1 en 4 zijn correctquote:
Jee rot voor je... Wat voor werk moest je doen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een-wat-is-het-fucking-kut-om-tijdens-koninginnedag-de-hele-dag-te-moeten-werken-maar-mischien-dat-ik-zometeen-zin-krijg-om-anagrammen-te-doen-terug-vind-post
Beloof je dat je me niet gaat uitlachen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jee rot voor je... Wat voor werk moest je doen?
Hmm ik beloof t...maar met moeitequote:Op zaterdag 30 april 2005 19:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Beloof je dat je me niet gaat uitlachen?
Oke dan: clownquote:
Het spijt me... maar zowel mijn vriendin als ik moesten ditquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke dan: clown![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op zich een leuke baan hoor, maar niet in die stomme konningedagdrukte met dronken malloten en irritante jankkinderen
hints:quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En ik kan trouwens niets met je anagrammen
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het spijt me... maar zowel mijn vriendin als ik moesten dittoen ik het las.... maar dan toch van het lachen....
![]()
Mijn vriendin vroeg nog wel of ze je kon inhuren voor een kinderfeestje....
mail je prijs en referenties maar (zie msnadres)quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
ja hoor, maar ik ben zo vet goed dat ik wel heel prijzig ben voor een kinderfeestje
Hmm ja tikfoutje... anagrammen tikken is lastigquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
5. is Gerard Joring?
Zal je niet verbazen dat dat fout is....quote:
Bij mij is het pagina 9.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zal je niet verbazen dat dat fout is....
He belsen, mijn ondertekst al gezien?
't Is een wereldbaantje normaal gesproken. Heerlijk achterlijk doen en dan vooral voor kinderen werken. Doe 't al bijna 2 jaar naast studie en andere (bij)banen. Alleen vandaag was een eerste klas kutdag, stond ook in m'n eentje (normaal met 3 man of meer) en kon 6 uur lang niet pauzeren.... Werk trouwens vooral voor bedrijven, verenigingen en grote feesten/evenementen, de baas vraagt vanaf een paar honderd euro voor een enkele clown tot vele duizenden voor complete professionele installaties en zeer profesionele shows. Kinderfeestjes zijn er dus alleen bij voor echte rijke stinkerds.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
mail je prijs en referenties maar (zie msnadres)![]()
maar ehm.. vind het wel klasse dat je zo'n baantje hebt, vooral idd op zo'n dag met dronkelui en alle kids
Kortom je bent te duur voor het 'klootjesvolk'quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is een wereldbaantje normaal gesproken. Heerlijk achterlijk doen en dan vooral voor kinderen werken. Doe 't al bijna 2 jaar naast studie en andere (bij)banen. Alleen vandaag was een eerste klas kutdag, stond ook in m'n eentje (normaal met 3 man of meer) en kon 6 uur lang niet pauzeren.... Werk trouwens vooral voor bedrijven, verenigingen en grote feesten/evenementen, de baas vraagt vanaf een paar honderd euro voor een enkele clown tot vele duizenden voor complete professionele installaties en zeer profesionele shows. Kinderfeestjes zijn er dus alleen bij voor echte rijke stinkerds.
Ik wil niet weten wat het gat is tussen wat de klant betaald en mijn salaris......echt niet. Maar de baas doet 't goed, heeeeel goed volgens mijquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kortom je bent te duur voor het 'klootjesvolk'![]()
Jij verdient wel een biertje na zo'n dag.....
Ja, laat ik ook een wiet-plantage in m'n achtertuin zettenquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:37 schreef bukgeit het volgende:
Kun je privé niet wat bijschnabbelen, Sack? Bassie doet dat ook al jaren, en met succes.
Heeft in elk geval al een leuk ideequote:
jubileum-topics staan doorgaans een week of zelfs twee weken open.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft in elk geval al een leuk idee![]()
Hoop wel dat het jubileum topic niet is als ik naar Rome ben of elders...
Klopt... nog eentje... wordt wel tijd trouwens... staat al bijna een dag openquote:Op zondag 1 mei 2005 10:42 schreef Gambolputty het volgende:
3: Ray Charles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |