Die snapt de functie van een stage nog niet helemaalquote:
Denk dat als Yvonne hiervan hoort, hij nooit meer een prijs zal winnenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgende keer als ie weer een prijs wint zeker
Nou ik zal voor je duimen goed, Je kan het hunkquote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer ergens kaarten voor winnen![]()
Oeeh ik ben een hunkquote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Nou ik zal voor je duimen goed, Je kan het hunk
Moet daarna nog ff langs de garage voor mn auto en vanavond trainen geven en zelf trainen dus heb t na mn stage drukker dan tijdens mn stagequote:
Waarom niet ? Knox_ is gewoon een vriend van mijquote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk dat als Yvonne hiervan hoort, hij nooit meer een prijs zal winnen![]()
Ik doe 's avonds ook meer dan overdagquote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Moet daarna nog ff langs de garage voor mn auto en vanavond trainen geven en zelf trainen dus heb t na mn stage drukker dan tijdens mn stage
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom niet ? Knox_ is gewoon een vriend van mij![]()
Maar iedereen weet toch dat je geen vrienden hebt?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom niet ? Knox_ is gewoon een vriend van mij![]()
Staat zelf dat ik een vriend/vriendin mee mag nemen![]()
als je in dit topic aan de gang blijft welquote:Op maandag 2 mei 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zouden 9 weken snel gaan?
Nou ik moet nog om half 6 uuuuuh naar huis brommeren en dan voor de tv hangenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:56 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Moet daarna nog ff langs de garage voor mn auto en vanavond trainen geven en zelf trainen dus heb t na mn stage drukker dan tijdens mn stage
Sssshhhtttquote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar iedereen weet toch dat je geen vrienden hebt![]()
![]()
Moet je nog 9 weken stagelopen dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zouden 9 weken snel gaan?
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je in dit topic aan de gang blijft wel
Jeetje dan heb jij t ook wel erg drukquote:Op maandag 2 mei 2005 12:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Nou ik moet nog om half 6 uuuuuh naar huis brommeren en dan voor de tv hangentemptation island
Vraag me af hoe lang de delen nog zo snel vol worden gepost.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je in dit topic aan de gang blijft wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |