Niet echt, ik heb nog steeds geen single gekocht, omdat ik eigenlijk aan het nut ervan twijfel... de wegen zijn hier meestal knudde en ik kan het huidige vermogen al niet eens kwijt. Maar ik twijfel ook waar ik alles ga laten doen. Bij een lokale tuner, WOTM (Ryan Woon), peformance motorsports/Boost Logic (hebben o.a. de auto van Peter Blach en vele anderen gedaan) of Powerhouse racing. Allemaal hebben ze hun + en - en ik ben er nog steeds niet uit. De lokale tuner valt eigenlijk af omdat hij de vorige keer wat steekjes heeft laten vallen en daar houd ik niet van. Misschien dat ik de hele auto meteen laat doen, dus alles verchromen, alle extra rommel uit de engine bay halen, de auto deels of helemaal laten spuiten, andere velgen, alles wat enigzins vervangen kan worden laten vervangen. Maar dat kost wel flink wat geld en daar moet nog even voor gespaard worden, mocht het dat worden. Een single kan er makkelijk van af maar zoals ik al zei, ik twijfel waar het moet gebeuren en of meteen alles in 1 klap gedaan wordt of niet (wel zo handig...).
Eerst wou ik een PHR 67 turbo, maar daar ben ik vanaf gestapt. Die kit kost 2000 dollar extra tov de concurrentie en dat extra geld is enkel voor een originele HKS manifold. De "namaak" van SP, BL, WOTM e.d. zijn zeker zo goed en hebben allemaal levenslange garantie. Daarom wordt het waarschijnlijk een Boost Logic 67mm turbo kit met .68 A/R. Goed voor zo'n 500pk aan de wielen op normale benzine en tegen de 700 aan met hogere boost en race benzine, maar toch met een spool gelijk aan die van de stock turbo's.
Misschien verkoop ik hem wel, en koop ik een C5 Z06. Ik krijg vaak genoeg te horen of ik hem alsjeblieft niet wil verkopen, en zo'n Z06 is stukken goedkoper en ook een beest van een auto. Ik doe eigenlijk niks met die supra, omdat hij in nieuwstaat verkeert is het gewoon zonde om hem de garage uit te halen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn