standaard stuur... maar als ik moet kiezen tussen velig of mooi, keis ik voor veilig!quote:Op zondag 18 september 2005 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Super
Alleen, sorry to say, vind ik het stuur enorm lelijk
Nope. TRD stuurtjes kan je krijgen met airbag.quote:Op maandag 19 september 2005 13:17 schreef Furb het volgende:
[..]
standaard stuur... maar als ik moet kiezen tussen velig of mooi, keis ik voor veilig!
als je een sportstuur neemt ben je namelijk je airbag kwijt
Jou avatar klopt niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef Fiets-toeter het volgende:
Wat ben je allemaal van plan om te gaan doen met je supra qua verbouwingen en mods? pas in nl wil je de single trubo conversie doen nietwaar?
Ja dan moet je geen topics gaan openen over je suup op het supraforum hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef Fiets-toeter het volgende:
Haha dat zal ik nog even veranderen, je kan ook niets "geheim" houden
Damn als je die foto nou eens in hi-res had (1600x1200), die wil ik echt als desktop!quote:
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef casejunkie het volgende:
Klein vraagje over deze bute wagen:
Ga je de zijmarker nog vervangen voor een witte/doorzichtige variant?
Zeldenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:49 schreef ASroma het volgende:
super bak! maar kom je ooit weleens van die pakeerplaats daar af?![]()
![]()
Eerst nog wat cosmetische dingen... armleuningen vervangen (in 97 en 98 is de kwaliteit leer daarvan slecht en ze springen open), krasje hier en daar wegwerken. Volgend jaar misschien single. Als het aan mij ligt kom ik nooit meer in NL terug... Maar hij is nu al enorm snel, zo snel dat ik binnen een paar tellen boven elke snelheids limiet uitkom. En dat wil je hier echt niet. Dus een single is ook een beetje zinloos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef Fiets-toeter het volgende:
Wat ben je allemaal van plan om te gaan doen met je supra qua verbouwingen en mods? pas in nl wil je de single trubo conversie doen nietwaar?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 06:52 schreef StefanP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietOf misschien moet ik ze een keer wit fotosoepen, om te kijken of ik dan van mening verander... stock = goed
[..]
ZeldenDat is 500 m van mijn huis. Nou ja, ex huis, zondag verhuis ik. Gewoon het handigst om snel wat foto's te maken en zeker als ik 's avonds de zonsondergang in de gaten houd om te zien of het foto waardig is. Als het een goede dag is rijd ik er even snel heen om wat foto's te maken.
[..]
Eerst nog wat cosmetische dingen... armleuningen vervangen (in 97 en 98 is de kwaliteit leer daarvan slecht en ze springen open), krasje hier en daar wegwerken. Volgend jaar misschien single. Als het aan mij ligt kom ik nooit meer in NL terug... Maar hij is nu al enorm snel, zo snel dat ik binnen een paar tellen boven elke snelheids limiet uitkom. En dat wil je hier echt niet. Dus een single is ook een beetje zinloos.
Het spijt mequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:28 schreef JosvG het volgende:
[..]
Damn als je die foto nou eens in hi-res had (1600x1200), die wil ik echt als desktop!
Ik ken een betere: "Boost, it's the #2 replacement for displacement"quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:24 schreef beschuit het volgende:
was die uitdrukking niet: 'there's no replacement for displacement' ? of ben ik nou gekke henkie?
Balen, echt een mooie foto, maar mijn desktop is te grootquote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:00 schreef StefanP het volgende:
quote:
Hier vreet firefox 280mbquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef NoComment het volgende:
29 foto's erbij van 500kb per stuksamen met die andere 60 van 300kb maakt dat een totaal van 25+mb aan suprafoto's die mijn intern geheugen opvullen
Zie net dat Firefox op het moment 300+ mb aan geheugen trekt
Bitje jammer hè, heb je eindelijk een exclusieve auto in nieuwstaat, ga je em wegdoen voor een Vettequote:Op woensdag 21 december 2005 23:02 schreef StefanP het volgende:
Misschien verkoop ik hem wel, en koop ik een C5 Z06. Ik krijg vaak genoeg te horen of ik hem alsjeblieft niet wil verkopen, en zo'n Z06 is stukken goedkoper en ook een beest van een auto. Ik doe eigenlijk niks met die supra, omdat hij in nieuwstaat verkeert is het gewoon zonde om hem de garage uit te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |