We zijn alweer bijna bij deel 400quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:54 schreef bukgeit het volgende:
Fok! Muziek Trivia deel CCCJubileumtopic
Of iets met een D?quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:06 schreef Zanderrr het volgende:
Dammit, heb het gisteren nog zien staan... iets met een C.
Caribou, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:06 schreef Zanderrr het volgende:
Dammit, heb het gisteren nog zien staan... iets met een C.
Ah, ik was al benieuwd.quote:
Zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
The Pixies?
Mwa, dan zou pakweg Radiohead ook een probleem gehad moeten hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.
methodmich +1
K, maar het is toch raar dat Dan Snaith z'n artiestennaam moet veranderen omdat ooit iemand een plaat heeft gemaakt waar een deel van die naam in voorkomt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mwa, dan zou pakweg Radiohead ook een probleem gehad moeten hebben.
Ik begrijp er ook maar weinig van, maar ach.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
K, maar het is toch raar dat Dan Snaith z'n artiestennaam moet veranderen omdat ooit iemand een plaat heeft gemaakt waar een deel van die naam in voorkomt.
Nope. Over een misplaatste hype gesproken trouwens...quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:58 schreef peaceman het volgende:
Kaiser chiefs? (mag eigenlijk niet meer genoemd worden geloof ik)
quote:There are so many "the" bands -- the Strokes, the White Stripes, the Rapture, the Hives -- and so many garage rock/dance-rock tunes perfectly stylized and glamorous for the pop kids in the city and in the suburbs of new-millennium America. What's nice about these "the" bands is how they strive so desperately to individualize themselves. On a commercial level, they do quite well in delivering catchy pop hooks. When it comes to having actual talent, a select few actually do possess attention-worthy integrity. But there are others who don't, and they disappear from the American consciousness after a brief flirtation with success. Such theories, however, are left up to the individual music fan, so let's put that aside for a moment to experience the decadent pop world of. The Las Vegas foursome introduce a perfectly tailored new wave-induced art rock sound on their debut,
. They wooed MTV audiences and modern rock followers with the success of
during summer 2004. This chunky-riffed single loaded with androgynous mystery and a dalliance with new romantic energy captures the infectious delivery of
as a band. Vocalist/keyboardist Brandon Flowers does his best Simon LeBon imitation; the sex appeal and the boyish charm are perfectly in place as the rest of the band accents his rich, red-hotness just so. It's hard to deny the sparkle and fade of Depeche Mode beats and the sensual allure of Duran Duran. After 25 years, those sounds still hold up; by 2004, however, it's an incredible task to pull this kind of thing off without selling yourself to the tastes of the masses. Interpol and the Walkmen have pulled it off; Franz Ferdinand and Hot Hot Heat have potential. The difference with
is that the dynamic doesn't firmly hold together.
1 en 4 zijn correctquote:
Jee rot voor je... Wat voor werk moest je doen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een-wat-is-het-fucking-kut-om-tijdens-koninginnedag-de-hele-dag-te-moeten-werken-maar-mischien-dat-ik-zometeen-zin-krijg-om-anagrammen-te-doen-terug-vind-post
Beloof je dat je me niet gaat uitlachen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jee rot voor je... Wat voor werk moest je doen?
Hmm ik beloof t...maar met moeitequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beloof je dat je me niet gaat uitlachen?
Oke dan: clownquote:
Het spijt me... maar zowel mijn vriendin als ik moesten ditquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke dan: clown![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op zich een leuke baan hoor, maar niet in die stomme konningedagdrukte met dronken malloten en irritante jankkinderen
hints:quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En ik kan trouwens niets met je anagrammen
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het spijt me... maar zowel mijn vriendin als ik moesten dittoen ik het las.... maar dan toch van het lachen....
![]()
Mijn vriendin vroeg nog wel of ze je kon inhuren voor een kinderfeestje....
mail je prijs en referenties maar (zie msnadres)quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
ja hoor, maar ik ben zo vet goed dat ik wel heel prijzig ben voor een kinderfeestje
Hmm ja tikfoutje... anagrammen tikken is lastigquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
5. is Gerard Joring?
Zal je niet verbazen dat dat fout is....quote:
Bij mij is het pagina 9.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zal je niet verbazen dat dat fout is....
He belsen, mijn ondertekst al gezien?
't Is een wereldbaantje normaal gesproken. Heerlijk achterlijk doen en dan vooral voor kinderen werken. Doe 't al bijna 2 jaar naast studie en andere (bij)banen. Alleen vandaag was een eerste klas kutdag, stond ook in m'n eentje (normaal met 3 man of meer) en kon 6 uur lang niet pauzeren.... Werk trouwens vooral voor bedrijven, verenigingen en grote feesten/evenementen, de baas vraagt vanaf een paar honderd euro voor een enkele clown tot vele duizenden voor complete professionele installaties en zeer profesionele shows. Kinderfeestjes zijn er dus alleen bij voor echte rijke stinkerds.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
mail je prijs en referenties maar (zie msnadres)![]()
maar ehm.. vind het wel klasse dat je zo'n baantje hebt, vooral idd op zo'n dag met dronkelui en alle kids
Kortom je bent te duur voor het 'klootjesvolk'quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is een wereldbaantje normaal gesproken. Heerlijk achterlijk doen en dan vooral voor kinderen werken. Doe 't al bijna 2 jaar naast studie en andere (bij)banen. Alleen vandaag was een eerste klas kutdag, stond ook in m'n eentje (normaal met 3 man of meer) en kon 6 uur lang niet pauzeren.... Werk trouwens vooral voor bedrijven, verenigingen en grote feesten/evenementen, de baas vraagt vanaf een paar honderd euro voor een enkele clown tot vele duizenden voor complete professionele installaties en zeer profesionele shows. Kinderfeestjes zijn er dus alleen bij voor echte rijke stinkerds.
Ik wil niet weten wat het gat is tussen wat de klant betaald en mijn salaris......echt niet. Maar de baas doet 't goed, heeeeel goed volgens mijquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kortom je bent te duur voor het 'klootjesvolk'![]()
Jij verdient wel een biertje na zo'n dag.....
Ja, laat ik ook een wiet-plantage in m'n achtertuin zettenquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:37 schreef bukgeit het volgende:
Kun je privé niet wat bijschnabbelen, Sack? Bassie doet dat ook al jaren, en met succes.
Heeft in elk geval al een leuk ideequote:
jubileum-topics staan doorgaans een week of zelfs twee weken open.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft in elk geval al een leuk idee![]()
Hoop wel dat het jubileum topic niet is als ik naar Rome ben of elders...
Klopt... nog eentje... wordt wel tijd trouwens... staat al bijna een dag openquote:Op zondag 1 mei 2005 10:42 schreef Gambolputty het volgende:
3: Ray Charles
Oke een hint: de artiestennaam van deze dame bestaat uit 2 'woorden' waarvan er 1 zonder klinkers is...quote:Op zondag 1 mei 2005 11:33 schreef Gambolputty het volgende:
Mag ik voor nr2 een klinker kopen? Met alleen de A en de U gaat het wel knap moeilijk worden...
ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:07 schreef peaceman het volgende:
hints:
2. is nieuwe dame aan het front, waarschijnlijk echt iets voor Ranja
Nee, het is de bedoeling dat jij het antwoord geeftquote:
quote:The group came together in the early '80s as the Sugar Hill house band, with guitarist Skip McDonald, bassist Doug Wimbish and drummer Keith LeBlanc. (The trio had performed on the three best early hip-hop tunes, the Sugarhill Gang's "The Rapper" and Grandmaster Flash's tracks "The Message" and "White Lines.") When McDonald, Wimbish and LeBlanc met British dub producer Adrian Sherwood (of the On-U Sound System), they moved to England and in 1986 recorded Major Malfunction, a street-wise funk-rock LP with doses of Sherwood's studio trickery informing the whole.
Jeppe, me neitherquote:Op zondag 1 mei 2005 14:35 schreef Gambolputty het volgende:
Ah. Ken ik niet.
Nee, dat is niet goed, die naam ken ik nog welquote:Op zondag 1 mei 2005 15:17 schreef methodmich het volgende:
Toch niet Living Colour?
nee die nietquote:Op zondag 1 mei 2005 15:17 schreef methodmich het volgende:
Toch niet Living Colour?
dat vind ik dan weer verbazend snelquote:Op zondag 1 mei 2005 16:23 schreef Neleos het volgende:
Emilie Simon
Volgens mij heb jij of anders iemand anders die hier al eens een keer getipt als goede plaat.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:24 schreef ranja het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer verbazend snel
Neleos +1
Volgens mij is dat geen getatoeeerde schouder, maar is er iets op de foto geschreven.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Als die schouder niet getatoeerd was, dan zou ik zeggen: Paul Simon.
Sylvie is de hoer van Amsterdam is ook een goed nummer.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:43 schreef bukgeit het volgende:
Hoewel het een beter antwoord is, bedoel ik dat inderdaad niet.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 mei 2005 16:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Sylvie is de hoer van Amsterdam is ook een goed nummer.![]()
Die ja.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
John Lee Hooker?
Ik weet hem niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Je weet hem niet of ziet de tekst niet?
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
De goeie ouwe John Lee!!
Enkele Nederlandstalige openingsregels. Ik wil de titel + uitvoerende.
1. "Een volle asbak, lege glazen / staren mij aan vanaf de bar / Jij hebt net je kruk verlaten / ik heb je niet eens weg zien gaan"
IOS - VVT
2. "Ik ben een vrouw van 40 met een sigaret / ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed / ik werd verleden jaar ontvoerd door een ruimteschip / en sindsdien gaat het met mij niet zo goed"
Spinvis?
3. "Vannacht lag ik weer wakker, mam / Om alles wat ik niet weet / En voor niets had ik een oplossing / Behalve dan.... mijn reet!"
Laat me slapen - Acnee en de punnik
4. "Tien tegen één dat ik mijn mond hou / Als ik je weer zie / Ik ken mezelf onderhand / Een prater ben ik niet"
Als ze er niet is - De DIjk
5. "Ik heb bloemen voor je meegenomen / En ik dwing mezelf tot een kus op je gezicht / Ik lieg dat je er beter uitziet / en je glimlacht, glimlacht in het bleke licht"
Iets van de Kecks, maar hoe die heet, geen idee.
Jaaaaaaaaaaa! Goed gedaan! Jeetje ging echt denken dat niemand het zou raden! bartrid +1 voor de liefhebber: http://www.kttunstall.com/quote:Op zondag 1 mei 2005 19:17 schreef bartrid het volgende:
k.t. tunstall dan?
quote:are a trip-hop trio formed in Reading, England, in 1995, following the success of Portishead's Dummy and Tricky's Maxinquaye. Borrowing heavily from Portishead and Massive Attack,
pursued a trancelike but edgy sound, highlighted by Kelli Dayton's soulful vocals.
Heb je die niet recentelijk ook al gevraagd? Niet dat ik 't nu wél weet, dat niet..quote:Op zondag 1 mei 2005 19:24 schreef bartrid het volgende:
Met dank aan Neleos want daardoor viel het muntje
Welke band?
[..]
Ja ik las niet goed.... kan alleen niet echt op een andere komen....quote:
quote:Take me down, 6 underground,
The ground beneath your feet,
Laid out low, nothing to go
Nowhere a way to meet
I’ve got a head full of drought,
Down here, so faroff losing out
Round here,
quote:I know the comparisons betweenand Ian Curtis are inevitable, and have been made my far more knowledgable people than myself when it comes to music, but I actually think
outshines anything Joy Division ever did with this Best Of.
[...] is undoubtedly's Love Will Tear Us Apart, an intellegent, melancholy affair. But whereas Curtis only ever recorded two albums,
is on to at least his 15th (that I own anyway). The Curtis/
arguments will continue to rage across the music press, but, for me at least, with this collection
will leave no one in any doubt as to who is the greatest. It's
, by the way.
My new girlfriend lent me this album, she said her ex-boyfriend gave it to her and things went downhill betweeen them from there. I must say that I would beg to differ with those who holdin the "genius" category, indeed on listening to his music I would say the words "wool", "eyes", "pulling" and "over" spring to mind. Nevertheless, I wish him the best of luck in having got this far with such an astounding lack of talent. Okay, back to the gardening forum..
Took the day off work to wait for the postman to arrive with my copy of this blinder. I slammed up the volume as loud as I could and blew my brains away with [...].
Wow what an opener. Despite already owning 38 copies of this CD every new purchase is like giving myself a birthday treat.
I was pleased to find my personal favourite [...] making a reappearence on the CD. A classic I havent heard since I sawperform on [.....] '92.
After melting the CD from over playing and rewinding the damn thing I bought another. A must have.
Here it is, ten days after this album first arrived on my doorstep. The only time it has left my CD player was to move it to yet another cd player. This usually happens about twice a day. Once in the morning, when I wake up after listening to it in my sleep, I need to take it to my CDman so I can listen to it in the car and then secretly at work. Then, a second time I take it out of my CDman and place it back into my home stereo. So, all in all, it has probably been listened to, on average, 23 hours, 59 minutes, and about 15 seconds, give or take, each day. During that span of 14,392.5 minutes, my life has forever changed. My first child was conceived and born, I got a promotion to my dream job (Cheif of security at the mall), AND I finally filled that void that had been left in my heart since the day I was born. I tried to fill that hole with Jesus, Buddha, Shatner, and Allah. But now I know, onlyhas that power. The power to move you in ways you've never imagined. The power to rock your socks off. The power love. Thanks
, thanks for everything.
Je zal haar niet snel over het hoofd zien.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:47 schreef bartrid het volgende:
sneaker pimps inderdaad
berkery +1
hopelijk kom ik die zangeres nog een keertje tegen in de pub![]()
dan zag ze er in mijn herinnering beter uit, nu hoeft het niet zo nodigquote:Op zondag 1 mei 2005 20:10 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je zal haar niet snel over het hoofd zien.
[afbeelding]
quote:American dream, January 25, 2005
Reviewer: Al-Zarquarwi (Baghdad, Iraq) - See all my reviews
I used to be an Iraqi insurgent but after attacking and blowing up the lastest road block I stumbled upon what I can only describe as nirvana -'s greatest hits. Why oh why was this walking god amongst men not sent to us before? When I played it on a looted stereo I was instantly struck by the melodies that could only have been sent to earth by angels, I was sent into a frenzy of excitation that could only be previously achieved by shooting Americans.
I have now given up my bloody resistance and have pledged to become German.
The track [...]' is particularly good.
quote:Stop the sarcasm!, April 26, 2005
Reviewer: Andy Sands "Sandyandy" (London) - See all my reviews
I am so tired of reading mocking reviews of's albums.
Someone needs to seriously review his works and as a true fan, no irony, no mock liking, I am the man for that particular job.'s album is an eclectic mix of tender love songs, inspiring power ballads and uplifting rock numbers.
Each song has its own special energy and listening to this album takes you on something of an emotional rollercoaster.
I cannot go into each song here as I would end up writing a very long review indeed, but highlights for me include [...], an uplifting song which makes you feel capable of achieving anything, and [...], a sad song which touches my own lonely heart too too closely.
I think it is very sad that these songs are mocked for being too "80's" or "uncool" or whatever it is the kids say about them. A man gets up and sings from his heart and soul and people merely laugh at him. This world is far too cynical.
Verdict: Remarkable
No, dear reader, it certainly does NOT get any better than this!
I've read the other reviews here of this album and I know that one or two of the good reviews are people just being sarcastic.
My guess is that those reviewers haven't truly heard and experienced the music of! I pity them, but I must admit, I too was skeptical before I first heard this CD.
The day I first heard this CD, I now refer to it as my own personal D-Day. (Day, of course.)I was dating a German girl named Gretchen and she forced me to listen to it during one of our dates. I INSTANTLY fell in love (not in a gay way)with the music and went out the next day and bought my own copy of this album. Gretchen may now be long gone from my life, but I'll always be thankful to her for turning me on to this wonderful music.
I still listen to this cd at least once a week. A great time to play it is right before I have a date. I'll put the cd on and then stand in front of my mirror and lip sync to the songs. I pretend that I'mand before you know it, a magical change takes place. Suddenly I feel like I really AM
! At that point I'm totally oozing charm and coolness and I'm ready for my date - or anything that the world can throw at me!
There's not a lot of music than can affect people like that. Buy this cd and you'll know what I'm talking about.
P.S. - Thank you,
P.S. #2 - Thank you God for giving us![]()
Nou, da's fijn wakker worden zeg...quote:Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef ranja het volgende:
Wie kun je fijn naast bed op op je nachtkastje neerzetten?
[afbeelding]
quote:Heikel werd het pas op het moment dathet podium verliet.
kwam achter zijn drumstel vandaan voor een tenenkrommend lied over aids in Afrika, opgedragen aan Nelson Mandela. Na de gevreesde drumsolo -
is de meest inadequate houthakker die ooit in een topgroep achter de kit heeft mogen plaatsnemen - eiste
zijn moment van glorie met een eindeloos voortmeanderend gitaarniemandalletje, nadat hij zijn onvermogen als leadvocalist meermaals had gedemonstreerd.
Aardige gok (niet zo aardig voor Phil Collins overigens....), maar niet goed.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:28 schreef ranja het volgende:
gok...= Tony Banks
= Phil Collins
= Mike Rutherford
Nee, maar je hoeft het er niet mee eens te zijnquote:Op zondag 1 mei 2005 21:30 schreef pyl het volgende:
Aardige gok (niet zo aardig voor Phil Collins overigens....), maar niet goed.
Mooi. Erg goed (wat deed 't 'm nou? - de datum?).quote:Op zondag 1 mei 2005 21:30 schreef ranja het volgende:
Oh...= Paul Rodgers
= Roger Taylor
= Bryan May
van The man machine albumquote:Op zondag 1 mei 2005 21:43 schreef bartrid het volgende:
kraftwerk?
Best wel, jaquote:Op zondag 1 mei 2005 22:54 schreef ranja het volgende:
Nirvana - In utero
O, was dat vandaag of zo?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:06 schreef GLO het volgende:
Iedereen een leuke koninginnedag gehad?
Neequote:Op zondag 1 mei 2005 23:06 schreef GLO het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:06 schreef GLO het volgende:
Zo mag ik het horen. Ik heb me ook niet verveeldquote:Op zondag 1 mei 2005 23:11 schreef ranja het volgende:
[..]
leuke cd's gekocht, leuke bands gezien, leuke bierglazen geleegd
Zekerquote:Op zondag 1 mei 2005 23:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tien voor vijf
quote:
Kan me er niets meer van herinnerenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:06 schreef GLO het volgende:
Nog beterquote:Op zondag 1 mei 2005 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan me er niets meer van herinneren![]()
Neenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:20 schreef thaleia het volgende:
Agent Orange?
Ook neen, 't was een naam die niet echt passend is voor een metalband zeg maarquote:Op zondag 1 mei 2005 23:21 schreef GLO het volgende:
Ja, kan ik me nog herinneren. Het verhaal dan, niet de naam
Gokje: Powder?
Vertel.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:21 schreef ranja het volgende:
Anthrax aanslagen? allemaal hoaxen waren dat toch?
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:21 schreef ranja het volgende:
Anthrax aanslagen? allemaal hoaxen waren dat toch?
Maar goed... wat was het ook weer precies... Box of kittens ofzo...
Volgens mij waren het een hoop poeder brieven waar nooit anthrax in is aangetroffen.... toch?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:24 schreef GLO het volgende:
Vertel.
How very metalquote:Op zondag 1 mei 2005 23:30 schreef Berkery het volgende:
Of Basket full of puppy's
In NL niet nee, maar in de VS wel voor zover ik weet. Ik heb tenminste nooit gehoord dat het nep was. Jij bent de eerste.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij waren het een hoop poeder brieven waar nooit anthrax in is aangetroffen.... toch?
Kan ook m'n slechte geheugen zijnquote:Op zondag 1 mei 2005 23:33 schreef GLO het volgende:
In NL niet nee, maar in de VS wel voor zover ik weet. Ik heb tenminste nooit gehoord dat het nep was. Jij bent de eerste.
Vijfquote:Op zondag 1 mei 2005 23:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Kan ook m'n slechte geheugen zijnHoeveel doden waren er dan?
Geen idee. Maar begon het niet met een dooie of ernstig zieke postbeambte c.q. iemand op de postkamer van het Witte Huis of zo? Of heb ik gewoon te veel thrillers gekeken?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Kan ook m'n slechte geheugen zijnHoeveel doden waren er dan?
Idd, tijdens de Binnenach in het Theater a/h Spui.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:48 schreef bukgeit het volgende:
Willard Grant Conspiracy
Ik gok dat de Beatles er zo'n 60 hebben gehad.... Coldplay nog net niet lijkt mequote:Op maandag 2 mei 2005 00:00 schreef GLO het volgende:
Evenveel Top 5-hits als The Beatles?
Zo lang hebben The Beatles niet bestaan. De helft daarvan, of nog minder, komt dichter in de buurt. Maar verder heb je wel gelijk ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik gok dat de Beatles er zo'n 60 hebben gehad.... Coldplay nog net niet lijkt me
De nieuwe wordt de derde, toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:06 schreef ranja het volgende:
Met de 3 eerste albums op 1 binnenkomen in de albumlijst? Hoeveelste album heeft Coldplay eigenlijk uitgebracht
Hahaquote:Op maandag 2 mei 2005 00:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gwyneth Paltrow helpt de band, Yoko Ono-style, om zeep?
Nou, ze moeten toch 27 keer op 1 gestaan hebben (zie album "1"). Maar hoeveel zijn er die op 2 of 3 zijn blijven steken (al dan niet omdat ze zelf op dat moment ook op 1 stonden)?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Zo lang hebben The Beatles niet bestaan. De helft daarvan, of nog minder, komt dichter in de buurt. Maar verder heb je wel gelijk ja.
Niet veel, denk ik. Daarom verbeterde ik mezelf ook snel; hun meeste singles hebben de eerste plaats gehaald.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, ze moeten toch 27 keer op 1 gestaan hebben (zie album "1"). Maar hoeveel zijn er die op 2 of 3 zijn blijven steken (al dan niet omdat ze zelf op dat moment ook op 1 stonden)?
Nee. Het heeft met singles te maken, niet met albums.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Staat het album nu al in de albumlijst ver voor dat het uitkomt?
Zou kunnen, maar dan kunnen meerdere bands 'as big as The Beatles' zijn. Dit presteerde alleen Coldplay, na de Beatles.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of zijn ze voor het zoveelste jaar achter elkaar de bestverkopende Engelse band?
Ik heb geen enkel antwoord van jou gezien dat in de buurt komt van het antwoord op de vraag.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:56 schreef ranja het volgende:
Ha, ik kan wel zeggen dat ik er heel dicht bij zat.
Maar ik ga nu slapen
Nou, het heeft wél betrekking op verkoopcijfers, maar niet op de Engelse.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:57 schreef GLO het volgende:
Hm, ik heb nog 's teruggelezen, maar het heeft ook helemaal geen betrekking op verkoopcijfers, dat was ik even vergeten.
OK, ze staan niet op 1, maar het is misschien wel hun zoveelste aaneengesloten Top 10-notering? Net als bij de Beatles?
Hm ik zat net wat op een record site te lezen en kon maar 1 ding bedenken dat het zou moeten zijn, als dat niet zo is heb ik helemaal geen ideequote:Op maandag 2 mei 2005 00:58 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb geen enkel antwoord van jou gezien dat in de buurt komt van het antwoord op de vraag.
Oh? Hier beweerde je anders van niet...quote:Op maandag 2 mei 2005 00:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nou, het heeft wél betrekking op verkoopcijfers, maar niet op de Engelse.
Of het in aantallen is weet ik niet, maar het antwoord is goed genoeg: Coldplay komt in de Billboard Hot 100 binnen op 8. De laatste keer dat een Britse band in de eerste releaseweek gelijk de top 10 haalde was in 1968, toen de Beatles 'Hey Jude' uitbrachten.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:06 schreef GLO het volgende:
Of hoogste aantal verkochte singles van een Briitse band in Amerika in de eerste releaseweek?
Of moet ik dat 'eerste releaseweek' maar eens loslaten?
Hm. Interpretatiekwestie, ik zie het. Maakt niet meer uit.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:13 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Lees terug en je ziet dat dat niet zo is
Ach, nu zie ik het -maar pas nadat jij het zelf opmerkte-quote:Op maandag 2 mei 2005 01:20 schreef GLO het volgende:
Hm. Ik zie vaag wat letters in de rechterbenedenhoek, maar mijn monitor uit het eerste pleistoceen kan niet goed zichtbaar maken wat precies. Niet de gezochte naam, hoop ik iig...
Minder gaar dan Sack blijkbaarquote:Op maandag 2 mei 2005 01:20 schreef bukgeit het volgende:
Eagles Of Death Metal
Ik weet niet waar dat albumverhaal vandaan komt, maar het lijkt me gewoon een kwestie van te gelijkende persoonsnamen. Manitoba vs. Handsome Dick Manitoba.quote:[b]Op zaterdag 30 april 2005 17:41 schreef bukgeit het volgende:[b]
[..]
K, maar het is toch raar dat Dan Snaith z'n artiestennaam moet veranderen omdat ooit iemand een plaat heeft gemaakt waar een deel van die naam in voorkomt.
Toch blijft het raar, een provincienaam claimen - want dat is het toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 01:32 schreef GLO het volgende:
Ik las dit nog:
[..]
Ik weet niet waar dat albumverhaal vandaan komt, maar het lijkt me gewoon een kwestie van te gelijkende persoonsnamen. Manitoba vs. Handsome Dick Manitoba.
Niets met flowers. Niet de verzamelnaam maar een soortnaam.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:37 schreef GLO het volgende:
Bloemenband? Die Madchester-band misschien? Ben ff de naam kwijt, iets met flowers...
O ja? Kweenie, ben niet zo topovast. In Canada misschien? Ik dacht meer aan een indianenstam. Maar wat het ook is, maakt niet uit toch? Het gaat om het gebruik ervan als artiestennaam.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:37 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Toch blijft het raar, een provincienaam claimen - want dat is het toch?
HIer ook wel hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 01:14 schreef GLO het volgende:
Cool
En leuk voor Coldplay. 't Is ze van harte gegund, want ik ben geloof ik de enige hier, maar ik vind het een geweldige band.
Dat heb ik verder ook niet beweerd, maar wellicht was mijn verhaal op ambigue wijze uit te leggen. Het maakt het er niet minder absurd op.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:32 schreef GLO het volgende:
Ik las dit nog:
[..]
Ik weet niet waar dat albumverhaal vandaan komt, maar het lijkt me gewoon een kwestie van te gelijkende persoonsnamen. Manitoba vs. Handsome Dick Manitoba.
als 390, dan ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:42 schreef bukgeit het volgende:
Twijfel over de schrijfwijze van het nieuwe topicdeel: CCCXC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |