Geen idee, iemand anders moest mij ook vertellen wat het was anders wist ik ook niet wat ik had gewonnen, en dan vinden ze het nog raar dat ik die kaarten weggeefquote:
Weet ik, je hebt me ook zeker niet gekwetstquote:Op maandag 2 mei 2005 12:46 schreef Houniet het volgende:
jitzzeee, was niet lullig bedoeld ofzoik wil je niet kwetsen ofzo
Brood met ardenner boterhamworst en kaas. En 2 koffiekoekenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
smakelijk en wat mag het vandaag zijn???![]()
Eet zequote:Op maandag 2 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Brood met ardenner boterhamworst en kaas. En 2 koffiekoeken![]()
30 euro voor een kaartje ???? de tering anders geef ik ff 60 euro wegquote:Op maandag 2 mei 2005 12:45 schreef knox_ het volgende:
Canadian Connected
Uit Canada is veel goeds afkomstig. Niet alleen kwamen de Canadezen en masse uit de lucht vallen, zo’n 60 jaar geleden, om Nederland te bevrijden. Waarvoor nog altijd dank! Maar… ook op muzikaal vlak mogen we Canada dankbaar zijn. Niet alleen het pas ontdekte The Dears of het veelbelovende Arcade Fire. Ook Hot Hot Heat is zo’n Canadese band die met de debuutplaat uit 2003 al bewees een grote belofte te zijn. Alle drie de bands staan begin mei in Nighttown, precies 60 jaar na D-Day.
[afbeelding]
Hot hot heat
DO 05.05
grote zaal
19.00u
¤ 30,- ex. vvk. + lidm. voorverkoop : ticketservice
![]()
![]()
gelukkig maarquote:Op maandag 2 mei 2005 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, je hebt me ook zeker niet gekwetst
twee, dat wil zeggen dat je moet/kan delenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Brood met ardenner boterhamworst en kaas. En 2 koffiekoeken![]()
16.45quote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
gelukkig maar
tot hoelaat moeten jullie fok! lopen... uhh stage lopen
pcies.. we moeten t ook niet overdrijven hequote:Op maandag 2 mei 2005 12:47 schreef Houniet het volgende:
@ c0mpleX, vette avatar.. en 1 x in de 2 of 3 jaar is wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |