Omdat ze geen smaak hebben.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:33 schreef Ultimora het volgende:
Blauw is lelijk als het nergens anders gebruikt wordt.
Een kusje op je wang.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef D-Industries het volgende:
donkere versie toegevoegd Pr0nXXX
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:22 schreef aKra het volgende:
Wat een geil beest!
Importeren naar Nederland dat monster
Op "There's no substitute for cubic inches"quote:
The Mullet Burdenquote:
jij bent gekke henkiequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:24 schreef beschuit het volgende:
was die uitdrukking niet: 'there's no replacement for displacement' ? of ben ik nou gekke henkie?
Precies, het geluid, daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:05 schreef -Muse- het volgende:
Btw; heb je nog wat filmpjes van de wagen?
Ben benieuwd wat voor geluidje hij geeft![]()
het is juist een klein kind met nieuw speelgoed, snap je dat nietquote:Op zondag 5 juni 2005 10:52 schreef Sphinx2K het volgende:
Als ik dat verhaal lees, vind ik je net een grote sjonnie.... vooral dat gedeelte van het irritant ernaast hangen... jammer
dat snap ik maar al te goed, alleen de manier waarop snap ik niet. Ik hoor hier al dat geklaag over sjonnies in golfjes, die worden meteen afgemaakt als ze zoiets vertellen. Maar als je een supra hebt ben je ineens een held als je dat doetquote:Op zondag 5 juni 2005 11:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is juist een klein kind met nieuw speelgoed, snap je dat niet
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:53 schreef StefanP het volgende:
Ik kan een kleine porsche op m'n zijkant tekenen als kill
Vandaag een stukje gaan rijden. De boostcontroller is nog niet goed ingesteld dus ik rijd nog 'stock' (wel een boost cut defenser) d.w.z. 14-15 Psi tot de wastegate opent. Goed voor een PKtje of 400 schat ik. Aangezien de wegen hier vaak klote zijn, reed ik naar een brede 3-baansweg die door een dure villawijk loopt. Daar is het heel rustig kwa verkeer en is de weg lekker breed en lang. Aan het einde draai ik om en halfverwege draait er een porsche de weg op uit de wijk die rechts ligt.
Nu had ik me voorgenomen om niet te racen in deze auto maar goed, ik ben ook maar een mens, dus ik houd een beetje in en ga er expres heel irritant naast hangen. Het is zo'n porsche boxter met een S erachter, cabrio model. Er zat een of andere arabisch ogende kerel achter het stuur. Ik een beetje spelen met de BOV, dat moest hij wel horen. Heel irritant denk ik, continu dat PSSSCHT naast je raam, maar o zo leuk als jij degene bent die dat doetMaar hij doet niets waardoor ik ook maar gewoon doorrijd.
Bij het volgende stoplicht is het rood en staan we naast elkaar vooraan. Ik rijd 'normaal' weg maar vloer hem in de derde versnelling, omdat dat de eigenlijke reden was dat ik daarheen was gegaan. De stock boost checken omdat ik die nodig heb om morgen of zo de boost controller in te stellen. Dat ziet die kerel echter wel, en hij vond het blijkbaar niet zo snel gaan (ik reed nl. normaal weg in z'n 1 en 2) waardoor hij blijkbaar dacht dat hij makkelijk sneller was. Volgende stoplicht, weer rood. Normaal heb ik daar een hekel aan maar nu was het wel handig. Nog steeds 3-baans, nog steeds niemand voor of naast ons. Nu zit hij wel te revven naast me, dus het is duidelijk. Het wordt groen en ik heb hem nog niet in z'n 1 staan omdat ik zit te twijfelen of ik nou zal racen of niet, dus hij is veel sneller weg dan ik. Zal trouwens wel een automaat geweest zijn. Maar goed, ik ook plankgas. Eerste versnelling, ik lig hopeloos achter. Tweede versnelling, nog steeds. Meerdere autolengtes dus normaal gesproken is het al afgelopen. Maar in de 3 kom ik naast hem en in z'n 4 vlieg ik er al langs. Alsof hij stilstond. Uiteindelijk zag ik 100 mijl per uur op de teller en dat vond ik wel welletjes en het was duidelijk dat zijn Duitse grundlichkeit niet zo goed in elkaar zat als de Japanse dus ik zakte terug naar 45. Hij draaide bij het volgende stoplicht rechts, jammer want ik had wel willen zien of hij het nog eens wou proberen.
Supra> Porsche
Net even opgezocht en dat ding heeft nog geen 300pk. Vrouwenautootje dus.
ik heb het voornamelijk over irritant ernaast hangen... een beetje toeren draaien is vaak zaligquote:Op zondag 5 juni 2005 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
Ik deel idd je mening niet nee. Als er een 360 modena staat te revven vind ik dat geweldig. En als er een supra staat te revven ook. Als sjoniies het staan te doen in hun auto's van 10k dan vind ik dat idd niet geweldig maar zielig.
misschien omdat ik daar fel tegenstander van ben, neem ik het niet zo goed opquote:Op zondag 5 juni 2005 20:43 schreef StefanP het volgende:
Ik kon het niet laten, het was pas de tweede keer dat ik er hier in reed. Die BOV is zo geweldig, dat had ik bij m'n automaat niet. Pschiew Psscht Pschiew, hahaha inderdaad net een klein kind met speelgoed. Bovendien vind ik niets prachtiger dan filmpjes van Japanse (of andere goedkope) sportwagens die dure sportbakken van Porsche, Lambo, Ferrari, BMW e.d. vernederen. Nu had ik zelf de kans en dat kon in niet laten
tja, een normale supra (dus niet getuned e.d.) zie ik geen lambo of ferrai vernederen dus... Maar ik snap wat je bedoelt. Enne tis maar wat je goedkoop noemt hequote:Op zondag 5 juni 2005 20:43 schreef StefanP het volgende:
Ik kon het niet laten, het was pas de tweede keer dat ik er hier in reed. Die BOV is zo geweldig, dat had ik bij m'n automaat niet. Pschiew Psscht Pschiew, hahaha inderdaad net een klein kind met speelgoed. Bovendien vind ik niets prachtiger dan filmpjes van Japanse (of andere goedkope) sportwagens die dure sportbakken van Porsche, Lambo, Ferrari, BMW e.d. vernederen. Nu had ik zelf de kans en dat kon in niet laten
Zien!!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 00:35 schreef StefanP het volgende:
Stock niet inderdaad, maar met 1500 euro zit je op BPU, 425+ pk aan de wielen... dan mag je wel met een beul van een Italiaan komen, de meeste halen dat niet
Er zwerft op internet een leuk filmpje rond van een Gallardo vs een BPU supra
Vind het niet echt een overtuigende overwinning moet ik zeggen... De eerste keer zit die gast duidelijk niet op te letten, en de tweede keer gaat ie veel eerder van het gas voor het verkeer...quote:Op maandag 6 juni 2005 01:41 schreef StefanP het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)ni_Gallardo.mpg.html
nietus!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij bent gekke henkie
http://www.goingfaster.com/spo/nosubcubFord.html
eerste keer doet ie ook niet echt mee lijkt het. Dus stefan, jij moet even een gallardo zoeken en die zoek rijdenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Vind het niet echt een overtuigende overwinning moet ik zeggen... De eerste keer zit die gast duidelijk niet op te letten, en de tweede keer gaat ie veel eerder van het gas voor het verkeer...
Voor degenen die ExViTermini kennen:quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:24 schreef beschuit het volgende:
was die uitdrukking niet: 'there's no replacement for displacement' ? of ben ik nou gekke henkie?
Als je zo gek bent op acceleratie koop dan een Peugeot 205 T16 Evo2 Group B spec... 450 pk 920 kiloquote:Op maandag 6 juni 2005 02:23 schreef StefanP het volgende:
Met 6800 RPM redline, stock bak verhouding, stock achteras verhouding en stock wielomtrek 205 mijl per uur. De meeste single turbo's hebben hun redline echter op 7500 of hoger ingesteld (omdat het een inlijn 6 is, kan dat makkelijk, er zijn mensen die 9500 RPM draaien met andere kleppen en veren) en dan is het 225,8 mijl per uur ofwel 362 km per uur met de andere variabelen hierboven nog allemaal stock. Met genoeg PK natuurlijk, maar een beetje single levert 600pk en dat is meer dan voldoende.
Maar alleen gekken rijden zo hard want de auto blijft waarschijnlijk echt niet meer aan de grond
ik zie een verhaal over top snelheid en jij begint over acceleratie?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef yup het volgende:
[..]
Als je zo gek bent op acceleratie koop dan een Peugeot 205 T16 Evo2 Group B spec... 450 pk 920 kilo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zei alleen gekken rijden zo hard...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:01 schreef VanDread het volgende:
[..]
ik zie een verhaal over top snelheid en jij begint over acceleratie?
Weet je trouwens dat een 205 T16 goede kwaliteit je portomonai flink mag open trekken, uiterst zeldzame beestjes. Group B rally bakken zijn zowiezoaangezien ze die ook wel veel hoger hebben gehad qua pk's
Maar als JIJ dus dol bent op acceleratie koop een Ariel Atom met 300pk en 500 kilo... 2,9 naar de 60mph![]()
Poging 2 danquote:Op maandag 6 juni 2005 12:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
eerste keer doet ie ook niet echt mee lijkt het. Dus stefan, jij moet even een gallardo zoeken en die zoek rijden
900 dollar is inderdaad geen geldquote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef StefanP het volgende:
[..]
Poging 2 dan![]()
Supra vs Diablo. Geen BPU supra meer maar een single.
http://rapidshare.de/files/2220407/diablowned.wmv.html
OK ik ben wel een beetje bevooroordeeld kwa wie ik liever zie winnen
De supra staat nu in de shop, de velgen worden gepolijst, voor- en achterbumper gespoten, krasje op het dak er uit gepolijst, zijspiegels gespoten. In de shop staan 2 lambo's (foto's volgen in het gespot topic) en hij heeft ook Kenny Tran's supra gespoten (http://www.urbanracer.com/gallery/gallery/Show_Stopper/Kenny_Tran_95_Toyota_Supra/0045.jpg) dus ik hoop dat het goed uitpakt.... totaalprijs slechts 900 dollar, man, toen mijn vorige supra een piepklein deukje had was dat al 900 euro!
Gelukkig heeft stefan die supra ook niet gekocht voor van A naar B te gaan.... daar koop je gewoon een betrouwbaar hok voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:03 schreef el.grec0 het volgende:
Geile lambo hoorHeej zoals John Travolta in Be Cool zei: "If you're important people will wait"
Dus hoeft allemaal niet zo snel (voor mij althans).
Een kiaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef VanDread het volgende:
[..]
Gelukkig heeft stefan die supra ook niet gekocht voor van A naar B te gaan.... daar koop je gewoon een betrouwbaar hok voor![]()
Die gallardo heeft 4x4 dus die kan niet volgas wegpoken...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:20 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Vind het niet echt een overtuigende overwinning moet ik zeggen... De eerste keer zit die gast duidelijk niet op te letten, en de tweede keer gaat ie veel eerder van het gas voor het verkeer...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef Sloper het volgende:
[..]
Die gallardo heeft 4x4 dus die kan niet volgas wegpoken...
Nee!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef Ultimora het volgende:
[..]
vergis je niet in jan lammers zijn dagelijks vervoer![]()
dat moet ook wel vaag zijn als je rijdtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:31 schreef sdk het volgende:
Met 4x4 kan je juist hard wegrijden. Alleen in theorie is rwd sneller, maar in de praktijk niet...
Btw die Lambo 4x4 is 100% op rear... dus het maakt ook niks uit.
Pas als de achterbanden grip beginnen te verliezen gaat er tot een maximum van 25% naar front.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:44 schreef StefanP het volgende:
[..]
In de shop staan 2 lambo's (foto's volgen in het gespot topic) en hij heeft ook Kenny Tran's supra gespoten (http://www.urbanracer.com/gallery/gallery/Show_Stopper/Kenny_Tran_95_Toyota_Supra/0045.jpg) dus ik hoop dat het goed uitpakt.... totaalprijs slechts 900 dollar, man, toen mijn vorige supra een piepklein deukje had was dat al 900 euro!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:26 schreef Xtreem het volgende:
Strak & Simpel.
Geen tierlantijntjes
En het blijt een van de weinige auto's waarbij een grote achterspoiler mooi is hoort
Ook goedquote:
daar heb je 2 supra's voor maatquote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef -Muse- het volgende:
50.000 eurootjes
Dan heb je er een in redelijke staat, met nog wel wat werk eraan...
Garagebox bij het appartementquote:Op donderdag 30 juni 2005 08:32 schreef Tjabbo het volgende:
Blijft een gave bak man!
Je hebt er een box voor gehuurd? of hoort dat bij het appartement (flat, huis?)waar je zit ?
Die oranje pinkers moeten nog wel een keer vervangen worden hoor
edit:
Stoere klauwen en dikke banden!
quote:
Ik weet niet over welke supra je het hebt, maar een stock supra met verhoogde boost kan een 1/4 mijl van 11 seconden rijden op drag radials... met NOS 10 seconden. Dan heb je het over tijden die normaal gesproken alleen door single turbos gehaald worden. Met de stock turbo's kun je dus weldegelijk 1/4 mijl dragraces doen! Overigens vind ik 1/4 mijl een stompzinnige activiteit, maar goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:34 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Waar héb je het over? Die supra is niet eens stock, man. Anders zou-ie niet eens deelnemen aan een dragrace, is het niet?
Titanium drijfstangen vind je niet behalve in speciaal gebouwde motororen. En laat de supra die nou net af fabriek al hebben! "Ernstige motorische ingrepen" zijn er niet nodig, je blok hoeft NOOIT open om alles te vervangen om 1000pk te halen, in tegenstelling tot elke andere auto. Daarom zeg ik dat de 2JZGTE voor 1000pk ontworpen is, die motor is 3x overgedimensioneerd.quote:Verder meldde Toyota nimmer en nooit dat 2jZGTE voor 1000 pk's ontworpen was, dus lul niet. Maarrrrr... 1000 pk's kunnen ze met ernstige motorische ingrepen wel aan, net als v12 Biturbo van AMG, dus waarover hebben we het eigenlijk?
Dat was ook maar een filmpje voor in het filmpjes topic hoor, had verder ook niets met deze discussie te maken,quote:Niettegenstaande vind ik het nog steeds niet eerlijk, de vergelijking; VW GTI plusminus 2 liter versus Supra 3 liter.
2 kleine turbo's bedoel je zeker? Aftermarket twins zijn zo goed als niet bestaand, op een kit na van HKS. Het is of stock twins, of aftermarket single.quote:Behoudens dat de meeste supra's vaak met 2 enorme turbo's uitgevoerd zijn!
Dude, no offense, maar je weet niet veel van turbo's m.b.t. supras en skylines. Single turbo is beter dan twin turbo. Lichter, kleiner, minder complex en in staat om evenzoveel of meer lucht te verplaatsen. Die topsnelheid zegt me vrij weinig, boven de 300 is zinloos en alleen in speciaal geprepde auto's is het verstandig om die snelheden te halen. PKs is alles wat je nodig hebt, en dat hebben zowel gemodde supras als gemodde skylines. Maar bij de skyline moet het blok open om het opnieuw te bouwen, en bij de supra nietquote:Welja, we houden op. Nu iets in dat equivalent; een Skyline met RB30 (opgeboord, zodat hij exact dezelfde cilinderinhoud heeft als Supra';s ipv normaal ruim 2 liter cc). Top is 340 km/h. Hierbij moet voorts opgemerkt worden dat 'ie maar 1 turbo heeft ipv wat bijna alle Supra's 2 twinturbo's hebben. Ku je nagaan als hij naast 3 liter ook 2 turbo's had...![]()
klikkerdeklik
11 seconden? Sjeezis, voor een stock nog wel...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke supra je het hebt, maar een stock supra met verhoogde boost kan een 1/4 mijl van 11 seconden rijden op drag radials... met NOS 10 seconden. Dan heb je het over tijden die normaal gesproken alleen door single turbos gehaald worden. Met de stock turbo's kun je dus weldegelijk 1/4 mijl dragraces doen! Overigens vind ik 1/4 mijl een stompzinnige activiteit, maar goed.
Supra's zijn dan ook bedoeld voor snel rijden, wel? Overigens heb ik de ballen verstand van, daar ik mij niet zozeer voor Toyota-blokken interesseer. Wat jij beweert, zou uiteraard best kunnen.quote:[..]
Titanium drijfstangen vind je niet behalve in speciaal gebouwde motororen. En laat de supra die nou net af fabriek al hebben! "Ernstige motorische ingrepen" zijn er niet nodig, je blok hoeft NOOIT open om alles te vervangen om 1000pk te halen, in tegenstelling tot elke andere auto. Daarom zeg ik dat de 2JZGTE voor 1000pk ontworpen is, die motor is 3x overgedimensioneerd.
De eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat ik je filmpje vreemd blijf vinden. Bij een video kijken gaat het om gebeurtenissen bekijken, dacht ik zo.quote:Dat was ook maar een filmpje voor in het filmpjes topic hoor, had verder ook niets met deze discussie te maken,
Destijds heb ik in Oostenrijk inderdaad alleen met gewone benzineblokjes gewerkt...quote:[..]
2 kleine turbo's bedoel je zeker? Aftermarket twins zijn zo goed als niet bestaand, op een kit na van HKS. Het is of stock twins, of aftermarket single.
Dude, no offense, maar je weet niet veel van turbo's m.b.t. supras en skylines. Single turbo is beter dan twin turbo. Lichter, kleiner, minder complex en in staat om evenzoveel of meer lucht te verplaatsen. Die topsnelheid zegt me vrij weinig, boven de 300 is zinloos en alleen in speciaal geprepde auto's is het verstandig om die snelheden te halen. PKs is alles wat je nodig hebt, en dat hebben zowel gemodde supras als gemodde skylines. Maar bij de skyline moet het blok open om het opnieuw te bouwen, en bij de supra niet
Dat is de M3 van Mert Dastan, ken hemquote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:48 schreef StefanP het volgende:
Ondanks dat ik een M3 (vooral E46) een prachtige auto vind, moet ik sommigen toch uit hun droom helpenSupra > M3 als het op prestaties aankomt.
[afbeelding]
Geturbochargede M3. Check waar de turbo en de intake manifold zich bevinden! Zal wel lekker koelen zo ja![]()
[afbeelding]
Lekkere straight piping om power verlies tegen te gaan![]()
Overigens is bijna heel de motor opnieuw gebouwd, waardoor je niet meer van een M3 kunt spreken. Maar goed, zelfs met de 'built motor' is het geen partij voor een suup. Hoe zit het met de tranny, kan die continu 700pk vasthouden? Hoe vaak moet je de motor opnieuw bouwen omdat hij de compressie niet aankan? En ze hebben het over Mickey Mouse PKs, alles "aan het vliegwiel". Echte auto's meet je aan de wielen. Ik kan ook wel claimen 1500pk aan het vliegwiel te hebben, want dat is nu eenmaal niet meetbaar...
Een supra heeft stock al forged internals. Je gooit er een ander fuel pump bij, kiest grotere injectoren, neemt koudere bougies, gooit er een willekeurige grote turbo op en je bent klaar (nog wel even op de dyno tunen als je zeker van je zaak wil zijn). 500rwhtp? 750 rwhp? 1000rwhp? 1300rwhp? U vraagt, wij draaien Niks blok open en alles opnieuw bouwen, dat is pas boven de 750rwhp aan te raden (maar nog steeds niet noodzakelijk)
Een M3 is vrijwel niet te turbochargen, waardoor je ze ook niet ziet. Op de enkele projecten na zoals hierboven te zien, maar wie wil nou elke maand z'n blok opnieuw bouwen?
Supra > M3
nogmaals, ik vind de M3 bijzonder mooi en wou dat ik er eentje naast de supra had
Telecomprutser, verdient dat zo goed dan? Mooie auto en mooie woning, doe mij dat ook maar!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:48 schreef StefanP het volgende:
29, telecom prutser
In de US kosten huizen/auto's relatief minder hequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:17 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Telecomprutser, verdient dat zo goed dan? Mooie auto en mooie woning, doe mij dat ook maar!
Maar toch... in Nederland had meneer ook al een Supra!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:13 schreef beschuit het volgende:
[..]
In de US kosten huizen/auto's relatief minder he
Dan hoor je d'r pas écht bijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:18 schreef Ballebek het volgende:
Als je hem ziet denk je ook wat een mannetje is dat
Maare, Tjabbo en Stefan-P; ik gaat ook maar op zoek naar een Supra denk ik.
Vanaf volgend jaar ga ik echt geen bijtelling meer betalen dus ga ik me er maar langzaam in verdiepen.
Bij de suffe automatiseringskneuzenclubquote:
Was al druk aan het lezenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:55 schreef Tjabbo het volgende:
celica is nog niet gestopt. dat zijn nog geruchten.
mkiv is erg duur in aanschaf en onderhoud vergeet dat niet. orienteer je eens op het forum van www.supras.nl. Daar zitten een aantal MKIV rijders. De ex-supra van stefan staat daar trouwens ook te koop aangeboden.
Just a reminder...quote:Deze afbeelding is 2048 * 1536 pixels en 895KB groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Pardon?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:34 schreef dark_humanity774 het volgende:
jammer van die achterkant.
Die achterbumper enzo zien er een beetjequote:
O M F G ! ! !quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:39 schreef StefanP het volgende:
Ik weet het nietDe wegen hier zijn te slecht en de straffen te hoog om het te proberen... de oude zwarte deed het in ong. 15 seconden. Een beetje single doet het zeker in < 10 seconden.
standaard stuur... maar als ik moet kiezen tussen velig of mooi, keis ik voor veilig!quote:Op zondag 18 september 2005 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Super
Alleen, sorry to say, vind ik het stuur enorm lelijk
Nope. TRD stuurtjes kan je krijgen met airbag.quote:Op maandag 19 september 2005 13:17 schreef Furb het volgende:
[..]
standaard stuur... maar als ik moet kiezen tussen velig of mooi, keis ik voor veilig!
als je een sportstuur neemt ben je namelijk je airbag kwijt
Jou avatar klopt niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef Fiets-toeter het volgende:
Wat ben je allemaal van plan om te gaan doen met je supra qua verbouwingen en mods? pas in nl wil je de single trubo conversie doen nietwaar?
Ja dan moet je geen topics gaan openen over je suup op het supraforum hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef Fiets-toeter het volgende:
Haha dat zal ik nog even veranderen, je kan ook niets "geheim" houden
Damn als je die foto nou eens in hi-res had (1600x1200), die wil ik echt als desktop!quote:
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef casejunkie het volgende:
Klein vraagje over deze bute wagen:
Ga je de zijmarker nog vervangen voor een witte/doorzichtige variant?
Zeldenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:49 schreef ASroma het volgende:
super bak! maar kom je ooit weleens van die pakeerplaats daar af?![]()
![]()
Eerst nog wat cosmetische dingen... armleuningen vervangen (in 97 en 98 is de kwaliteit leer daarvan slecht en ze springen open), krasje hier en daar wegwerken. Volgend jaar misschien single. Als het aan mij ligt kom ik nooit meer in NL terug... Maar hij is nu al enorm snel, zo snel dat ik binnen een paar tellen boven elke snelheids limiet uitkom. En dat wil je hier echt niet. Dus een single is ook een beetje zinloos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef Fiets-toeter het volgende:
Wat ben je allemaal van plan om te gaan doen met je supra qua verbouwingen en mods? pas in nl wil je de single trubo conversie doen nietwaar?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 06:52 schreef StefanP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietOf misschien moet ik ze een keer wit fotosoepen, om te kijken of ik dan van mening verander... stock = goed
[..]
ZeldenDat is 500 m van mijn huis. Nou ja, ex huis, zondag verhuis ik. Gewoon het handigst om snel wat foto's te maken en zeker als ik 's avonds de zonsondergang in de gaten houd om te zien of het foto waardig is. Als het een goede dag is rijd ik er even snel heen om wat foto's te maken.
[..]
Eerst nog wat cosmetische dingen... armleuningen vervangen (in 97 en 98 is de kwaliteit leer daarvan slecht en ze springen open), krasje hier en daar wegwerken. Volgend jaar misschien single. Als het aan mij ligt kom ik nooit meer in NL terug... Maar hij is nu al enorm snel, zo snel dat ik binnen een paar tellen boven elke snelheids limiet uitkom. En dat wil je hier echt niet. Dus een single is ook een beetje zinloos.
Het spijt mequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:28 schreef JosvG het volgende:
[..]
Damn als je die foto nou eens in hi-res had (1600x1200), die wil ik echt als desktop!
Ik ken een betere: "Boost, it's the #2 replacement for displacement"quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:24 schreef beschuit het volgende:
Balen, echt een mooie foto, maar mijn desktop is te grootquote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:00 schreef StefanP het volgende:
quote:
Hier vreet firefox 280mbquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef NoComment het volgende:
29 foto's erbij van 500kb per stuksamen met die andere 60 van 300kb maakt dat een totaal van 25+mb aan suprafoto's die mijn intern geheugen opvullen
Zie net dat Firefox op het moment 300+ mb aan geheugen trekt
Bitje jammer hè, heb je eindelijk een exclusieve auto in nieuwstaat, ga je em wegdoen voor een Vettequote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef StefanP het volgende:
Misschien verkoop ik hem wel, en koop ik een C5 Z06. Ik krijg vaak genoeg te horen of ik hem alsjeblieft niet wil verkopen, en zo'n Z06 is stukken goedkoper en ook een beest van een auto. Ik doe eigenlijk niks met die supra, omdat hij in nieuwstaat verkeert is het gewoon zonde om hem de garage uit te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |