Ach, nu zie ik het -maar pas nadat jij het zelf opmerkte-quote:Op maandag 2 mei 2005 01:20 schreef GLO het volgende:
Hm. Ik zie vaag wat letters in de rechterbenedenhoek, maar mijn monitor uit het eerste pleistoceen kan niet goed zichtbaar maken wat precies. Niet de gezochte naam, hoop ik iig...
Minder gaar dan Sack blijkbaarquote:Op maandag 2 mei 2005 01:20 schreef bukgeit het volgende:
Eagles Of Death Metal
Ik weet niet waar dat albumverhaal vandaan komt, maar het lijkt me gewoon een kwestie van te gelijkende persoonsnamen. Manitoba vs. Handsome Dick Manitoba.quote:[b]Op zaterdag 30 april 2005 17:41 schreef bukgeit het volgende:[b]
[..]
K, maar het is toch raar dat Dan Snaith z'n artiestennaam moet veranderen omdat ooit iemand een plaat heeft gemaakt waar een deel van die naam in voorkomt.
Toch blijft het raar, een provincienaam claimen - want dat is het toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 01:32 schreef GLO het volgende:
Ik las dit nog:
[..]
Ik weet niet waar dat albumverhaal vandaan komt, maar het lijkt me gewoon een kwestie van te gelijkende persoonsnamen. Manitoba vs. Handsome Dick Manitoba.
Niets met flowers. Niet de verzamelnaam maar een soortnaam.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:37 schreef GLO het volgende:
Bloemenband? Die Madchester-band misschien? Ben ff de naam kwijt, iets met flowers...
O ja? Kweenie, ben niet zo topovast. In Canada misschien? Ik dacht meer aan een indianenstam. Maar wat het ook is, maakt niet uit toch? Het gaat om het gebruik ervan als artiestennaam.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:37 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Toch blijft het raar, een provincienaam claimen - want dat is het toch?
HIer ook wel hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 01:14 schreef GLO het volgende:
Cool
En leuk voor Coldplay. 't Is ze van harte gegund, want ik ben geloof ik de enige hier, maar ik vind het een geweldige band.
Dat heb ik verder ook niet beweerd, maar wellicht was mijn verhaal op ambigue wijze uit te leggen. Het maakt het er niet minder absurd op.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:32 schreef GLO het volgende:
Ik las dit nog:
[..]
Ik weet niet waar dat albumverhaal vandaan komt, maar het lijkt me gewoon een kwestie van te gelijkende persoonsnamen. Manitoba vs. Handsome Dick Manitoba.
als 390, dan ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:42 schreef bukgeit het volgende:
Twijfel over de schrijfwijze van het nieuwe topicdeel: CCCXC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |