ohjohquote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef Wendigo het volgende:
wrom spamt yashaaaaaa hier :/
DIe moet eerst 30 topics mee lurken :/
wat is daar mis mee? omerta is toch barafrancaquote:Op maandag 2 mei 2005 12:26 schreef vilnius.inside het volgende:
[..]
omdat je barafranca speelt. en .nl zelfs![]()
Het is blijkbaar moeilijk voor je om met hoofdletters te beginnen en leestekens te gebrukken, daarnaast klopt je zien niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:47 schreef Gabez het volgende:
je bent gewoon een sukkel, je doet niet
hallo JIJ bent de ombekende homo hier HAHA!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
goedemorge..![]()
![]()
en al die onbekende homos.. stop is met hier te spamme zeg![]()
Hou je muil eens ofzo en leer zelf Nederlands!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is blijkbaar moeilijk voor je om met hoofdletters te beginnen en leestekens te gebrukken, daarnaast klopt je zien niet.
Je eindigt loos.
Zozo, humeurtje.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef Buccola het volgende:
[..]
Hou je muil eens ofzo en leer zelf Nederlands!![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:59 schreef Beach het volgende:
Nadat ik door Dafan vermoord was bleek, ben ik maar opnieuw begonnen, ben nu al thiefin een familie.
Daar gaat onze resetquote:Beste spelers,
Marlinda is kwijt, en Teckna is er niet blij mee.
Ken jij Marlinda uit Emmen, geef dan een gil op IRC (/msg Moritz hoi).
We moeten haar te pakken zien te krijgen want Teckna staat nu moederziel alleen te wachten op het station in Emmen. Op een regenachtige dag als dit is dat nog 5x zo erg.
Het wordt vast gewaardeerd als je samen met Teckna op haar wacht, dus pak even je BMX en cross naar het station in Emmen.
ik zag hetquote:Op maandag 2 mei 2005 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb hem op de hitlist gezet schat..
hihi
Probeer maar en hou eens op met schelden.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:04 schreef jorryt het volgende:
btw: Beach wel luisteren naar Yasha anders knal ik je af onbekende heumau
dat denk ik niet dat ben ik gewoon dohquote:Op maandag 2 mei 2005 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Probeer maar en hou eens op met schelden.
Denk je dat je daar stoer mee bentt ofzo![]()
Ik scheld andere users niet uit voor homo en ik probeer niet tegen de regels in userfoto's te plaatsenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
heej zullen we het een beetje gezellig houden..
niet mijn mood verpesten enzow!!![]()
ik moet je helaas gelijk geven...quote:Op maandag 2 mei 2005 17:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mwoah, kan nog altijd niet tippen aan jouw gekheid.![]()
oeh oeh mag ik joinenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:54 schreef skive het volgende:
ik richt de bond tegen irritante kleuters bij deze op![]()
![]()
Maar... das tegen jezellufquote:Op maandag 2 mei 2005 17:54 schreef skive het volgende:
ik richt de bond tegen irritante kleuters bij deze op![]()
![]()
Ha dat was ikquote:Op maandag 2 mei 2005 17:21 schreef jorryt het volgende:
btw: Belgische achtbaan breekt doormidden
wie wilde er naar bobbejaanland ?
Toen dacht ik gelijk dat hij 1 van die pino's was die zichzelf heeft getaped tijdens z'n actiesquote:Op maandag 2 mei 2005 21:12 schreef Gabez het volgende:
Er is reeds uit een zeer betrouwbare bron vernomen dat Dhr Moritz (Ja de maker en bedenker van het spel omerta) IRL een echte gangster is !!
Tja, wat kan ik zeggen. Het is een gave die maar weinig mensen hebben...quote:Op maandag 2 mei 2005 17:48 schreef skive het volgende:
[..]
ik moet je helaas gelijk geven...
je hebt wel mensen kennis :p
ach zolang jij die gave hebt heb ik em niet nodigquote:Op maandag 2 mei 2005 22:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik zeggen. Het is een gave die maar weinig mensen hebben...
Wie zou jou nou willen afschietenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:20 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Toen dacht ik gelijk dat hij 1 van die pino's was die zichzelf heeft getaped tijdens z'n acties
Helaas. Btw als ik wat wil ranken zonder direct afgeschoten te worden is .nl dan wat veilger denk je?
Geen idee, maar in .com was ik nog geen 2 uur bezig met m'n oude accountjequote:
heb er al 19 gehad. Moet theorie gaan leren .... maar geen zin daar inquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot
net me 4e rijlesje gehad :p
ik en me diesel rocken de hellingproef (zo goed gabez)![]()
same herequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef Buccola het volgende:
[..]
heb er al 19 gehad. Moet theorie gaan leren .... maar geen zin daar in![]()
wel op de .tkquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:26 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan je met je .nl account ook op de .com spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |