heey ik had je nog helemaal niet gezien vandaag dus bij deze hoi hoiquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
30 euro voor een kaartje ???? de tering anders geef ik ff 60 euro weg![]()
Ik moet eigenlijk tot 5 uur stage lopen, maar ik misschien dat ik eerder wegga. Voel me niet zo lekker vandaag.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
gelukkig maar
tot hoelaat moeten jullie fok! lopen... uhh stage lopen
hooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 2 mei 2005 12:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heey ik had je nog helemaal niet gezien vandaag dus bij deze hoi hoi![]()
Tijgerwillie wil wel denk ik!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hooooooooooooooooooooiiiiiiiiiii![]()
Heb jij soms zin in een feestje in rotterdag a.s donderdag ?![]()
jaja ben er ook... alleen daarstaks overleg van 1,5 uur en ik ben 't wil goed lukken vandaag dus ik werk eens echtquote:Op maandag 2 mei 2005 12:50 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heey ik had je nog helemaal niet gezien vandaag dus bij deze hoi hoi![]()
Donderdag heb ik al een feestje in vlissingenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hooooooooooooooooooooiiiiiiiiiii![]()
Heb jij soms zin in een feestje in rotterdam a.s donderdag ?![]()
Dan moet ik eerst weer ergens kaarten voor winnenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Donderdag heb ik al een feestje in vlissingenmisschien een volgende keer goed
![]()
Ik moet gewoon tot 16:00uur zoals altijdquote:
Omdat het zo lekker regent buiten?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef R-Alph het volgende:
Dit zijn een van de mindere dagen om in het zuiden te wonen en stage te lopen![]()
Ik ken het deel de pijn met je meequote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef R-Alph het volgende:
Dit zijn een van de mindere dagen om in het zuiden te wonen en stage te lopen![]()
Volgende keer als ie weer een prijs wint zekerquote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Donderdag heb ik al een feestje in vlissingenmisschien een volgende keer goed
![]()
Inderdaad wat zij zegt !!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is hier al de hele dag zo vies heiig/bewolkt en klam
half 6 is zo klotequote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ik moet gewoon tot 16:00uur zoals altijd
En hier komt eindelijk de zon weer door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |