Ik gok dat de Beatles er zo'n 60 hebben gehad.... Coldplay nog net niet lijkt mequote:Op maandag 2 mei 2005 00:00 schreef GLO het volgende:
Evenveel Top 5-hits als The Beatles?
Zo lang hebben The Beatles niet bestaan. De helft daarvan, of nog minder, komt dichter in de buurt. Maar verder heb je wel gelijk ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik gok dat de Beatles er zo'n 60 hebben gehad.... Coldplay nog net niet lijkt me
De nieuwe wordt de derde, toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:06 schreef ranja het volgende:
Met de 3 eerste albums op 1 binnenkomen in de albumlijst? Hoeveelste album heeft Coldplay eigenlijk uitgebracht
Hahaquote:Op maandag 2 mei 2005 00:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gwyneth Paltrow helpt de band, Yoko Ono-style, om zeep?
Nou, ze moeten toch 27 keer op 1 gestaan hebben (zie album "1"). Maar hoeveel zijn er die op 2 of 3 zijn blijven steken (al dan niet omdat ze zelf op dat moment ook op 1 stonden)?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Zo lang hebben The Beatles niet bestaan. De helft daarvan, of nog minder, komt dichter in de buurt. Maar verder heb je wel gelijk ja.
Niet veel, denk ik. Daarom verbeterde ik mezelf ook snel; hun meeste singles hebben de eerste plaats gehaald.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, ze moeten toch 27 keer op 1 gestaan hebben (zie album "1"). Maar hoeveel zijn er die op 2 of 3 zijn blijven steken (al dan niet omdat ze zelf op dat moment ook op 1 stonden)?
Nee. Het heeft met singles te maken, niet met albums.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Staat het album nu al in de albumlijst ver voor dat het uitkomt?
Zou kunnen, maar dan kunnen meerdere bands 'as big as The Beatles' zijn. Dit presteerde alleen Coldplay, na de Beatles.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of zijn ze voor het zoveelste jaar achter elkaar de bestverkopende Engelse band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |