quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
ik heb een sterrenrecord van 31 sterren, en zit in de VIIIquote:Op zondag 1 mei 2005 23:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Oeps moest natuurlijk deel 67 zijn
Heb met 5-1 gewonnen. Sta eerste en gezien het programma zal ik dat wel blijvenIk promoveer dus naar divisie V, en met een sterrenrecord van 34,5 lijkt me dat geen pretje
Jij woont toch in Oudewaterquote:Op maandag 2 mei 2005 03:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
Birerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ktu
ben moe
Morge nit werke ::D
in V.152 komen 2 plekjes vrij! Ik hoop op niet 2 te goede tegenstanders want de league is al lastig zat! Ik heb deze week volgens mij wel weer de grens van 50 sterren gehaald en ik ben nu pas 3e geworden. De nummers 4,5 en 6 strijden nog om de 4e plek....... het is heel close allemaal!quote:Op zondag 1 mei 2005 23:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Oeps moest natuurlijk deel 67 zijn
Heb met 5-1 gewonnen. Sta eerste en gezien het programma zal ik dat wel blijvenIk promoveer dus naar divisie V, en met een sterrenrecord van 34,5 lijkt me dat geen pretje
* Johan-Derksen neemt 2 asperines als ontbijtquote:Op maandag 2 mei 2005 03:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
Birerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ktu
ben moe
Je mag het wat mij betreft al lunch noemen hoor.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
* Johan-Derksen neemt 2 asperines als ontbijt
quote:Op maandag 2 mei 2005 03:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
Birerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ktu
ben moe
Waar blijft mijn polo??quote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef Uddel het volgende:
Gisteren wéér m'n stadion vol.. al sinds halverwege vorig seizoen haast elke wedstrijd vol
Ga uitbreiden als Peter Eriksson verkocht is, die staat te koop voor een miljoen.
Gisteren verlorenomdat die kloothommel van een keeper van mij zich zo moest aanstellen, 6 weken geblesseerd.. toen moest m'n coach keepen..
Tevens is deze post een tvp, met als extra'tje een Fok!Hattricker die heel blij is met z'n FH Polo..(En nee, ik ben het niet..
)
[afbeelding]
Het was dus weer eens 3x niks met een TSI van 30quote:Speler met ID 61444917 is voor het laatst gezien als presentator van een infantiel belspelletje op een commerciële tv-zender. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:27 schreef MrMoon het volgende:
Mijn YP:
[..]
Het was dus weer eens 3x niks met een TSI van 30
p/d duel???quote:Op maandag 2 mei 2005 16:50 schreef DaMadKow het volgende:
Ok....
Ik ben dus al kampioen in VI en sta nog boven de lijn van promotie/degradatie. Wat zouden jullie doen.... de laatste wedstrijd piccen, motsen of normaal spelen?
Als Ik mots heb ik misschien wel een iets betere kans om te winnen (aangezien hij ook zal motsen en ook meer dan 40* kan halen), maar als ik dan tóch verlies zit ik wel met een kutte TS en een p/d duel dat ik moet spelen
Het gaat om match-id 36023794
Uitgaan van je eigen kracht...quote:Op maandag 2 mei 2005 16:50 schreef DaMadKow het volgende:
Ok....
Ik ben dus al kampioen in VI en sta nog boven de lijn van promotie/degradatie. Wat zouden jullie doen.... de laatste wedstrijd piccen, motsen of normaal spelen?
Als Ik mots heb ik misschien wel een iets betere kans om te winnen (aangezien hij ook zal motsen en ook meer dan 40* kan halen), maar als ik dan tóch verlies zit ik wel met een kutte TS en een p/d duel dat ik moet spelen
Het gaat om match-id 36023794
Ik heb maar 9 puntjes over het gehele seizoen, maar nog geen één supporter heeft zijn seizoenskaart in de afgelopen 13 weken opgezegdquote:02-05-2005 Je fanclub heeft er 3 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 90 ¤ op voor de clubkas.
wat is p/d duel nu?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
niet bij p/d duels, die vallen nog in dit seizoen
Degradern is dodelijk, moet je altijd zien te voorkomenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:30 schreef One_conundrum het volgende:
ik hoop dat denk ik ook. Je moet gewoon niet genoeg man opstellen, dan ben je zeker van verlies
haha nee nu is al niet meer goed genoeg voor me. Tis qua sterren best wel een drama. Wel jammer maar ja ik kan er weer wat mee verdienen hoop ikquote:Op maandag 2 mei 2005 16:27 schreef ASSpirine het volgende:
Mr Moon, is mijn speler niet goed genoeg voor je?
Des te meer reden om na te gaan of je wel goed genoeg bent, Ik wil niet weer degraderen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:24 schreef Lortnoc het volgende:
PS Echt zwakke V's zijn er niet echt omdat alle mensen in de V wel serieus met HT bezig zijn itt tot sommige VI's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |