In NL niet nee, maar in de VS wel voor zover ik weet. Ik heb tenminste nooit gehoord dat het nep was. Jij bent de eerste.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij waren het een hoop poeder brieven waar nooit anthrax in is aangetroffen.... toch?
Kan ook m'n slechte geheugen zijnquote:Op zondag 1 mei 2005 23:33 schreef GLO het volgende:
In NL niet nee, maar in de VS wel voor zover ik weet. Ik heb tenminste nooit gehoord dat het nep was. Jij bent de eerste.
Vijfquote:Op zondag 1 mei 2005 23:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Kan ook m'n slechte geheugen zijnHoeveel doden waren er dan?
Geen idee. Maar begon het niet met een dooie of ernstig zieke postbeambte c.q. iemand op de postkamer van het Witte Huis of zo? Of heb ik gewoon te veel thrillers gekeken?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Kan ook m'n slechte geheugen zijnHoeveel doden waren er dan?
Idd, tijdens de Binnenach in het Theater a/h Spui.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:48 schreef bukgeit het volgende:
Willard Grant Conspiracy
Ik gok dat de Beatles er zo'n 60 hebben gehad.... Coldplay nog net niet lijkt mequote:Op maandag 2 mei 2005 00:00 schreef GLO het volgende:
Evenveel Top 5-hits als The Beatles?
Zo lang hebben The Beatles niet bestaan. De helft daarvan, of nog minder, komt dichter in de buurt. Maar verder heb je wel gelijk ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik gok dat de Beatles er zo'n 60 hebben gehad.... Coldplay nog net niet lijkt me
De nieuwe wordt de derde, toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:06 schreef ranja het volgende:
Met de 3 eerste albums op 1 binnenkomen in de albumlijst? Hoeveelste album heeft Coldplay eigenlijk uitgebracht
Hahaquote:Op maandag 2 mei 2005 00:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gwyneth Paltrow helpt de band, Yoko Ono-style, om zeep?
Nou, ze moeten toch 27 keer op 1 gestaan hebben (zie album "1"). Maar hoeveel zijn er die op 2 of 3 zijn blijven steken (al dan niet omdat ze zelf op dat moment ook op 1 stonden)?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Zo lang hebben The Beatles niet bestaan. De helft daarvan, of nog minder, komt dichter in de buurt. Maar verder heb je wel gelijk ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |