Klopt... nog eentje... wordt wel tijd trouwens... staat al bijna een dag openquote:Op zondag 1 mei 2005 10:42 schreef Gambolputty het volgende:
3: Ray Charles
Oke een hint: de artiestennaam van deze dame bestaat uit 2 'woorden' waarvan er 1 zonder klinkers is...quote:Op zondag 1 mei 2005 11:33 schreef Gambolputty het volgende:
Mag ik voor nr2 een klinker kopen? Met alleen de A en de U gaat het wel knap moeilijk worden...
ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:07 schreef peaceman het volgende:
hints:
2. is nieuwe dame aan het front, waarschijnlijk echt iets voor Ranja
Nee, het is de bedoeling dat jij het antwoord geeftquote:
quote:The group came together in the early '80s as the Sugar Hill house band, with guitarist Skip McDonald, bassist Doug Wimbish and drummer Keith LeBlanc. (The trio had performed on the three best early hip-hop tunes, the Sugarhill Gang's "The Rapper" and Grandmaster Flash's tracks "The Message" and "White Lines.") When McDonald, Wimbish and LeBlanc met British dub producer Adrian Sherwood (of the On-U Sound System), they moved to England and in 1986 recorded Major Malfunction, a street-wise funk-rock LP with doses of Sherwood's studio trickery informing the whole.
Jeppe, me neitherquote:Op zondag 1 mei 2005 14:35 schreef Gambolputty het volgende:
Ah. Ken ik niet.
Nee, dat is niet goed, die naam ken ik nog welquote:Op zondag 1 mei 2005 15:17 schreef methodmich het volgende:
Toch niet Living Colour?
nee die nietquote:Op zondag 1 mei 2005 15:17 schreef methodmich het volgende:
Toch niet Living Colour?
dat vind ik dan weer verbazend snelquote:Op zondag 1 mei 2005 16:23 schreef Neleos het volgende:
Emilie Simon
Volgens mij heb jij of anders iemand anders die hier al eens een keer getipt als goede plaat.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:24 schreef ranja het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer verbazend snel
Neleos +1
Volgens mij is dat geen getatoeeerde schouder, maar is er iets op de foto geschreven.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Als die schouder niet getatoeerd was, dan zou ik zeggen: Paul Simon.
Sylvie is de hoer van Amsterdam is ook een goed nummer.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:43 schreef bukgeit het volgende:
Hoewel het een beter antwoord is, bedoel ik dat inderdaad niet.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 mei 2005 16:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Sylvie is de hoer van Amsterdam is ook een goed nummer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |