Voor mij ook, morgenmiddag vrijquote:
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn weekend kwam neer op het volgende :
Bier, bier, bier, bier oh en had ik bier al genoemd ?![]()
hmm, komt me schrikbarend bekent voorquote:Op maandag 2 mei 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn weekend kwam neer op het volgende :
Bier, bier, bier, bier oh en had ik bier al genoemd ?![]()
Ik heb ook morgenmiddag vrij, vanwege privé redenenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor mij ook, morgenmiddag vrij![]()
Eigenlijk is dat voor projectherkansing wat ik alleen maar op school kan doen, aangezien de school dicht is ga ik thuis mijn project maar herkansen![]()
Regen, onweerquote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef tijgerwillie het volgende:
bah het is hier echt slecht weer jongens
hahha ja het is echt waar, was erbij heb het ook gezien. Toppie hoor megterquote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee
Ik heb een politie-auto bekeurd op koninginnedag![]()
hier nog niet.. maar dat zal niet lang meer duren ben ik bangquote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef tijgerwillie het volgende:
En terecht die lui denken ook dat ze alles mogen en kunnen !quote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee
Ik heb een politie-auto bekeurd op koninginnedag![]()
hier alleen regen maar het is gewoon nog donker kan je het voorstellen na zo'n dag als gisterenquote:
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 2 mei 2005 09:09 schreef tijgerwillie het volgende:
Stond politieauto midden op de markt. Kheb maar een handgeschreven bekeuring (op achterkant bierviltje) op de ruit gelegdquote:Op maandag 2 mei 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En terecht die lui denken ook dat ze alles mogen en kunnen !![]()
Succes!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga weer even aan de slag... spitsuur nog steeds
Wheheheheh!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:15 schreef knox_ het volgende:
* knox_ zit helemaal in zn eentje omdat iedereen vakantie heeft. Wat een omgekeerde wereld
vrijdag, zaterdag en zondag dronken....quote:Op maandag 2 mei 2005 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Mijn weekend was thuis zitten wegens geldgebrek en dan ook nog ziek worden.
Maar hoe was jouw weekend?
Hier schijnt de zon!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:17 schreef tijgerwillie het volgende:
echt met dit weer hoor je in je bed te liggen en lekker onder de dekens te kruipen. Heb echt zo'n giga hekel aan onweer.
Wat je leuk vindquote:Op maandag 2 mei 2005 09:17 schreef somegirl het volgende:
[..]
vrijdag, zaterdag en zondag dronken....
Erg leuk dus!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |