Niet veel, denk ik. Daarom verbeterde ik mezelf ook snel; hun meeste singles hebben de eerste plaats gehaald.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, ze moeten toch 27 keer op 1 gestaan hebben (zie album "1"). Maar hoeveel zijn er die op 2 of 3 zijn blijven steken (al dan niet omdat ze zelf op dat moment ook op 1 stonden)?
Nee. Het heeft met singles te maken, niet met albums.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Staat het album nu al in de albumlijst ver voor dat het uitkomt?
Zou kunnen, maar dan kunnen meerdere bands 'as big as The Beatles' zijn. Dit presteerde alleen Coldplay, na de Beatles.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of zijn ze voor het zoveelste jaar achter elkaar de bestverkopende Engelse band?
Ik heb geen enkel antwoord van jou gezien dat in de buurt komt van het antwoord op de vraag.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:56 schreef ranja het volgende:
Ha, ik kan wel zeggen dat ik er heel dicht bij zat.
Maar ik ga nu slapen
Nou, het heeft wél betrekking op verkoopcijfers, maar niet op de Engelse.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:57 schreef GLO het volgende:
Hm, ik heb nog 's teruggelezen, maar het heeft ook helemaal geen betrekking op verkoopcijfers, dat was ik even vergeten.
OK, ze staan niet op 1, maar het is misschien wel hun zoveelste aaneengesloten Top 10-notering? Net als bij de Beatles?
Hm ik zat net wat op een record site te lezen en kon maar 1 ding bedenken dat het zou moeten zijn, als dat niet zo is heb ik helemaal geen ideequote:Op maandag 2 mei 2005 00:58 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb geen enkel antwoord van jou gezien dat in de buurt komt van het antwoord op de vraag.
Oh? Hier beweerde je anders van niet...quote:Op maandag 2 mei 2005 00:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nou, het heeft wél betrekking op verkoopcijfers, maar niet op de Engelse.
Of het in aantallen is weet ik niet, maar het antwoord is goed genoeg: Coldplay komt in de Billboard Hot 100 binnen op 8. De laatste keer dat een Britse band in de eerste releaseweek gelijk de top 10 haalde was in 1968, toen de Beatles 'Hey Jude' uitbrachten.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:06 schreef GLO het volgende:
Of hoogste aantal verkochte singles van een Briitse band in Amerika in de eerste releaseweek?
Of moet ik dat 'eerste releaseweek' maar eens loslaten?
Hm. Interpretatiekwestie, ik zie het. Maakt niet meer uit.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:13 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Lees terug en je ziet dat dat niet zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |