geeeeen idee.quote:
Stilzitten, typen zal je, lui varken!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aaaaah eindelijk ik ben klaar met die images, tenminste die mensen die vanaf 8.30 gingen bellen, kan altijd nog wat binnenkomen maar ik hoop dat ik voorlopig ff stil kan blijven zitten nu
Edit : En ik heb ook mijn eerste bakkie koffie van de dag... aaah heerlijk die rust
Probeer je 't nou serieus nog een keer uit te leggen?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat leuke en duitse samen in één zin, gaat er bij mij niet in![]()
Ik niet, we hebben hier geen radio in dit kamertjequote:
nou misschien tot later dan. Vanavond msn weet ik nog niet. Ben altijd wel zat van de hele dag achter de computer te zitten om het dan 's avonds nog een keer te gaan herhalen....quote:Op maandag 2 mei 2005 10:51 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nou, ik moet eigenlijk wel even wat dingen gaan regelen hier, moet nog een SWOT maken vandaag van deze organisatie
Het is maandag hé? Deze was speciaal voor de mensen die niet zo scherp zijn als jij en ik..quote:Op maandag 2 mei 2005 10:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Probeer je 't nou serieus nog een keer uit te leggen?
Zou het echt niet trekken zonder radioquote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik niet, we hebben hier geen radio in dit kamertje
GO GO GO MOVE YOUR ARSE !quote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Juist, binnen een half uur moet deze topic vol!
Jij ook al een SWOT? Wie moest dat nog meer maken vorige week?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef somegirl het volgende:
[..]
nou misschien tot later dan. Vanavond msn weet ik nog niet. Ben altijd wel zat van de hele dag achter de computer te zitten om het dan 's avonds nog een keer te gaan herhalen....
Ach ik luister niet zo heel veel radio, alleen als mijn ouders het huis uit zijn en dan raam lekker open en radio lekker hard aan, maar dat is eigenlijk ook alleen maar om de buren te treiterenquote:
Sja, je moet er wél wat voor over hebben héquote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef somegirl het volgende:
[..]
nou misschien tot later dan. Vanavond msn weet ik nog niet. Ben altijd wel zat van de hele dag achter de computer te zitten om het dan 's avonds nog een keer te gaan herhalen....
Goddessquote:Op maandag 2 mei 2005 10:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij ook al een SWOT? Wie moest dat nog meer maken vorige week?
Hahahaha, ik niet scherp?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is maandag hé? Deze was speciaal voor de mensen die niet zo scherp zijn als jij en ik..![]()
Love is in the air................quote:Op maandag 2 mei 2005 10:55 schreef Vigile het volgende:
[..]
Sja, je moet er wél wat voor over hebben hé![]()
![]()
we will seequote:Op maandag 2 mei 2005 10:55 schreef Vigile het volgende:
[..]
Sja, je moet er wél wat voor over hebben hé![]()
![]()
sssst, dat hoeft niet iedereen te wetenquote:
maar is het misschien wel ahhahaquote:Op maandag 2 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
sssst, dat hoeft niet iedereen te weten
Varkenmegter klinkt niet zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |