quote:Op maandag 2 mei 2005 12:00 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Thnx!
Nee... geen collega van MisterManiac! In die zin dat ik niet bij hetzelfde podium werkzaam ben!
Maar ben bezig met een haalbaarheidsonderzoek
Ik las alleen ditquote:Op maandag 2 mei 2005 11:55 schreef DubzOne het volgende:
* studeert af bij een poppodium en doet daar onderzoek *
Heel zachtjesquote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kan jij die sirene wel eigenlijk horen met die banaan in je oor![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Kan jij die sirene wel eigenlijk horen met die banaan in je oor![]()
eetsequote:Op maandag 2 mei 2005 12:05 schreef Megter het volgende:
Zeg, ik ga 's lekker wat te eten halen!
Tot over een klein half uurtje!
smakelijk en tot straksquote:Op maandag 2 mei 2005 12:05 schreef Megter het volgende:
Zeg, ik ga 's lekker wat te eten halen!
Tot over een klein half uurtje!
over die sirene en de banaan in je oorquote:
Haha... Ja klopt! Nog steeds een beetje vaag he??quote:Op maandag 2 mei 2005 12:02 schreef Megter het volgende:
[..]
[..]
Ik las alleen dit![]()
Maar bevalt het een beetje?
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook bijna eten, dus ik zeg alvast doei.
alvast eetsequote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook bijna eten, dus ik zeg alvast doei.
Hmmm die weet wel raad met zo'n banaantjequote:
Houniet heb je zin in een feestje donderdag ?quote:
Hahaha had je best kunnen doen, dan had ie kunnen zijn dat je je tijd nuttig besteedquote:Op maandag 2 mei 2005 12:17 schreef Remzerrr het volgende:
Mijn stagebegeleider van school was net langsgekomen, heb m dit topic maar niet laten zien
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Houniet heb je zin in een feestje donderdag ?ga gezellig met mij mee naar rotterdam
![]()
Mede mogelijk gemaakt dankzij Fok!
Zit je tegenwoordig ipv meisjes ook al achter de jongens aan Teardrop-nlquote:Ook mochten er 2 mensen met een vriend of vriendin
En t mooiste is nog dat mn begeleider hier op t bedrijf van een aantal dingen die ik heb gedaan nog niet wist dat ik daar al mee bezig was. Nou denkt ie dat ik hard aan het werk benquote:Op maandag 2 mei 2005 12:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hahaha had je best kunnen doen, dan had ie kunnen zijn dat je je tijd nuttig besteed![]()
Nee ik vind houniet gewoon een coole gastquote:Op maandag 2 mei 2005 12:19 schreef R-Alph het volgende:
[..]
[..]
Zit je tegenwoordig ipv meisjes ook al achter de jongens aan Teardrop-nl
Smoesjesssssssssssquote:Op maandag 2 mei 2005 12:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik vind houniet gewoon een coole gast![]()
Ik dacht dat ik jou daarvoor al hadquote:
Ikquote:
wantquote:
Omdat ik 2 kaarten heb gewonnen op Fok! frontpagequote:
Ik heb van het weekend ook weer pannenkoeken gegetenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:30 schreef Houniet het volgende:
en ja, de pannekoeken zijn op
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat ik 2 kaarten heb gewonnen op Fok! frontpage![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou daarvoor al had
quote:Geslacht: Man
quote:
Daarvanquote:Ook mochten er 2 mensen met een vriend of vriendin naar Canadian Connected in Nighttown. Als je wist dat Ottawa de hoofdstad van Canada is, maakte je hier kans op. De winnaars zijn:
Sparco
Teardrop-nl
Dat kan niet ! overal waar je internet hebt , heb je fok!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:34 schreef Houniet het volgende:
een vriend van mij heeft stage gelopen in canada, 3 maanden, maar had geen fok daar denk ik
Dit is mijn 3e stage, maar wel de eerste keer dat ik op het forum van fok zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |