Kijk, daar houden we vanquote:Op maandag 2 mei 2005 09:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Khad 'm online gezet, kwestie van kopiëren plakken en invoeren.
Niet echt eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 09:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen allemaalallemaal bijgekomen van het drukke weekend?
Koninginnedag duurt maar 1 dag, geen 3 dagenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:36 schreef somegirl het volgende:
je bent student en het is koninginnedag dus wat doe je? de hele dag lekker rose drinken!
En ik doe genoeg aan m'n school hoor, tenminste als je tevreden bent met 8en en 9ens.....
Peek-a-Booquote:Op maandag 2 mei 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
Goedemorgen beste medestagiairs!
Hallo IJsmeis![]()
![]()
Zoveel drinken dat je nog 2 dagen zat bentquote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Koninginnedag duurt maar 1 dag, geen 3 dagen.
jij was toch ook niet zatquote:Op maandag 2 mei 2005 09:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Zoveel drinken dat je nog 2 dagen zat bent
Dat kan ik zelfs nog nietquote:Op maandag 2 mei 2005 09:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Zoveel drinken dat je nog 2 dagen zat bent
Ik ook nietquote:Op maandag 2 mei 2005 09:40 schreef knox_ het volgende:
Ik zie sowieso de lol niet van 3 dagen dronken zijn
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
hee goddess...
tear heeft 't druk vandaagdus bereid je maar alvast voor op een slechte dag voor jullie relatie
en nee, nog lang niet bijgekomen![]()
Wat ga je doen in R'dam?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:43 schreef Vigile het volgende:
Ik krijg woensdag de sleutel van m´n kamer in rotteram![]()
Ben na mijn stage klaar met mijn huidige HBO opleiding, en ga daarna dus m´n master halen in Rotterdam![]()
Wieso?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tell me
mijn koninginnedag was uiteindelijk een enorme domper![]()
hmm, vrijdagnacht heel de nacht in breda geweest... zaterdag heel de dag lamballenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]![]()
teveel gedronken? wat heb je uiteindelijk allemaal gedaan?
Vrijdag nacht tot 6 uur in ´the Jam´ geweest in Utrechtquote:Op maandag 2 mei 2005 09:44 schreef somegirl het volgende:
Maar wat hebben jullie allemaal gedaan, in plaats van niet dronken te zijn?
hey, dan kom ik volgend jaar bij je op school! ga master international business administration doen!quote:
Optreden, 3 keerquote:Op maandag 2 mei 2005 09:44 schreef somegirl het volgende:
Maar wat hebben jullie allemaal gedaan, in plaats van niet dronken te zijn?
Lijkt mij ook interessant, maar ik wil eerst zeker weten welke richting ik op wil voordat ik een master ga volgen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |