Telecomprutser, verdient dat zo goed dan? Mooie auto en mooie woning, doe mij dat ook maar!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:48 schreef StefanP het volgende:
29, telecom prutser
In de US kosten huizen/auto's relatief minder hequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:17 schreef rebel84 het volgende:
[..]
Telecomprutser, verdient dat zo goed dan? Mooie auto en mooie woning, doe mij dat ook maar!
Maar toch... in Nederland had meneer ook al een Supra!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:13 schreef beschuit het volgende:
[..]
In de US kosten huizen/auto's relatief minder he
Dan hoor je d'r pas écht bijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:18 schreef Ballebek het volgende:
Als je hem ziet denk je ook wat een mannetje is dat
Maare, Tjabbo en Stefan-P; ik gaat ook maar op zoek naar een Supra denk ik.
Vanaf volgend jaar ga ik echt geen bijtelling meer betalen dus ga ik me er maar langzaam in verdiepen.
Bij de suffe automatiseringskneuzenclubquote:
Was al druk aan het lezenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:55 schreef Tjabbo het volgende:
celica is nog niet gestopt. dat zijn nog geruchten.
mkiv is erg duur in aanschaf en onderhoud vergeet dat niet. orienteer je eens op het forum van www.supras.nl. Daar zitten een aantal MKIV rijders. De ex-supra van stefan staat daar trouwens ook te koop aangeboden.
Just a reminder...quote:Deze afbeelding is 2048 * 1536 pixels en 895KB groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Pardon?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:34 schreef dark_humanity774 het volgende:
jammer van die achterkant.
Die achterbumper enzo zien er een beetjequote:
O M F G ! ! !quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:39 schreef StefanP het volgende:
Ik weet het nietDe wegen hier zijn te slecht en de straffen te hoog om het te proberen... de oude zwarte deed het in ong. 15 seconden. Een beetje single doet het zeker in < 10 seconden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |