Aha, ik vroeg het me al af.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Alleen in de lijn die naar Rotterdam gaat
Ja lekker als het zulk kut weer is als nu door het onweer heenfietsenquote:
Dat is juist leuk met een goed regenpak.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja lekker als het zulk kut weer is als nu door het onweer heenfietsen![]()
Hier is het gewoon droog.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
onweer maakt niet uit, en als t regent doe ik mn paraplu op.. tis maar 5min fietsenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind je icon geweldigquote:Op maandag 2 mei 2005 11:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
onweer maakt niet uit, en als t regent doe ik mn paraplu op.. tis maar 5min fietsen![]()
Hier schijnt het echt goed.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier wordt het ook al wat warmer.
En het zonnetje schijnt.
Pannenkoekenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef Houniet het volgende:
goedemorgen hard werkende stagiars!!
ik ben net wakker, heb vakantie
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef Houniet het volgende:
Die laatste zin hoefde echt nietquote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef Houniet het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef Houniet het volgende:
blijf hier eens ff weg.. jij hebt vakantiequote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef Houniet het volgende:
Bijlezen, kreng!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:47 schreef Fisher het volgende:
holy fuck zeg, 1,5 uur overleg en weer 1 topic vol geknalt.. ga eens werken jullie!!
Ja, je moet ook niet zo lang weggaanquote:Op maandag 2 mei 2005 11:47 schreef Fisher het volgende:
holy fuck zeg, 1,5 uur overleg en weer 1 topic vol geknalt.. ga eens werken jullie!!
ik ga ook zo de zon in hoor, wees maar niet bangquote:Op maandag 2 mei 2005 11:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
blijf hier eens ff weg.. jij hebt vakantie![]()
Ssssstt. Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga ook zo de zon in hoor, wees maar niet bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |