lekker vandaag.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
gelukkig maar
tot hoelaat moeten jullie fok! lopen... uhh stage lopen
hooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 2 mei 2005 12:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heey ik had je nog helemaal niet gezien vandaag dus bij deze hoi hoi![]()
Tijgerwillie wil wel denk ik!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hooooooooooooooooooooiiiiiiiiiii![]()
Heb jij soms zin in een feestje in rotterdag a.s donderdag ?![]()
jaja ben er ook... alleen daarstaks overleg van 1,5 uur en ik ben 't wil goed lukken vandaag dus ik werk eens echtquote:Op maandag 2 mei 2005 12:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heey ik had je nog helemaal niet gezien vandaag dus bij deze hoi hoi![]()
Donderdag heb ik al een feestje in vlissingenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hooooooooooooooooooooiiiiiiiiiii![]()
Heb jij soms zin in een feestje in rotterdam a.s donderdag ?![]()
Dan moet ik eerst weer ergens kaarten voor winnenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Donderdag heb ik al een feestje in vlissingenmisschien een volgende keer goed
![]()
Ik moet gewoon tot 16:00uur zoals altijdquote:
Omdat het zo lekker regent buiten?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef R-Alph het volgende:
Dit zijn een van de mindere dagen om in het zuiden te wonen en stage te lopen![]()
Ik ken het deel de pijn met je meequote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef R-Alph het volgende:
Dit zijn een van de mindere dagen om in het zuiden te wonen en stage te lopen![]()
Volgende keer als ie weer een prijs wint zekerquote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Donderdag heb ik al een feestje in vlissingenmisschien een volgende keer goed
![]()
Inderdaad wat zij zegt !!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is hier al de hele dag zo vies heiig/bewolkt en klam
half 6 is zo klotequote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ik moet gewoon tot 16:00uur zoals altijd
En hier komt eindelijk de zon weer door
Die snapt de functie van een stage nog niet helemaalquote:
Denk dat als Yvonne hiervan hoort, hij nooit meer een prijs zal winnenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgende keer als ie weer een prijs wint zeker
Nou ik zal voor je duimen goed, Je kan het hunkquote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer ergens kaarten voor winnen![]()
Oeeh ik ben een hunkquote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou ik zal voor je duimen goed, Je kan het hunk
Moet daarna nog ff langs de garage voor mn auto en vanavond trainen geven en zelf trainen dus heb t na mn stage drukker dan tijdens mn stagequote:
Waarom niet ? Knox_ is gewoon een vriend van mijquote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk dat als Yvonne hiervan hoort, hij nooit meer een prijs zal winnen![]()
Ik doe 's avonds ook meer dan overdagquote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Moet daarna nog ff langs de garage voor mn auto en vanavond trainen geven en zelf trainen dus heb t na mn stage drukker dan tijdens mn stage
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom niet ? Knox_ is gewoon een vriend van mij![]()
Maar iedereen weet toch dat je geen vrienden hebt?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom niet ? Knox_ is gewoon een vriend van mij![]()
Staat zelf dat ik een vriend/vriendin mee mag nemen![]()
als je in dit topic aan de gang blijft welquote:Op maandag 2 mei 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zouden 9 weken snel gaan?
Nou ik moet nog om half 6 uuuuuh naar huis brommeren en dan voor de tv hangenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Moet daarna nog ff langs de garage voor mn auto en vanavond trainen geven en zelf trainen dus heb t na mn stage drukker dan tijdens mn stage
Sssshhhtttquote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar iedereen weet toch dat je geen vrienden hebt![]()
![]()
Moet je nog 9 weken stagelopen dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zouden 9 weken snel gaan?
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je in dit topic aan de gang blijft wel
Jeetje dan heb jij t ook wel erg drukquote:Op maandag 2 mei 2005 12:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Nou ik moet nog om half 6 uuuuuh naar huis brommeren en dan voor de tv hangentemptation island
Vraag me af hoe lang de delen nog zo snel vol worden gepost.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je in dit topic aan de gang blijft wel
Daar zijn ze:quote:Op maandag 2 mei 2005 13:01 schreef Houniet het volgende:
je moet vrienden bij google intype, dan heb je vrienden
Dat werkt bij mij nooitquote:Op maandag 2 mei 2005 13:01 schreef Houniet het volgende:
je moet vrienden bij google intype, dan heb je vrienden
17 wekenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoeveel weken stage moesten jullie dan in totaal?
Ik maar 4,5 week nog, tot 3 juni.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik hoef nog maar 6 weken stage te lopen
Geen idee eigenlijk ... 24 januari t/m 10 juni... reken jij het ff uit ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoeveel weken stage moesten jullie dan in totaal?
nog 2 maanden en geen zin om te tellen hoeveel wekenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik hoef nog maar 6 weken stage te lopen
ik nog tot 10 juni off tot de 17e maar de 10 zijn mijn uren al op.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
nog 2 maanden en geen zin om te tellen hoeveel weken
20 wekenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk ... 24 januari t/m 10 juni... reken jij het ff uit ?![]()
hey daar heb ik ook last van.... volgens school moet ik tot de 10e stage lopen, maar volgens stagebedrijf moet ik tot de 17e stage lopenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik nog tot 10 juni off tot de 17e maar de 10 zijn mijn uren al op.
lekker is dat hequote:Op maandag 2 mei 2005 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hey daar heb ik ook last van.... volgens school moet ik tot de 10e stage lopen, maar volgens stagebedrijf moet ik tot de 17e stage lopen
ge hebt 't toch zo slecht....quote:Op maandag 2 mei 2005 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hey daar heb ik ook last van.... volgens school moet ik tot de 10e stage lopen, maar volgens stagebedrijf moet ik tot de 17e stage lopen
4.5 maand, volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk ... 24 januari t/m 10 juni... reken jij het ff uit ?![]()
Ben niet anders gewend van mijn school eigenlijk.... die regelen nooit wat goedquote:
Ik moet tot volgend jaar januariquote:Op maandag 2 mei 2005 13:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
4.5 maand, volgens mij
ben ik de enige die echt 6 maanden moest?
Kloteschoolquote:Op maandag 2 mei 2005 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend van mijn school eigenlijk.... die regelen nooit wat goed![]()
ooh gezellig, maar ikke eerst he, wel op je beurt w8tenquote:
Heeft je school jouw stage voor je geregeldquote:Op maandag 2 mei 2005 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend van mijn school eigenlijk.... die regelen nooit wat goed![]()
Joh vertel mij wat, ben blij dat ik er dit jaar vanaf benquote:
Jupquote:Op maandag 2 mei 2005 13:10 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Heeft je school jouw stage voor je geregeld![]()
Komt wel goed, ik heb dit jaar (4e jaar) een project in 1 dag gemaakt. En ook gehaald.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Joh vertel mij wat, ben blij dat ik er dit jaar vanaf ben![]()
Hoop ik tenminste, als ik mijn project herkansing goed maak waar ik geen ene fuck van snap![]()
Goeie vraag.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen dat jij t als enige ECHT slecht hebt.... hoezo zo lang?
Onwetendheid is okeyquote:Op maandag 2 mei 2005 13:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Weet ik ook niet.
Graag een vermelding in de OP
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jup, ik kon mijn voorkeur aangeven (kiezen uit een lijst) en dan regelen hun de rest, krijg je een papiertje met daarom je bedrijf, moet je bellen voor sollicitatie gesprek en je bent klaar
![]()
Maar ik snap er echt geen ene fuck van, moet een of andere database met een php pagina eromheen gaan maken voor een vakantiehuisjesverhuur shitzooi........ in een multiserver omgevingquote:Op maandag 2 mei 2005 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik heb dit jaar (4e jaar) een project in 1 dag gemaakt. En ook gehaald.
ahah eerlijk delen en dat wil niet zeggen met jezelf maar met moiquote:Op maandag 2 mei 2005 13:12 schreef Megter het volgende:
Zo, de bammetjes zijn naar binnen. Strax nog een lekkere koffiekoek
Nou, ik krijg er spontaan weer honger vanquote:Op maandag 2 mei 2005 13:12 schreef Megter het volgende:
Zo, de bammetjes zijn naar binnen. Strax nog een lekkere koffiekoek
Idd, met moiquote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ahah eerlijk delen en dat wil niet zeggen met jezelf maar met moi![]()
Eeuh, daar snap ik ook geen reet van. Daarvoor liepen er bij mij allemaal nerds rond die dat wel konden.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik snap er echt geen ene fuck van, moet een of andere database met een php pagina eromheen gaan maken voor een vakantiehuisjesverhuur shitzooi........ in een multiserver omgeving![]()
ach man stelt toch geen fuck voor.. jij nep ict-erquote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik snap er echt geen ene fuck van, moet een of andere database met een php pagina eromheen gaan maken voor een vakantiehuisjesverhuur shitzooi........ in een multiserver omgeving![]()
nee nee nee nee, met ikke hier en de naam is williequote:
Dat deed ik de eerste keer dus ook maar toen vonden ze bij de beoordeling dat wij niets aan het programmeren hadden gedaan en daarom kreeg ik een 3.9quote:Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh, daar snap ik ook geen reet van. Daarvoor liepen er bij mij allemaal nerds rond die dat wel konden.
Ik zorgde voor de verkoop (presentaties enzo) ervan.
Ik geef je 50 euro als jij het voor mij doetquote:Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach man stelt toch geen fuck voor.. jij nep ict-er
Whehe, dan moet je die nerds zover krijgen dat zij gaan zeggen dat jij ook geprogrammeerd hebtquote:Op maandag 2 mei 2005 13:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat deed ik de eerste keer dus ook maar toen vonden ze bij de beoordeling dat wij niets aan het programmeren hadden gedaan en daarom kreeg ik een 3.9![]()
Schiet het al op met die SWOT analyse van je?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef Vigile het volgende:
*kijkt even om het hoekje wat er allemaal gebeurd in het topic, aangezien ik hard aan het werk ben*
dat hadden we ook gedaan, maar dan heb je van die hoeren docenten die hele moeilijke technische vragen gaan stellen tijdens je presentatie om te chekken of iedereen overal wel wat vanaf weetquote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, dan moet je die nerds zover krijgen dat zij gaan zeggen dat jij ook geprogrammeerd hebt![]()
ijsmeisquote:
Eh, jajajaja ik ga zo beginnenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schiet het al op met die SWOT analyse van je?
Megter staat deeltje 12 alweer klaar ?quote:
Kutdocentenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dat hadden we ook gedaan, maar dan heb je van die hoeren docenten die hele moeilijke technische vragen gaan stellen tijdens je presentatie om te chekken of iedereen overal wel wat vanaf weet![]()
Ok ok ok okquote:Op maandag 2 mei 2005 13:19 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Nee dat zeg je verkeerd.. je gaat NU beginnen![]()
Bien sur, maar iemand anders mag het ook openen hoor!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Megter staat deeltje 12 alweer klaar ?
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Megter staat deeltje 12 alweer klaar ?
Eh, check d´r feauteaux ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef Houniet het volgende:
waarom loopt iedereen altijd zo te slijmen bij ijsmeis
Vanwege de laatste lettergreep van haar nick.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef Houniet het volgende:
waarom loopt iedereen altijd zo te slijmen bij ijsmeis
Neuh eerder vanwege haar fotoboekquote:Op maandag 2 mei 2005 13:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Vanwege de laatste lettergreep van haar nick.
oke momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |