Voor mij ook, morgenmiddag vrijquote:
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn weekend kwam neer op het volgende :
Bier, bier, bier, bier oh en had ik bier al genoemd ?![]()
hmm, komt me schrikbarend bekent voorquote:Op maandag 2 mei 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn weekend kwam neer op het volgende :
Bier, bier, bier, bier oh en had ik bier al genoemd ?![]()
Ik heb ook morgenmiddag vrij, vanwege privé redenenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor mij ook, morgenmiddag vrij![]()
Eigenlijk is dat voor projectherkansing wat ik alleen maar op school kan doen, aangezien de school dicht is ga ik thuis mijn project maar herkansen![]()
Regen, onweerquote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef tijgerwillie het volgende:
bah het is hier echt slecht weer jongens
hahha ja het is echt waar, was erbij heb het ook gezien. Toppie hoor megterquote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee
Ik heb een politie-auto bekeurd op koninginnedag![]()
hier nog niet.. maar dat zal niet lang meer duren ben ik bangquote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef tijgerwillie het volgende:
En terecht die lui denken ook dat ze alles mogen en kunnen !quote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee
Ik heb een politie-auto bekeurd op koninginnedag![]()
hier alleen regen maar het is gewoon nog donker kan je het voorstellen na zo'n dag als gisterenquote:
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef tijgerwillie het volgende:
Stond politieauto midden op de markt. Kheb maar een handgeschreven bekeuring (op achterkant bierviltje) op de ruit gelegdquote:Op maandag 2 mei 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En terecht die lui denken ook dat ze alles mogen en kunnen !![]()
Succes!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga weer even aan de slag... spitsuur nog steeds
Wheheheheh!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:15 schreef knox_ het volgende:
* knox_ zit helemaal in zn eentje omdat iedereen vakantie heeft. Wat een omgekeerde wereld
vrijdag, zaterdag en zondag dronken....quote:Op maandag 2 mei 2005 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Mijn weekend was thuis zitten wegens geldgebrek en dan ook nog ziek worden.
Maar hoe was jouw weekend?
Hier schijnt de zon!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:17 schreef tijgerwillie het volgende:
echt met dit weer hoor je in je bed te liggen en lekker onder de dekens te kruipen. Heb echt zo'n giga hekel aan onweer.
Wat je leuk vindquote:Op maandag 2 mei 2005 09:17 schreef somegirl het volgende:
[..]
vrijdag, zaterdag en zondag dronken....
Erg leuk dus!!!!!
Kijk, daar ben ik blij om.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:17 schreef somegirl het volgende:
[..]
vrijdag, zaterdag en zondag dronken....
Erg leuk dus!!!!!
Hier ook vaak jaquote:Op maandag 2 mei 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wheheheheh!
Ik zat hier laatst ook nog maar met twee man. Including myself.
Met dit soort weekenden wel ja... maar je moet het niet te vaak doen inderdaadquote:
ik zit ook helemaal alleen op de kamer.. mn mede-stagiair is gewoon zomaar ff een weekje weg..quote:Op maandag 2 mei 2005 09:15 schreef knox_ het volgende:
* knox_ zit helemaal in zn eentje omdat iedereen vakantie heeft. Wat een omgekeerde wereld
3 dagen achter elkaar is al te vaak. En het dan leuk noemen is triest.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:20 schreef somegirl het volgende:
[..]
Met dit soort weekenden wel ja... maar je moet het niet te vaak doen inderdaad
Zit elke dag alleen.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik zit ook helemaal alleen op de kamer.. mn mede-stagiair is gewoon zomaar ff een weekje weg..![]()
I agree.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 dagen achter elkaar is al te vaak. En het dan leuk noemen is triest.
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ben dr weer ff, hij is alweer bezig met klonenquote:
Gelukkig, want zo druk is 't nog niet traanvalquote:Op maandag 2 mei 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben dr weer ff, hij is alweer bezig met klonen
Nou hier is het echt heen en weer rennen en de telefoon opnemen, gelukkig dat dat klonen 15 minuutjes duurt dan heb je weer ff rust, en natuurlijk is het allemaal op de 2e verdieping he... altijd die klotetrappen lopenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:26 schreef Megter het volgende:
[..]
Gelukkig, want zo druk is 't nog niet traanval
daar ben je student voor dacht ik zoquote:Op maandag 2 mei 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe jij dat maarquote:Op maandag 2 mei 2005 09:25 schreef Megter het volgende:
Shall I open part 10?
Dat laatste gaat nergens over natuurlijk hequote:Op maandag 2 mei 2005 09:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja!
"Ik ben student dus ik moet altijd dronken zijn en geen reet aan me studie doen" .
Heb je ook wat voor mij over?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:32 schreef c0mpleX het volgende:
ik ga zo ff wat notebooks van extra werkgeheugen voorzien
Ik ben studentquote:Op maandag 2 mei 2005 09:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja!
"Ik ben student dus ik moet altijd dronken zijn en geen reet aan me studie doen" .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |