Heeft je school jouw stage voor je geregeldquote:Op maandag 2 mei 2005 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben niet anders gewend van mijn school eigenlijk.... die regelen nooit wat goed![]()
Joh vertel mij wat, ben blij dat ik er dit jaar vanaf benquote:
Jupquote:Op maandag 2 mei 2005 13:10 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Heeft je school jouw stage voor je geregeld![]()
Komt wel goed, ik heb dit jaar (4e jaar) een project in 1 dag gemaakt. En ook gehaald.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Joh vertel mij wat, ben blij dat ik er dit jaar vanaf ben![]()
Hoop ik tenminste, als ik mijn project herkansing goed maak waar ik geen ene fuck van snap![]()
Goeie vraag.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen dat jij t als enige ECHT slecht hebt.... hoezo zo lang?
Onwetendheid is okeyquote:Op maandag 2 mei 2005 13:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Weet ik ook niet.
Graag een vermelding in de OP
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jup, ik kon mijn voorkeur aangeven (kiezen uit een lijst) en dan regelen hun de rest, krijg je een papiertje met daarom je bedrijf, moet je bellen voor sollicitatie gesprek en je bent klaar
![]()
Maar ik snap er echt geen ene fuck van, moet een of andere database met een php pagina eromheen gaan maken voor een vakantiehuisjesverhuur shitzooi........ in een multiserver omgevingquote:Op maandag 2 mei 2005 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik heb dit jaar (4e jaar) een project in 1 dag gemaakt. En ook gehaald.
ahah eerlijk delen en dat wil niet zeggen met jezelf maar met moiquote:Op maandag 2 mei 2005 13:12 schreef Megter het volgende:
Zo, de bammetjes zijn naar binnen. Strax nog een lekkere koffiekoek
Nou, ik krijg er spontaan weer honger vanquote:Op maandag 2 mei 2005 13:12 schreef Megter het volgende:
Zo, de bammetjes zijn naar binnen. Strax nog een lekkere koffiekoek
Idd, met moiquote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ahah eerlijk delen en dat wil niet zeggen met jezelf maar met moi![]()
Eeuh, daar snap ik ook geen reet van. Daarvoor liepen er bij mij allemaal nerds rond die dat wel konden.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik snap er echt geen ene fuck van, moet een of andere database met een php pagina eromheen gaan maken voor een vakantiehuisjesverhuur shitzooi........ in een multiserver omgeving![]()
ach man stelt toch geen fuck voor.. jij nep ict-erquote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik snap er echt geen ene fuck van, moet een of andere database met een php pagina eromheen gaan maken voor een vakantiehuisjesverhuur shitzooi........ in een multiserver omgeving![]()
nee nee nee nee, met ikke hier en de naam is williequote:
Dat deed ik de eerste keer dus ook maar toen vonden ze bij de beoordeling dat wij niets aan het programmeren hadden gedaan en daarom kreeg ik een 3.9quote:Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh, daar snap ik ook geen reet van. Daarvoor liepen er bij mij allemaal nerds rond die dat wel konden.
Ik zorgde voor de verkoop (presentaties enzo) ervan.
Ik geef je 50 euro als jij het voor mij doetquote:Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach man stelt toch geen fuck voor.. jij nep ict-er
Whehe, dan moet je die nerds zover krijgen dat zij gaan zeggen dat jij ook geprogrammeerd hebtquote:Op maandag 2 mei 2005 13:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat deed ik de eerste keer dus ook maar toen vonden ze bij de beoordeling dat wij niets aan het programmeren hadden gedaan en daarom kreeg ik een 3.9![]()
Schiet het al op met die SWOT analyse van je?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef Vigile het volgende:
*kijkt even om het hoekje wat er allemaal gebeurd in het topic, aangezien ik hard aan het werk ben*
dat hadden we ook gedaan, maar dan heb je van die hoeren docenten die hele moeilijke technische vragen gaan stellen tijdens je presentatie om te chekken of iedereen overal wel wat vanaf weetquote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, dan moet je die nerds zover krijgen dat zij gaan zeggen dat jij ook geprogrammeerd hebt![]()
ijsmeisquote:
Eh, jajajaja ik ga zo beginnenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schiet het al op met die SWOT analyse van je?
Megter staat deeltje 12 alweer klaar ?quote:
Kutdocentenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dat hadden we ook gedaan, maar dan heb je van die hoeren docenten die hele moeilijke technische vragen gaan stellen tijdens je presentatie om te chekken of iedereen overal wel wat vanaf weet![]()
Ok ok ok okquote:Op maandag 2 mei 2005 13:19 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Nee dat zeg je verkeerd.. je gaat NU beginnen![]()
Bien sur, maar iemand anders mag het ook openen hoor!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Megter staat deeltje 12 alweer klaar ?
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Megter staat deeltje 12 alweer klaar ?
Eh, check d´r feauteaux ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef Houniet het volgende:
waarom loopt iedereen altijd zo te slijmen bij ijsmeis
Vanwege de laatste lettergreep van haar nick.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef Houniet het volgende:
waarom loopt iedereen altijd zo te slijmen bij ijsmeis
Neuh eerder vanwege haar fotoboekquote:Op maandag 2 mei 2005 13:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Vanwege de laatste lettergreep van haar nick.
oke momentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |