Kreeg ook even een vervelende flashback naar die reclamequote:Op maandag 2 mei 2005 10:45 schreef knox_ het volgende:
[..]
ARG FUCK KUT wat een kutreclame is datIk kan dat mens wel vermoorden omdat ze zo'n stem heeft
Elke dag opnieuw die reclame, word er echt gestoord vanquote:Op maandag 2 mei 2005 10:45 schreef knox_ het volgende:
[..]
ARG FUCK KUT wat een kutreclame is datIk kan dat mens wel vermoorden omdat ze zo'n stem heeft
ik heb een leuke duitse radio zender hier, met bijna geen reclame! Of reclame die ik niet versta natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 10:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Elke dag opnieuw die reclame, word er echt gestoord van![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb een leuke duitse radio zender hier, met bijna geen reclame! Of reclame die ik niet versta natuurlijk
Can't help it, als 't aan mij ligt staat ie op 538 of Slam!quote:
Rarara, wat klopt er niet in deze zin:quote:Op maandag 2 mei 2005 10:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb een leuke duitse radio zender hier, met bijna geen reclame! Of reclame die ik niet versta natuurlijk
ga je weg dan?quote:
radiozender is 1 woord?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rarara, wat klopt er niet in deze zin:
Een leuke Duitse radio zender.
Nee echt waar!! alleen maar leuke muziek, geen gelul, en bijna geen reclame!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rarara, wat klopt er niet in deze zin:
Een leuke Duitse radio zender.
Einslive?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
Van die radiatoren?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:49 schreef knox_ het volgende:
Het wordt nog erger als je dat mens zelf ziet
Jaaa, leuke duitse hitsquote:Op maandag 2 mei 2005 10:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee echt waar!! alleen maar leuke muziek, geen gelul, en bijna geen reclame!
Allemaal leuke schlagersquote:Op maandag 2 mei 2005 10:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee echt waar!! alleen maar leuke muziek, geen gelul, en bijna geen reclame!
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar dat is niet wat ik bedoelde![]()
Nou, ik moet eigenlijk wel even wat dingen gaan regelen hier, moet nog een SWOT maken vandaag van deze organisatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |