er was iemand jarigquote:
Nu echt?quote:Op maandag 2 mei 2005 10:24 schreef somegirl het volgende:
joepie!!!! we krijgen taart!!!!
Maar is eigenlijk stiekem voor m'n 1000e post natuurlijk!quote:
Ik ben altijd happerigquote:Op maandag 2 mei 2005 10:24 schreef tijgerwillie het volgende:
ijsmeis is een beetje happerig vandaag volgens mij
Nog 145, dan weer taart!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
Maar is eigenlijk stiekem voor m'n 1000e post natuurlijk!![]()
Dat dacht ik eigenlijk al..quote:Op maandag 2 mei 2005 10:26 schreef somegirl het volgende:
[..]
Maar is eigenlijk stiekem voor m'n 1000e post natuurlijk!![]()
Join the clubquote:Op maandag 2 mei 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben altijd happerig.
Je zou mijn postgeschiedenis eens moeten zien.
hier op m'n stage wouden ze het ook nog even vierenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al..
maar dat hadden we vrijdag toch al gevierd?![]()
Ik denk niet dat ze het hier zouden vieren dat ik zit te fokken ....quote:Op maandag 2 mei 2005 10:28 schreef somegirl het volgende:
[..]
hier op m'n stage wouden ze het ook nog even vieren
Probeer 't eens uit!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:28 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het hier zouden vieren dat ik zit te fokken ....
Aha, nou in dat geval:quote:Op maandag 2 mei 2005 10:28 schreef somegirl het volgende:
[..]
hier op m'n stage wouden ze het ook nog even vieren
http://mariskab.hyves.nlquote:
me nichtjequote:Op maandag 2 mei 2005 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat dat me nichtje was![]()
http://kiki.isdenaam.nl/
Die tijd heb ik gelukkig gehad... heb net 2 uur heen en weer lopen rennen.... pffff met dit weer is het echt niet goed om het druk te hebben, binnen no time breekt het zweet je aan alle kanten uitquote:Op maandag 2 mei 2005 10:33 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ga het even druk krijgen nu, tot straks veel fokplezier-x-
Doei williequote:Op maandag 2 mei 2005 10:33 schreef tijgerwillie het volgende:
zo ga het even druk krijgen nu, tot straks veel fokplezier-x-
Dat is hier wel even anders echt k*t weerquote:Op maandag 2 mei 2005 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gelukkig gehad... heb net 2 uur heen en weer lopen rennen.... pffff met dit weer is het echt niet goed om het druk te hebben, binnen no time breekt het zweet je aan alle kanten uit
Mijn achternichtjequote:Op maandag 2 mei 2005 10:33 schreef Megter het volgende:
[..]
me nichtje![]()
to hap or not to hap, that's the question
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |