Whehe, weer even tijd terwijl een image aan het laden is?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey schatje, je zal mij vandaag wat minder spreken want het is freaking druk hier op het bedrijf... tegen de middag zal ik er hoop ik weer zijn
2 image's zijn het al geworden, ik heb er een dvd bijgekregen kan er nu 2 tegelijk doenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, weer even tijd terwijl een image aan het laden is?
aaah ik vind jou ook wel een schatje hoor ijsmeisquote:
Zo zo, vooruitgangquote:Op maandag 2 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
2 image's zijn het al geworden, ik heb er een dvd bijgekregen kan er nu 2 tegelijk doen
Jaja de werkproductiviteit gaat met 100% omhoog hoorquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
aaah ik vind jou ook wel een schatje hoor ijsmeis![]()
Geweldig, had ik dat maar..quote:Op maandag 2 mei 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jaja de werkproductiviteit gaat met 100% omhoog hoor![]()
Ranzig, ik doe niet aan kots sexquote:
Kappen met Fok!ken en ga koffie halen danquote:Op maandag 2 mei 2005 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn ik heb koffie nodig, het is alleen zo druk dat ik nog steeds niet aan koffie ben toegekomen... zit hier gvd al 2 uur en nog steeds geen koffie
is goedquote:Op maandag 2 mei 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey schatje, je zal mij vandaag wat minder spreken want het is freaking druk hier op het bedrijf... tegen de middag zal ik er hoop ik weer zijn
Ik zou niet durvenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
Ik heb een relatie met goddess hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |