Die snapt de functie van een stage nog niet helemaalquote:
Denk dat als Yvonne hiervan hoort, hij nooit meer een prijs zal winnenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgende keer als ie weer een prijs wint zeker
Nou ik zal voor je duimen goed, Je kan het hunkquote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer ergens kaarten voor winnen![]()
Oeeh ik ben een hunkquote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou ik zal voor je duimen goed, Je kan het hunk
Moet daarna nog ff langs de garage voor mn auto en vanavond trainen geven en zelf trainen dus heb t na mn stage drukker dan tijdens mn stagequote:
Waarom niet ? Knox_ is gewoon een vriend van mijquote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk dat als Yvonne hiervan hoort, hij nooit meer een prijs zal winnen![]()
Ik doe 's avonds ook meer dan overdagquote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Moet daarna nog ff langs de garage voor mn auto en vanavond trainen geven en zelf trainen dus heb t na mn stage drukker dan tijdens mn stage
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom niet ? Knox_ is gewoon een vriend van mij![]()
Maar iedereen weet toch dat je geen vrienden hebt?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom niet ? Knox_ is gewoon een vriend van mij![]()
Staat zelf dat ik een vriend/vriendin mee mag nemen![]()
als je in dit topic aan de gang blijft welquote:Op maandag 2 mei 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zouden 9 weken snel gaan?
Nou ik moet nog om half 6 uuuuuh naar huis brommeren en dan voor de tv hangenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Moet daarna nog ff langs de garage voor mn auto en vanavond trainen geven en zelf trainen dus heb t na mn stage drukker dan tijdens mn stage
Sssshhhtttquote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar iedereen weet toch dat je geen vrienden hebt![]()
![]()
Moet je nog 9 weken stagelopen dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zouden 9 weken snel gaan?
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je in dit topic aan de gang blijft wel
Jeetje dan heb jij t ook wel erg drukquote:Op maandag 2 mei 2005 12:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Nou ik moet nog om half 6 uuuuuh naar huis brommeren en dan voor de tv hangentemptation island
Vraag me af hoe lang de delen nog zo snel vol worden gepost.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je in dit topic aan de gang blijft wel
Daar zijn ze:quote:Op maandag 2 mei 2005 13:01 schreef Houniet het volgende:
je moet vrienden bij google intype, dan heb je vrienden
Dat werkt bij mij nooitquote:Op maandag 2 mei 2005 13:01 schreef Houniet het volgende:
je moet vrienden bij google intype, dan heb je vrienden
17 wekenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoeveel weken stage moesten jullie dan in totaal?
Ik maar 4,5 week nog, tot 3 juni.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik hoef nog maar 6 weken stage te lopen
Geen idee eigenlijk ... 24 januari t/m 10 juni... reken jij het ff uit ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoeveel weken stage moesten jullie dan in totaal?
nog 2 maanden en geen zin om te tellen hoeveel wekenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik hoef nog maar 6 weken stage te lopen
ik nog tot 10 juni off tot de 17e maar de 10 zijn mijn uren al op.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
nog 2 maanden en geen zin om te tellen hoeveel weken
20 wekenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk ... 24 januari t/m 10 juni... reken jij het ff uit ?![]()
hey daar heb ik ook last van.... volgens school moet ik tot de 10e stage lopen, maar volgens stagebedrijf moet ik tot de 17e stage lopenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik nog tot 10 juni off tot de 17e maar de 10 zijn mijn uren al op.
lekker is dat hequote:Op maandag 2 mei 2005 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hey daar heb ik ook last van.... volgens school moet ik tot de 10e stage lopen, maar volgens stagebedrijf moet ik tot de 17e stage lopen
ge hebt 't toch zo slecht....quote:Op maandag 2 mei 2005 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hey daar heb ik ook last van.... volgens school moet ik tot de 10e stage lopen, maar volgens stagebedrijf moet ik tot de 17e stage lopen
4.5 maand, volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk ... 24 januari t/m 10 juni... reken jij het ff uit ?![]()
Ben niet anders gewend van mijn school eigenlijk.... die regelen nooit wat goedquote:
Ik moet tot volgend jaar januariquote:Op maandag 2 mei 2005 13:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
4.5 maand, volgens mij
ben ik de enige die echt 6 maanden moest?
Kloteschoolquote:Op maandag 2 mei 2005 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend van mijn school eigenlijk.... die regelen nooit wat goed![]()
ooh gezellig, maar ikke eerst he, wel op je beurt w8tenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |