Het is echt deze.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:34 schreef knox_ het volgende:
daar is dit topic ook voor.
nuecken dan ijsmeis?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel zonder studente te wezen.
hmm, niet altijd dronkenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja!
"Ik ben student dus ik moet altijd dronken zijn en geen reet aan me studie doen" .
Ja maar voor die dingen ben je student natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 09:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel zonder studente te wezen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen allemaalallemaal bijgekomen van het drukke weekend?
Of bier drinkenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:36 schreef somegirl het volgende:
je bent student en het is koninginnedag dus wat doe je? de hele dag lekker rose drinken!
En ik doe genoeg aan m'n school hoor, tenminste als je tevreden bent met 8en en 9ens.....
hee goddess...quote:Op maandag 2 mei 2005 09:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik ben daarvoor gewoon mezelf, natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:36 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja maar voor die dingen ben je student natuurlijk
Kijk, daar houden we vanquote:Op maandag 2 mei 2005 09:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Khad 'm online gezet, kwestie van kopiëren plakken en invoeren.
Niet echt eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 09:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Koninginnedag duurt maar 1 dag, geen 3 dagenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:36 schreef somegirl het volgende:
je bent student en het is koninginnedag dus wat doe je? de hele dag lekker rose drinken!
En ik doe genoeg aan m'n school hoor, tenminste als je tevreden bent met 8en en 9ens.....
Peek-a-Booquote:Op maandag 2 mei 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
Goedemorgen beste medestagiairs!
Hallo IJsmeis![]()
![]()
Zoveel drinken dat je nog 2 dagen zat bentquote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Koninginnedag duurt maar 1 dag, geen 3 dagen.
jij was toch ook niet zatquote:Op maandag 2 mei 2005 09:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Zoveel drinken dat je nog 2 dagen zat bent
Dat kan ik zelfs nog nietquote:Op maandag 2 mei 2005 09:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Zoveel drinken dat je nog 2 dagen zat bent
Ik ook nietquote:Op maandag 2 mei 2005 09:40 schreef knox_ het volgende:
Ik zie sowieso de lol niet van 3 dagen dronken zijn
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
hee goddess...
tear heeft 't druk vandaagdus bereid je maar alvast voor op een slechte dag voor jullie relatie
en nee, nog lang niet bijgekomen![]()
Wat ga je doen in R'dam?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:43 schreef Vigile het volgende:
Ik krijg woensdag de sleutel van m´n kamer in rotteram![]()
Ben na mijn stage klaar met mijn huidige HBO opleiding, en ga daarna dus m´n master halen in Rotterdam![]()
Wieso?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tell me
mijn koninginnedag was uiteindelijk een enorme domper![]()
hmm, vrijdagnacht heel de nacht in breda geweest... zaterdag heel de dag lamballenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]![]()
teveel gedronken? wat heb je uiteindelijk allemaal gedaan?
Vrijdag nacht tot 6 uur in ´the Jam´ geweest in Utrechtquote:Op maandag 2 mei 2005 09:44 schreef somegirl het volgende:
Maar wat hebben jullie allemaal gedaan, in plaats van niet dronken te zijn?
hey, dan kom ik volgend jaar bij je op school! ga master international business administration doen!quote:
Optreden, 3 keerquote:Op maandag 2 mei 2005 09:44 schreef somegirl het volgende:
Lijkt mij ook interessant, maar ik wil eerst zeker weten welke richting ik op wil voordat ik een master ga volgen...quote:
Ik ben lekker naar zuid-limburg gereden met de cabrio. Op bezoek bij mijn tantequote:Op maandag 2 mei 2005 09:44 schreef somegirl het volgende:
Hmm, post eens een fotoquote:Op maandag 2 mei 2005 09:46 schreef somegirl het volgende:
[..]
hey, dan kom ik volgend jaar bij je op school! ga master international business administration doen!
In limburg hebben ze geen koningin?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben lekker naar zuid-limburg gereden met de cabrio. Op bezoek bij mijn tante.
Weg van dat koninginnegedoe.
Stoer hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben lekker naar zuid-limburg gereden met de cabrio. Op bezoek bij mijn tante.
Ja, het zou zo maar kunnen. Je weet het nietquote:
we waren met een groep van 15 man. begon allemaal heel gezellig (in de trein op de heenweg errug gelachen) maar aangekomen bij het eerste café, waar iedereen drinken ging halen, vond 7 man het nodig Speed, MDMA en pillen te gaan gebruiken(en in hoeveelheden die echt niet meer nodmaal zijn. Ze hadden 100 pillen me en die zijn uiteindelijk allemaal opgegaan ). Uiteindelijk was 7 man zwaar naar de klote. TE zwaar, waardoor er mensen zelfs agressief werden naar de rest van de groep. Was écht niet gezellig. En dat openlijke drugsgebruik: snuiven waar de politie bij staat, of terwijl je met ze aan het praten bent. Uiteindelijk zijn we met de 8 overige mensen naar de wallen gegaan en daarna terug naar Haarlem, waar het uiteindelijk wel iets gezelliger werd. Maar van de 8 uur die we in Amsterdam zijn geweest, heb ik er anderhalf gezeten. Super spierpijn gister!quote:
Waar woont je tante?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Naar de wallen geweest? wat moet een vrouw daar ?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we waren met een groep van 15 man. begon allemaal heel gezellig (in de trein op de heenweg errug gelachen) maar aangekomen bij het eerste café, waar iedereen drinken ging halen, vond 7 man het nodig Speed, MDMA en pillen te gaan gebruiken(en in hoeveelheden die echt niet meer nodmaal zijn. Ze hadden 100 pillen me en die zijn uiteindelijk allemaal opgegaan ). Uiteindelijk was 7 man zwaar naar de klote. TE zwaar, waardoor er mensen zelfs agressief werden naar de rest van de groep. Was écht niet gezellig. En dat openlijke drugsgebruik: snuiven waar de politie bij staat, of terwijl je met ze aan het praten bent. Uiteindelijk zijn we met de 8 overige mensen naar de wallen gegaan en daarna terug naar Haarlem, waar het uiteindelijk wel iets gezelliger werd. Maar van de 8 uur die we in Amsterdam zijn geweest, heb ik er anderhalf gezeten. Super spierpijn gister!
oh, en te weinig gedronken.....
Nee, dat is inderdaad niet leuk.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we waren met een groep van 15 man. begon allemaal heel gezellig (in de trein op de heenweg errug gelachen) maar aangekomen bij het eerste café, waar iedereen drinken ging halen, vond 7 man het nodig Speed, MDMA en pillen te gaan gebruiken(en in hoeveelheden die echt niet meer nodmaal zijn. Ze hadden 100 pillen me en die zijn uiteindelijk allemaal opgegaan ). Uiteindelijk was 7 man zwaar naar de klote. TE zwaar, waardoor er mensen zelfs agressief werden naar de rest van de groep. Was écht niet gezellig. En dat openlijke drugsgebruik: snuiven waar de politie bij staat, of terwijl je met ze aan het praten bent. Uiteindelijk zijn we met de 8 overige mensen naar de wallen gegaan en daarna terug naar Haarlem, waar het uiteindelijk wel iets gezelliger werd. Maar van de 8 uur die we in Amsterdam zijn geweest, heb ik er anderhalf gezeten. Super spierpijn gister!
oh, en te weinig gedronken.....
Neerbeek?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neerbeek. In de buurt van Sittard dus.
Nee, ikquote:Op maandag 2 mei 2005 09:52 schreef Vigile het volgende:
Heb ik somegirl weg gejaagd?
Inderdaad. Als jij dat leuk vindt, moet je het vooral doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ieder z'n ding he
Maar ijsmeis heeft nu wel foto
ik wilde er ook eigenlijk niet heen (vorig jaar bijna matten geweest bij de angels place omdat een van die jongens ging bellen bij de motoren van de hells angels. het is altijd zo gezellig) maar we waren overal al geweest en rembrandplein en museumplein waren te ver lopen. wallen waren het dichtstbij. gingen er nog 2 naar een peepshow, stelletje viespeukenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:51 schreef Vigile het volgende:
[..]
Naar de wallen geweest? wat moet een vrouw daar ?![]()
Nou zeg. Ze hebben er een kerk, een friettent.. en... eh... ja.. een MacDonalds dan.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:52 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Neerbeek?![]()
Knalle vet dorp![]()
Woont een goeie vriend. Die heeft t alleen maar over Neerbeek
geen foto he, op de stage computer. Maar het duurt sowieso nog even he, pas schooljaar 2006 / 2007 Ik doe eerst m'n schakeljaar nog even lekker in Groningen. Aangezien Rotterdam niet echt m'n favoriete stad is....quote:Op maandag 2 mei 2005 09:48 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hmm, post eens een fotoMisschien ben je wel erg welkom om een keertje op m´n kamer te komen kijken
nee hoor!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:52 schreef Vigile het volgende:
Heb ik somegirl weg gejaagd?
Beter in neerbeek wonen dan daar boven in limburgquote:Op maandag 2 mei 2005 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou zeg. Ze hebben er een kerk, een friettent.. en... eh... ja.. een MacDonalds dan.
Owh, sja ik doe m´n schakeljaar wél in Rotterdam, aangezien het m´n Favo stad isquote:Op maandag 2 mei 2005 09:54 schreef somegirl het volgende:
[..]
geen foto he, op de stage computer. Maar het duurt sowieso nog even he, pas schooljaar 2006 / 2007 Ik doe eerst m'n schakeljaar nog even lekker in Groningen. Aangezien Rotterdam niet echt m'n favoriete stad is....
Hoerrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Beter in neerbeek wonen dan daar boven in limburg![]()
Blijf een keer slapen daar ofzoGaan we naar de mondial
![]()
Je bent gekquote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef Vigile het volgende:
[..]
Owh, sja ik doe m´n schakeljaar wél in Rotterdam, aangezien het m´n Favo stad is![]()
Ben je nooit in de mondial geweestquote:Op maandag 2 mei 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik woon in een best leuk dorp hoor.
We hebben in ieder geval meer dan Neerbeek.
En daar slapen.. hmm.. Wie weet.
Maarja, post toch maar een keertje je foto, misschien ben je sowieso wel welkom voor koffie op m´n kamerquote:Op maandag 2 mei 2005 09:54 schreef somegirl het volgende:
[..]
geen foto he, op de stage computer. Maar het duurt sowieso nog even he, pas schooljaar 2006 / 2007 Ik doe eerst m'n schakeljaar nog even lekker in Groningen. Aangezien Rotterdam niet echt m'n favoriete stad is....
verkapte 'heb ik jou hier niet al eens eerder gezien' postquote:Op maandag 2 mei 2005 09:58 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ben je nooit in de mondial geweest![]()
Volgens mij heb ik daar tijdje terug iemand gezien die echt veel op jou leek.
Een dubbelganger?![]()
Nee, maar dat is een uitgaansplek toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:58 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ben je nooit in de mondial geweest![]()
Volgens mij heb ik daar tijdje terug iemand gezien die echt veel op jou leek.
Een dubbelganger?![]()
Heel herkenbaar, voor feedback kun je 3 dagen wachten, en in de tussentijd vervelenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:59 schreef tha_dus het volgende:
echt totaal nutteloos dat stage lopen..alleen de bedrijven worden er beter van..hop ga maar werken voor een hongerloon. Loop je vast op een onderdeel..kan je pas om 13u geholpen worden...3uur vervelen...zucht..kut stage..nog 3dgn![]()
Ja, vast. Hoe vaker je het tegen jezelf zecht, hoe meer je erin gaat geloven.quote:
Het kan ook zijn dat ik stom dronken was. Maar ik kan me nog iets herinneren dus dat kan eigenlijk nietquote:Op maandag 2 mei 2005 09:59 schreef knox_ het volgende:
[..]
verkapte 'heb ik jou hier niet al eens eerder gezien' post
*zegt het nog een keer of 10 tegen zichzelf*quote:Op maandag 2 mei 2005 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, vast. Hoe vaker je het tegen jezelf zecht, hoe meer je erin gaat geloven.
Zo zeg ik al jaren dat Leiden de enige echte stad is van Nederland![]()
Zie je wel? Ik zei toch dat het werkt..?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:04 schreef Vigile het volgende:
[..]
*zegt het nog een keer of 10 tegen zichzelf*
Het is echt waar!![]()
Hey schatje, je zal mij vandaag wat minder spreken want het is freaking druk hier op het bedrijf... tegen de middag zal ik er hoop ik weer zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 09:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Tssss eigendunkquote:Op maandag 2 mei 2005 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een uitgaansplek toch?
Vast net zoiets als de Time Out?
Dubbelgangers. Mensen die op mij willen lijken
.
.
Whehe, weer even tijd terwijl een image aan het laden is?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey schatje, je zal mij vandaag wat minder spreken want het is freaking druk hier op het bedrijf... tegen de middag zal ik er hoop ik weer zijn
2 image's zijn het al geworden, ik heb er een dvd bijgekregen kan er nu 2 tegelijk doenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, weer even tijd terwijl een image aan het laden is?
aaah ik vind jou ook wel een schatje hoor ijsmeisquote:
Zo zo, vooruitgangquote:Op maandag 2 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
2 image's zijn het al geworden, ik heb er een dvd bijgekregen kan er nu 2 tegelijk doen
Jaja de werkproductiviteit gaat met 100% omhoog hoorquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
aaah ik vind jou ook wel een schatje hoor ijsmeis![]()
Geweldig, had ik dat maar..quote:Op maandag 2 mei 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jaja de werkproductiviteit gaat met 100% omhoog hoor![]()
Ranzig, ik doe niet aan kots sexquote:
Kappen met Fok!ken en ga koffie halen danquote:Op maandag 2 mei 2005 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn ik heb koffie nodig, het is alleen zo druk dat ik nog steeds niet aan koffie ben toegekomen... zit hier gvd al 2 uur en nog steeds geen koffie
is goedquote:Op maandag 2 mei 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey schatje, je zal mij vandaag wat minder spreken want het is freaking druk hier op het bedrijf... tegen de middag zal ik er hoop ik weer zijn
Ik zou niet durvenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
Ik heb een relatie met goddess hoor![]()
Tijd is om, moet weer naar boven toe om te kijken hoever de images zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 10:11 schreef Vigile het volgende:
[..]
Kappen met Fok!ken en ga koffie halen dan![]()
Goed plan, ik ga eens een lekker bakje koffie halenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn ik heb koffie nodig, het is alleen zo druk dat ik nog steeds niet aan koffie ben toegekomen... zit hier gvd al 2 uur en nog steeds geen koffie
Nee hoor. Niet jammer voor me.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is dan jammer voor je. ik vind het een leuk woord
Ik zie ook niet echt in wat er mis is met het woord schatjequote:Op maandag 2 mei 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet jammer voor me.
Mijn vriendjes noemen mij gelukkig niet zo.
Vriendjes?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze heeft vriendjes.....quote:Op maandag 2 mei 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
je bent wel ongeduldig zeg!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:07 schreef Vigile het volgende:
* zit te wachten op een reply van somegirl *
Ben niet zozeer ongeduldig, maar verveel me hier een beetjequote:Op maandag 2 mei 2005 10:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
je bent wel ongeduldig zeg!
ik kan je foto niet vinden op die pagina hoor, of is het onder een kloon?
Het isquote:Op maandag 2 mei 2005 10:15 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt in wat er mis is met het woord schatje
Zachte g'squote:Op maandag 2 mei 2005 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is
1) een harde G woord. Die kan ik niet.
2) onorigineel.
3) ik vind het net zoiets als wijffie.
Geef mij maar gewoon lieffie ofzo.
1) spreek je het uit als skatje.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is
1) een harde G woord. Die kan ik niet.
2) onorigineel.
3) ik vind het net zoiets als wijffie.
Geef mij maar gewoon lieffie ofzo.
En dan meerderequote:Op maandag 2 mei 2005 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen vriendje-vriendje.
Maar gewoon een vriend.
En die noemt jou lieffie ofzoquote:Op maandag 2 mei 2005 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen vriendje-vriendje.
Maar gewoon een vriend.
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
1) spreek je het uit als skatje.
2) liefie ook.
3) ik vind het zoiets als liefie.
1) dat klinkt nog stommer.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
1) spreek je het uit als skatje.
2) liefie ook.
3) ik vind het zoiets als liefie.
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:21 schreef somegirl het volgende:
[quote]Op maandag 2 mei 2005 10:18 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ben niet zozeer ongeduldig, maar verveel me hier een beetje![]()
http://forum.fok.nl/
aaah gevonden, hij stond bij mij op de 2e pagina. ik zal nog wel even internet afzoeken voor iets van mij
Mijn ex-vriendje noemt me nog steeds bij mijn koosnaam jaquote:
1) no shit Sherlockquote:Op maandag 2 mei 2005 10:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
1) dat klinkt nog stommer.
2) mijn vriendjes noemde mij ook geen lieffie, altijd iets origineels.
3) dat kan, ik vind van niet.
waarom?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:24 schreef somegirl het volgende:
joepie!!!! we krijgen taart!!!!
er was iemand jarigquote:
Nu echt?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:24 schreef somegirl het volgende:
joepie!!!! we krijgen taart!!!!
Maar is eigenlijk stiekem voor m'n 1000e post natuurlijk!quote:
Ik ben altijd happerigquote:Op maandag 2 mei 2005 10:24 schreef tijgerwillie het volgende:
ijsmeis is een beetje happerig vandaag volgens mij
Nog 145, dan weer taart!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
Maar is eigenlijk stiekem voor m'n 1000e post natuurlijk!![]()
Dat dacht ik eigenlijk al..quote:Op maandag 2 mei 2005 10:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
Maar is eigenlijk stiekem voor m'n 1000e post natuurlijk!![]()
Join the clubquote:Op maandag 2 mei 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben altijd happerig.
Je zou mijn postgeschiedenis eens moeten zien.
hier op m'n stage wouden ze het ook nog even vierenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al..
maar dat hadden we vrijdag toch al gevierd?![]()
Ik denk niet dat ze het hier zouden vieren dat ik zit te fokken ....quote:Op maandag 2 mei 2005 10:28 schreef somegirl het volgende:
[..]
hier op m'n stage wouden ze het ook nog even vieren
Probeer 't eens uit!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:28 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het hier zouden vieren dat ik zit te fokken ....
Aha, nou in dat geval:quote:Op maandag 2 mei 2005 10:28 schreef somegirl het volgende:
[..]
hier op m'n stage wouden ze het ook nog even vieren
http://mariskab.hyves.nlquote:
me nichtjequote:Op maandag 2 mei 2005 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat dat me nichtje was![]()
http://kiki.isdenaam.nl/
Die tijd heb ik gelukkig gehad... heb net 2 uur heen en weer lopen rennen.... pffff met dit weer is het echt niet goed om het druk te hebben, binnen no time breekt het zweet je aan alle kanten uitquote:Op maandag 2 mei 2005 10:33 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ga het even druk krijgen nu, tot straks veel fokplezier-x-
Doei williequote:Op maandag 2 mei 2005 10:33 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ga het even druk krijgen nu, tot straks veel fokplezier-x-
Dat is hier wel even anders echt k*t weerquote:Op maandag 2 mei 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gelukkig gehad... heb net 2 uur heen en weer lopen rennen.... pffff met dit weer is het echt niet goed om het druk te hebben, binnen no time breekt het zweet je aan alle kanten uit
Mijn achternichtjequote:Op maandag 2 mei 2005 10:33 schreef Megter het volgende:
[..]
me nichtje![]()
to hap or not to hap, that's the question
Moet je ook niet gaan rennen hequote:Op maandag 2 mei 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gelukkig gehad... heb net 2 uur heen en weer lopen rennen.... pffff met dit weer is het echt niet goed om het druk te hebben, binnen no time breekt het zweet je aan alle kanten uit
Ah, jij bent wel welkom in Rotterdam !quote:
Hoezo selectie op basis van uiterlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 10:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ah, jij bent wel welkom in Rotterdam !![]()
Als je het leuk vind kun je me adden op MSN, staat in m´n profiel!
Guilty as chargedquote:
Oh ja?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:38 schreef Vigile het volgende:
[..]
Guilty as charged
Maar kom op, zo werkt het altijd hoor
In jouw wereld misschienquote:Op maandag 2 mei 2005 10:38 schreef Vigile het volgende:
[..]
Guilty as charged
Ik heb er nog niks mee gedaanquote:Op maandag 2 mei 2005 10:36 schreef stribe het volgende:
yeah ik ben er ook weer!!!
ijsmeis was het nog gelukt met de foto
Tuurlijk, je moet er toch tegenaan kijken?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:38 schreef Vigile het volgende:
[..]
Guilty as charged
Mee eensquote:Op maandag 2 mei 2005 10:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet er toch tegenaan kijken?
je kan moeilijk de binnenkant van iemand zien op een foto![]()
Niet dan? Uiterlijk is erg belangrijk voor 1e indrukquote:
Uiterlijk is 1e indruk, mits je die persoon kan zien.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Niet dan? Uiterlijk is erg belangrijk voor 1e indruk
Ja, weet ook wel dat het zo werkt.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Niet dan? Uiterlijk is erg belangrijk voor 1e indruk
Jepquote:Op maandag 2 mei 2005 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, weet ook wel dat het zo werkt.
Heel veel wordt bepaald door de eerste 5 seconden dat mensen je voor het eerst zien.
Ik ben een boel foto's van een cd aan het rippen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:43 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jep
You never get a second chance to make a first impression![]()
Daarom behandel ik mijn radiatoren met radiatorenlak van Hammeritequote:Op maandag 2 mei 2005 10:43 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jep
You never get a second chance to make a first impression![]()
Oe, scherp!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben een boel foto's van een cd aan het rippen.
Me Mijn comp wordt er traag van. Dus ja. soort 'druk'.
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Daarom behandel ik mijn radiatoren met radiatorenlak van Hammerite
ARG FUCK KUT wat een kutreclame is datquote:Op maandag 2 mei 2005 10:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Daarom behandel ik mijn radiatoren met radiatorenlak van Hammerite
Kreeg ook even een vervelende flashback naar die reclamequote:Op maandag 2 mei 2005 10:45 schreef knox_ het volgende:
[..]
ARG FUCK KUT wat een kutreclame is datIk kan dat mens wel vermoorden omdat ze zo'n stem heeft
Elke dag opnieuw die reclame, word er echt gestoord vanquote:Op maandag 2 mei 2005 10:45 schreef knox_ het volgende:
[..]
ARG FUCK KUT wat een kutreclame is datIk kan dat mens wel vermoorden omdat ze zo'n stem heeft
ik heb een leuke duitse radio zender hier, met bijna geen reclame! Of reclame die ik niet versta natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 10:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Elke dag opnieuw die reclame, word er echt gestoord van![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb een leuke duitse radio zender hier, met bijna geen reclame! Of reclame die ik niet versta natuurlijk
Can't help it, als 't aan mij ligt staat ie op 538 of Slam!quote:
Rarara, wat klopt er niet in deze zin:quote:Op maandag 2 mei 2005 10:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb een leuke duitse radio zender hier, met bijna geen reclame! Of reclame die ik niet versta natuurlijk
ga je weg dan?quote:
radiozender is 1 woord?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rarara, wat klopt er niet in deze zin:
Een leuke Duitse radio zender.
Nee echt waar!! alleen maar leuke muziek, geen gelul, en bijna geen reclame!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rarara, wat klopt er niet in deze zin:
Een leuke Duitse radio zender.
Einslive?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
Van die radiatoren?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:49 schreef knox_ het volgende:
Het wordt nog erger als je dat mens zelf ziet
Jaaa, leuke duitse hitsquote:Op maandag 2 mei 2005 10:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee echt waar!! alleen maar leuke muziek, geen gelul, en bijna geen reclame!
Allemaal leuke schlagersquote:Op maandag 2 mei 2005 10:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee echt waar!! alleen maar leuke muziek, geen gelul, en bijna geen reclame!
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar dat is niet wat ik bedoelde![]()
Nou, ik moet eigenlijk wel even wat dingen gaan regelen hier, moet nog een SWOT maken vandaag van deze organisatiequote:
geeeeen idee.quote:
Stilzitten, typen zal je, lui varken!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aaaaah eindelijk ik ben klaar met die images, tenminste die mensen die vanaf 8.30 gingen bellen, kan altijd nog wat binnenkomen maar ik hoop dat ik voorlopig ff stil kan blijven zitten nu
Edit : En ik heb ook mijn eerste bakkie koffie van de dag... aaah heerlijk die rust
Probeer je 't nou serieus nog een keer uit te leggen?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat leuke en duitse samen in één zin, gaat er bij mij niet in![]()
Ik niet, we hebben hier geen radio in dit kamertjequote:
nou misschien tot later dan. Vanavond msn weet ik nog niet. Ben altijd wel zat van de hele dag achter de computer te zitten om het dan 's avonds nog een keer te gaan herhalen....quote:Op maandag 2 mei 2005 10:51 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nou, ik moet eigenlijk wel even wat dingen gaan regelen hier, moet nog een SWOT maken vandaag van deze organisatie
Het is maandag hé? Deze was speciaal voor de mensen die niet zo scherp zijn als jij en ik..quote:Op maandag 2 mei 2005 10:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Probeer je 't nou serieus nog een keer uit te leggen?
Zou het echt niet trekken zonder radioquote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik niet, we hebben hier geen radio in dit kamertje
GO GO GO MOVE YOUR ARSE !quote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Juist, binnen een half uur moet deze topic vol!
Jij ook al een SWOT? Wie moest dat nog meer maken vorige week?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef somegirl het volgende:
[..]
nou misschien tot later dan. Vanavond msn weet ik nog niet. Ben altijd wel zat van de hele dag achter de computer te zitten om het dan 's avonds nog een keer te gaan herhalen....
Ach ik luister niet zo heel veel radio, alleen als mijn ouders het huis uit zijn en dan raam lekker open en radio lekker hard aan, maar dat is eigenlijk ook alleen maar om de buren te treiterenquote:
Sja, je moet er wél wat voor over hebben héquote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef somegirl het volgende:
[..]
nou misschien tot later dan. Vanavond msn weet ik nog niet. Ben altijd wel zat van de hele dag achter de computer te zitten om het dan 's avonds nog een keer te gaan herhalen....
Goddessquote:Op maandag 2 mei 2005 10:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij ook al een SWOT? Wie moest dat nog meer maken vorige week?
Hahahaha, ik niet scherp?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is maandag hé? Deze was speciaal voor de mensen die niet zo scherp zijn als jij en ik..![]()
Love is in the air................quote:Op maandag 2 mei 2005 10:55 schreef Vigile het volgende:
[..]
Sja, je moet er wél wat voor over hebben hé![]()
![]()
we will seequote:Op maandag 2 mei 2005 10:55 schreef Vigile het volgende:
[..]
Sja, je moet er wél wat voor over hebben hé![]()
![]()
sssst, dat hoeft niet iedereen te wetenquote:
maar is het misschien wel ahhahaquote:Op maandag 2 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
sssst, dat hoeft niet iedereen te weten
Varkenmegter klinkt niet zo lekker
Succes!!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:56 schreef somegirl het volgende:
[..]
we will see![]()
zo, nu ga ik er even vandoor, heb een meeting!!!![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:56 schreef somegirl het volgende:
[..]
we will see![]()
zo, nu ga ik er even vandoor, heb een meeting!!!![]()
Its a bird........quote:
Zelfs geschorenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gedouched en deo opgedaan vanmorgen. Ik heb me zelfs geschoren
psstquote:
Gefeli hèquote:Ook mochten er 2 mensen met een vriend of vriendin naar Canadian Connected in Nighttown. Als je wist dat Ottawa de hoofdstad van Canada is, maakte je hier kans op. De winnaars zijn:
Sparco
Teardrop-nl
Huh wie wat waar ????quote:
http://www.fok.nlquote:Op maandag 2 mei 2005 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Huh wie wat waar ????heb ik gewonnen ???
![]()
Slet, daar wou ik heenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Huh wie wat waar ????heb ik gewonnen ???
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 2 mei 2005 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess ik heb gewonnen(http://www.fok.nl)
Ga je met mij mee ?![]()
Dat gaat helaas niet, ik mag maar 1 vriendje meenemenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gefeliciteerd
denk het niet, behalve als mn vriend mee mag
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet, ik mag maar 1 vriendje meenemen
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gefeliciteerd
denk het niet, behalve als mn vriend mee mag
Geef ze aan je vriendinnetje, kan ze met 'r vriendquote:Op maandag 2 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie wil de kaartjes hebben ? ik ga er namelijk toch niet heen, ik stuur ze wel door als er echt iemand heel graag heen wilt
Hehe dat zeg ik, wie wil ze hebben, als goddess ze wilt hebben krijgt zij ze natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 11:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Geef ze aan je vriendinnetje, kan ze met 'r vriend
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Geef ze aan je vriendinnetje, kan ze met 'r vriend
Waarom doe je dan eigenlijk mee aan de prijsvraag?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie wil de kaartjes hebben ? ik ga er namelijk toch niet heen, ik stuur ze wel door als er echt iemand heel graag heen wilt
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom doe je dan eigenlijk mee aan de prijsvraag?
LOL wat denk je zelf ? omdat ik me verveel en het dan leuk is om die prijsvragen te beantwoorden, nooit gedacht dat ik ooit zou winnenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom doe je dan eigenlijk mee aan de prijsvraag?
En dan zelf een kaartje kopen en dan alsnog gaan...quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hehe dat zeg ik, wie wil ze hebben, als goddess ze wilt hebben krijgt zij ze natuurlijk![]()
sssstttt stil nouquote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Megter het volgende:
[..]
En dan zelf een kaartje kopen en dan alsnog gaan...
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Megter het volgende:
[..]
En dan zelf een kaartje kopen en dan alsnog gaan...
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hehe dat zeg ik, wie wil ze hebben, als goddess ze wilt hebben krijgt zij ze natuurlijk![]()
Als je denkt dat je nooit wint, kan je sowieso net zo goed nooit mee doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL wat denk je zelf ? omdat ik me verveel en het dan leuk is om die prijsvragen te beantwoorden, nooit gedacht dat ik ooit zou winnen![]()
Stuur maar een mail met je adres gegevens naar nilshardeveld@hotmail.com , dan stuur ik ze door zodra ik ze binnen krijg thuis, en hopen dat jij ze dan nog op tijd hebt dan hequote:Op maandag 2 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
Ik wil ze wel teardropIk wou er sowieso heen gaan
Donderdag gaan we aan de slag...quote:Op maandag 2 mei 2005 11:15 schreef Dementor het volgende:
Zo stelletje kanslozen het is weer maandag
Aan de slag
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stuur maar een mail met je adres gegevens naar nilshardeveld@hotmail.com , dan stuur ik ze door zodra ik ze binnen krijg thuis, en hopen dat jij ze dan nog op tijd hebt dan he![]()
Zo is het!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je denkt dat je nooit wint, kan je sowieso net zo goed nooit mee doen.
En nu heb je aan een prijsvraag meegedaan terwijl je wist wat je kon winnen.
En je wist dus dat je er toch niet heen zou gaan, dus is het een beetje egoistisch.
Aangezien sommige mensen er wel graag heen gaan, en die hadden dus minder kans om te winnen omdat er mensen meedoen voor de 'lol' .
Ik wist niet eens wat ik kon winnenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je denkt dat je nooit wint, kan je sowieso net zo goed nooit mee doen.
En nu heb je aan een prijsvraag meegedaan terwijl je wist wat je kon winnen.
En je wist dus dat je er toch niet heen zou gaan, dus is het een beetje egoistisch.
Aangezien sommige mensen er wel graag heen gaan, en die hadden dus minder kans om te winnen omdat er mensen meedoen voor de 'lol' .
Yes, we hebben z'n adres!! Spammuuhhhquote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stuur maar een mail met je adres gegevens naar nilshardeveld@hotmail.com , dan stuur ik ze door zodra ik ze binnen krijg thuis, en hopen dat jij ze dan nog op tijd hebt dan he![]()
No problem, blij dat ik iemand anders en blij mee kan makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |