You punished iefowquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:08 schreef iefow het volgende:
derdst
jij idle slet!quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:25 schreef hipkiller het volgende:
[..]
You punished iefow
Spamming my news item!
Money removed: $13
Money from bank removed: $10.000.000
Rankpoints removed: 322.3
Honorpoints removed:1
Bullets removed:2
mss een image code in laten vullen wanneer je wilt postenquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:38 schreef skive het volgende:
omg... begint hier bijna op omerta te lijken... kan nooit goed zijn...
on topic Blaaaaaaaaaaaaaaat
Adres alsjeblieftquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:59 schreef Gabez het volgende:
hahahahahah omg marnix Psychooooooooooooooooooooooo
kom je hier ook langs ?![]()
iefow is een mietje........................quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:03 schreef skive het volgende:
zucht... ik dacht dat iefow het patent had op dronken spams
nieuwe spammer erbij 12%
toets code om door te gaan: 43c Doe het
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:24 schreef DaFan het volgende:
Mijn hoofd doet pijn en ik weet niet waarom :S
same herequote:Op zondag 1 mei 2005 14:24 schreef DaFan het volgende:
Mijn hoofd doet pijn en ik weet niet waarom :S
ga nu rangen op Rose slet, dan mag je mn oude equips hebbenquote:Op zondag 1 mei 2005 15:16 schreef Gabez het volgende:
woehoe ik ben weer eens doodditmaal wel tot bruglione gekomen !
*points and laughs*.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:59 schreef Gabez het volgende:
Buccola omdat je heaumeaux bent...
En nee jorryt ik ga niet rangen misschien omerta maar ROSe zeker niet ik ga een sociaal leven beginnen (proberen)
hmmz...zou best eens kunnen, ga die gasten vanavond wel ff spammenquote:Op zondag 1 mei 2005 17:58 schreef teckna het volgende:
protectie vanuit jouw provider?
niet? afwisseling? verdelen? vaagquote:Op zondag 1 mei 2005 18:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar sociaal leven betekend toch niet dat je iedere dag/avond weg moet zijn..
je moet t gwoon redelijk verdelen.. ofzo![]()
Ik kan je zeggen, dat is vrijwel onmogelijk, en verhuizen naar een land zonder breedbandverbinding zie ik mezelf eigenlijk nooit doenquote:
kijk maar bij de schandpaal, dan moet je hem wel kunnen vindenquote:Op zondag 1 mei 2005 17:32 schreef jorryt het volgende:
btw rip, mag ik nu je nick weten
u wint de diepvries koelcombinatiequote:Op zondag 1 mei 2005 20:38 schreef skive het volgende:
Misteryguest | Voeg toe aan je vrienden lijst
Rang: Bruglione
Eer punten: 731
Status: Dood
Zucht.....je zegt Paultje en dan doe jequote:Op zondag 1 mei 2005 22:37 schreef Vampz het volgende:
#agmina wowowoowowowo ziiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeek!! Demeter mokoad vincenzo drimacus paultje ZIEK!
jezus nu praat je wel érg moeilijk zo 'laat' op de avondquote:Op zondag 1 mei 2005 22:49 schreef Buccola het volgende:
[..]
Zucht.....je zegt Paultje en dan doe je..... ben je ziek ofzo ?
![]()
Bewijst alweer dat je teveel met die Paulus omgaatquote:Op zondag 1 mei 2005 23:02 schreef Vampz het volgende:
[..]
jezus nu praat je wel érg moeilijk zo 'laat' op de avond![]()
hahaquote:Op zondag 1 mei 2005 23:34 schreef Buccola het volgende:
[..]
Bewijst alweer dat je teveel met die Paulus omgaat![]()
engquote:Op zondag 1 mei 2005 23:18 schreef Gabez het volgende:
Rot op stomme agmina hoeren jullie horen hier niet :x
Ohwja sociaal leven wil aardig lukken ik heb vandaag gewoon een irl gesprek gehad :x
wat is je nick ?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Nadat ik door Dafan vermoord was bleek, ben ik maar opnieuw begonnen, ben nu al thiefin een familie.
Ik heet Creaquote:Op maandag 2 mei 2005 00:04 schreef jorryt het volgende:
[..]
wat is je nick ?
dan bel ik dafan weer op om te zeggen dat ie je moet killen.
Of laat ik dat maar zitten want hij dreigt altijd met "ik weet waar je huis woont"
neequote:Op maandag 2 mei 2005 01:20 schreef hipkiller het volgende:
joh, net alsof je daar wat aan hebt als iemand op jou knalt
Ik neem alle bescherming en duik onder.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:22 schreef hipkiller het volgende:
nou dan, daarom RIP alvast
heb je me al gevondenquote:Op maandag 2 mei 2005 01:22 schreef hipkiller het volgende:
nou dan, daarom RIP alvast
ohjohquote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef Wendigo het volgende:
wrom spamt yashaaaaaa hier :/
DIe moet eerst 30 topics mee lurken :/
wat is daar mis mee? omerta is toch barafrancaquote:Op maandag 2 mei 2005 12:26 schreef vilnius.inside het volgende:
[..]
omdat je barafranca speelt. en .nl zelfs![]()
Het is blijkbaar moeilijk voor je om met hoofdletters te beginnen en leestekens te gebrukken, daarnaast klopt je zien niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:47 schreef Gabez het volgende:
je bent gewoon een sukkel, je doet niet
hallo JIJ bent de ombekende homo hier HAHA!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
goedemorge..![]()
![]()
en al die onbekende homos.. stop is met hier te spamme zeg![]()
Hou je muil eens ofzo en leer zelf Nederlands!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is blijkbaar moeilijk voor je om met hoofdletters te beginnen en leestekens te gebrukken, daarnaast klopt je zien niet.
Je eindigt loos.
Zozo, humeurtje.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef Buccola het volgende:
[..]
Hou je muil eens ofzo en leer zelf Nederlands!![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Nadat ik door Dafan vermoord was bleek, ben ik maar opnieuw begonnen, ben nu al thiefin een familie.
Daar gaat onze resetquote:Beste spelers,
Marlinda is kwijt, en Teckna is er niet blij mee.
Ken jij Marlinda uit Emmen, geef dan een gil op IRC (/msg Moritz hoi).
We moeten haar te pakken zien te krijgen want Teckna staat nu moederziel alleen te wachten op het station in Emmen. Op een regenachtige dag als dit is dat nog 5x zo erg.
Het wordt vast gewaardeerd als je samen met Teckna op haar wacht, dus pak even je BMX en cross naar het station in Emmen.
ik zag hetquote:Op maandag 2 mei 2005 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb hem op de hitlist gezet schat..
hihi
Probeer maar en hou eens op met schelden.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:04 schreef jorryt het volgende:
btw: Beach wel luisteren naar Yasha anders knal ik je af onbekende heumau
dat denk ik niet dat ben ik gewoon dohquote:Op maandag 2 mei 2005 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Probeer maar en hou eens op met schelden.
Denk je dat je daar stoer mee bentt ofzo![]()
Ik scheld andere users niet uit voor homo en ik probeer niet tegen de regels in userfoto's te plaatsenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
heej zullen we het een beetje gezellig houden..
niet mijn mood verpesten enzow!!![]()
ik moet je helaas gelijk geven...quote:Op maandag 2 mei 2005 17:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mwoah, kan nog altijd niet tippen aan jouw gekheid.![]()
oeh oeh mag ik joinenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:54 schreef skive het volgende:
ik richt de bond tegen irritante kleuters bij deze op![]()
![]()
Maar... das tegen jezellufquote:Op maandag 2 mei 2005 17:54 schreef skive het volgende:
ik richt de bond tegen irritante kleuters bij deze op![]()
![]()
Ha dat was ikquote:Op maandag 2 mei 2005 17:21 schreef jorryt het volgende:
btw: Belgische achtbaan breekt doormidden
wie wilde er naar bobbejaanland ?
Toen dacht ik gelijk dat hij 1 van die pino's was die zichzelf heeft getaped tijdens z'n actiesquote:Op maandag 2 mei 2005 21:12 schreef Gabez het volgende:
Er is reeds uit een zeer betrouwbare bron vernomen dat Dhr Moritz (Ja de maker en bedenker van het spel omerta) IRL een echte gangster is !!
Tja, wat kan ik zeggen. Het is een gave die maar weinig mensen hebben...quote:Op maandag 2 mei 2005 17:48 schreef skive het volgende:
[..]
ik moet je helaas gelijk geven...
je hebt wel mensen kennis :p
ach zolang jij die gave hebt heb ik em niet nodigquote:Op maandag 2 mei 2005 22:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik zeggen. Het is een gave die maar weinig mensen hebben...
Wie zou jou nou willen afschietenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:20 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Toen dacht ik gelijk dat hij 1 van die pino's was die zichzelf heeft getaped tijdens z'n acties
Helaas. Btw als ik wat wil ranken zonder direct afgeschoten te worden is .nl dan wat veilger denk je?
Geen idee, maar in .com was ik nog geen 2 uur bezig met m'n oude accountjequote:
heb er al 19 gehad. Moet theorie gaan leren .... maar geen zin daar inquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot
net me 4e rijlesje gehad :p
ik en me diesel rocken de hellingproef (zo goed gabez)![]()
same herequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef Buccola het volgende:
[..]
heb er al 19 gehad. Moet theorie gaan leren .... maar geen zin daar in![]()
wel op de .tkquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:26 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan je met je .nl account ook op de .com spelen?
Nerdquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:33 schreef Buccola het volgende:
[..]
dan heb je IP-Ban...
moet je ff teckna mailen
chocolade Koekjes zijn lekkerderquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
ga jij is dood..
dan eten wij de chocoladetoetjes op
Ah lievquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:19 schreef Gabez het volgende:
jorryt je bent niks anders gewend dan jongens met lippenstift die je kusjes geven dus niet zo zeuren... en ze zijn toch niet voor jou![]()
![]()
![]()
Half negen de trein wordt t....quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
we gaan snatch kijken..
das toch geen vieze film.
-edit-
dat wordt al de 4e dvd vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed om 'ontopic' te blijven: Wat een kut TT..
[ Bericht 6% gewijzigd door Fuxl op 06-05-2005 00:31:30 ]
Nah das ook niet aardig..quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
roeland.. val dood?
Het staat gewoon tussen spoiler tags hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
wij gaan ook slapen
snatch was leuk
ondanks dat roeland de shit verrade
Dat was gewoon een typo!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:58 schreef jorryt het volgende:
en van die spoiler.. [ Bericht 6% gewijzigd door Fuxl op 06-05-2005 00:31 ]
Neequote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:51 schreef Gabez het volgende:
en nu denk je dat je rijk bent ?
mooi toch,quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:32 schreef the.big.ticket het volgende:
OMG Corleone gehijacked door ex-Facava/Fritura![]()
![]()
RIP Wakka
[03:11:04] * DaFan sets mode: +o Skivequote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:14 schreef skive het volgende:
teckna aan het spelen met de servers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |