Kijk, daar ben ik blij om.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:17 schreef somegirl het volgende:
[..]
vrijdag, zaterdag en zondag dronken....
Erg leuk dus!!!!!
Hier ook vaak jaquote:Op maandag 2 mei 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wheheheheh!
Ik zat hier laatst ook nog maar met twee man. Including myself.
Met dit soort weekenden wel ja... maar je moet het niet te vaak doen inderdaadquote:
ik zit ook helemaal alleen op de kamer.. mn mede-stagiair is gewoon zomaar ff een weekje weg..quote:Op maandag 2 mei 2005 09:15 schreef knox_ het volgende:
* knox_ zit helemaal in zn eentje omdat iedereen vakantie heeft. Wat een omgekeerde wereld
3 dagen achter elkaar is al te vaak. En het dan leuk noemen is triest.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:20 schreef somegirl het volgende:
[..]
Met dit soort weekenden wel ja... maar je moet het niet te vaak doen inderdaad
Zit elke dag alleen.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik zit ook helemaal alleen op de kamer.. mn mede-stagiair is gewoon zomaar ff een weekje weg..![]()
I agree.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 dagen achter elkaar is al te vaak. En het dan leuk noemen is triest.
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ben dr weer ff, hij is alweer bezig met klonenquote:
Gelukkig, want zo druk is 't nog niet traanvalquote:Op maandag 2 mei 2005 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben dr weer ff, hij is alweer bezig met klonen
Nou hier is het echt heen en weer rennen en de telefoon opnemen, gelukkig dat dat klonen 15 minuutjes duurt dan heb je weer ff rust, en natuurlijk is het allemaal op de 2e verdieping he... altijd die klotetrappen lopenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:26 schreef Megter het volgende:
[..]
Gelukkig, want zo druk is 't nog niet traanval
daar ben je student voor dacht ik zoquote:Op maandag 2 mei 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe jij dat maarquote:Op maandag 2 mei 2005 09:25 schreef Megter het volgende:
Shall I open part 10?
Dat laatste gaat nergens over natuurlijk hequote:Op maandag 2 mei 2005 09:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja!
"Ik ben student dus ik moet altijd dronken zijn en geen reet aan me studie doen" .
Heb je ook wat voor mij over?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:32 schreef c0mpleX het volgende:
ik ga zo ff wat notebooks van extra werkgeheugen voorzien
Ik ben studentquote:Op maandag 2 mei 2005 09:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja!
"Ik ben student dus ik moet altijd dronken zijn en geen reet aan me studie doen" .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |