Vermoeiend ja, dat is het juiste woord. Gelukkig duurt deze week maar 3 dagenquote:Op maandag 2 mei 2005 08:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Vermoeiend weekend, maar zeker leuk! Jij ook?
quote:Op maandag 2 mei 2005 08:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
Vermoeiend ja, dat is het juiste woord. Gelukkig duurt deze week maar 3 dagen
jah dat doe je zelfquote:
Ik moest eten om 17:15quote:Op maandag 2 mei 2005 08:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jah dat doe je zelf. Moest je trouwens nog weg gistermiddag, je was best snel weg
Gelukkig wel..quote:Op maandag 2 mei 2005 08:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
ooh lekker, ik heb gister nog lekker een uur staan springen op de trampoline hahahah. Wij hebben nu zo'n grote en ik kon hoog hahhaquote:
Met salto's?quote:Op maandag 2 mei 2005 08:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh lekker, ik heb gister nog lekker een uur staan springen op de trampoline hahahah. Wij hebben nu zo'n grote en ik kon hoog hahha![]()
Nee geen salto's, ben nog maar een beginnelingquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het is hier spitsuur bij de helpdesk ICT, ze hebben servicepack2 update gedaan maar bij 44 pc's is het fout gegaan, die willen dus allemaal niet meer opstarten..... druk druk druk hier dus, al die pc's moeten nieuwe image krijgen
Nu moet je echt iets gaan doenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het is hier spitsuur bij de helpdesk ICT, ze hebben servicepack2 update gedaan maar bij 44 pc's is het fout gegaan, die willen dus allemaal niet meer opstarten..... druk druk druk hier dus, al die pc's moeten nieuwe image krijgen
Vrijdag is hier een VERPLICHT vrije dag.... mij hoor je niet klagenquote:
Inderdaad, maar goed ik kan maar 1 pc tegelijk doen omdat ik maar 1 boot dvd heb liggen hierzo duurt zo'n 15 minuten voordat 1 pc klaar is.... dan ff snel terug naar mijn werkplek om jullie op de hoogte te houdenquote:
Hier ook, gelukkig maar... heb wel zin in vakantiequote:Op maandag 2 mei 2005 09:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vrijdag is hier een VERPLICHT vrije dag.... mij hoor je niet klagen![]()
Mij wel als ze dat hier zouden doen; ga donderdag, vrijdag en zaterdag wedstrijdzeilenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vrijdag is hier een VERPLICHT vrije dag.... mij hoor je niet klagen![]()
Goeiemorgen.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:06 schreef somegirl het volgende:
goeiemorgen allemaal!!!
lekker weekend gehad? Ik echt heeerlijk!!!!
Maar, ik hoop dat ik vandaag s wat te doen heb, en opzich zit het er wel een beetje in!
Heb sowieso vanmiddag een presentatie bij te wonen van de directeur! jaja...
Goedemorgen, veel plezier bij die presentatie, gaat weer een goed moment worden om je slaap in te halen die je dit weekend hebt gemistquote:Op maandag 2 mei 2005 09:06 schreef somegirl het volgende:
goeiemorgen allemaal!!!
lekker weekend gehad? Ik echt heeerlijk!!!!
Maar, ik hoop dat ik vandaag s wat te doen heb, en opzich zit het er wel een beetje in!
Heb sowieso vanmiddag een presentatie bij te wonen van de directeur! jaja...
Voor mij maar 2 en halve dagquote:Op maandag 2 mei 2005 08:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
Mijn weekend kwam neer op het volgende :quote:Op maandag 2 mei 2005 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Mijn weekend was thuis zitten wegens geldgebrek en dan ook nog ziek worden.
Maar hoe was jouw weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |