Geef ze aan je vriendinnetje, kan ze met 'r vriendquote:Op maandag 2 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie wil de kaartjes hebben ? ik ga er namelijk toch niet heen, ik stuur ze wel door als er echt iemand heel graag heen wilt
Hehe dat zeg ik, wie wil ze hebben, als goddess ze wilt hebben krijgt zij ze natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 11:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Geef ze aan je vriendinnetje, kan ze met 'r vriend
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Geef ze aan je vriendinnetje, kan ze met 'r vriend
Waarom doe je dan eigenlijk mee aan de prijsvraag?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie wil de kaartjes hebben ? ik ga er namelijk toch niet heen, ik stuur ze wel door als er echt iemand heel graag heen wilt
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom doe je dan eigenlijk mee aan de prijsvraag?
LOL wat denk je zelf ? omdat ik me verveel en het dan leuk is om die prijsvragen te beantwoorden, nooit gedacht dat ik ooit zou winnenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom doe je dan eigenlijk mee aan de prijsvraag?
En dan zelf een kaartje kopen en dan alsnog gaan...quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hehe dat zeg ik, wie wil ze hebben, als goddess ze wilt hebben krijgt zij ze natuurlijk![]()
sssstttt stil nouquote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Megter het volgende:
[..]
En dan zelf een kaartje kopen en dan alsnog gaan...
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Megter het volgende:
[..]
En dan zelf een kaartje kopen en dan alsnog gaan...
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hehe dat zeg ik, wie wil ze hebben, als goddess ze wilt hebben krijgt zij ze natuurlijk![]()
Als je denkt dat je nooit wint, kan je sowieso net zo goed nooit mee doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL wat denk je zelf ? omdat ik me verveel en het dan leuk is om die prijsvragen te beantwoorden, nooit gedacht dat ik ooit zou winnen![]()
Stuur maar een mail met je adres gegevens naar nilshardeveld@hotmail.com , dan stuur ik ze door zodra ik ze binnen krijg thuis, en hopen dat jij ze dan nog op tijd hebt dan hequote:Op maandag 2 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
Ik wil ze wel teardropIk wou er sowieso heen gaan
Donderdag gaan we aan de slag...quote:Op maandag 2 mei 2005 11:15 schreef Dementor het volgende:
Zo stelletje kanslozen het is weer maandag
Aan de slag
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stuur maar een mail met je adres gegevens naar nilshardeveld@hotmail.com , dan stuur ik ze door zodra ik ze binnen krijg thuis, en hopen dat jij ze dan nog op tijd hebt dan he![]()
Zo is het!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je denkt dat je nooit wint, kan je sowieso net zo goed nooit mee doen.
En nu heb je aan een prijsvraag meegedaan terwijl je wist wat je kon winnen.
En je wist dus dat je er toch niet heen zou gaan, dus is het een beetje egoistisch.
Aangezien sommige mensen er wel graag heen gaan, en die hadden dus minder kans om te winnen omdat er mensen meedoen voor de 'lol' .
Ik wist niet eens wat ik kon winnenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je denkt dat je nooit wint, kan je sowieso net zo goed nooit mee doen.
En nu heb je aan een prijsvraag meegedaan terwijl je wist wat je kon winnen.
En je wist dus dat je er toch niet heen zou gaan, dus is het een beetje egoistisch.
Aangezien sommige mensen er wel graag heen gaan, en die hadden dus minder kans om te winnen omdat er mensen meedoen voor de 'lol' .
Yes, we hebben z'n adres!! Spammuuhhhquote:Op maandag 2 mei 2005 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stuur maar een mail met je adres gegevens naar nilshardeveld@hotmail.com , dan stuur ik ze door zodra ik ze binnen krijg thuis, en hopen dat jij ze dan nog op tijd hebt dan he![]()
No problem, blij dat ik iemand anders en blij mee kan makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |