Hij is dan EINDELIJK geregistreerd en ik heb er mee kunnen rijden...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort gebeuren:
-lichte krasjes uit de velg laten polijsten
-voor- en achterbumper correct laten spuiten (de kleur past niet 100%)
-algehele check-up en service bij een supra specialist
-calipers verven (quicksilver, zelfde als de auto, met rood supra logo er op)
-onder de motor verchromen wat verchroomd kan worden
-fluidine radiator
Daarna over een tijdje single turbo (nadat het huis af is, waarschijnlijk begin volgend jaar). Ik denk aan een PHR stage 1 of 2 turbo kit, welke ben ik nog niet uit, misschien ook wel een Boostlogic kit. Aanvankelijk wou ik een stage 2 (er zijn 5 stages bij PHR) maar ik ben toch wel bang van al het vermogen dat daar bij hebt (550+ rear wheel horsepower) en houd liever mijzelf en de auto in één stuk... stage 1 is al 500 rwhp. In ieder geval moet de turbo dual ball bearing zijn en dus geen shaft, voor de snelst mogelijke spool. Er komt geen AEM op, dat vind ik te duur en ingewikkeld en met een MAP ECU heb je ook een veelgebruikte, perfecte -simpele- manier om je fuel maps bij elk gewenst boost/RPM niveau in te stellen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn