ik moet je helaas gelijk geven...quote:Op maandag 2 mei 2005 17:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mwoah, kan nog altijd niet tippen aan jouw gekheid.![]()
oeh oeh mag ik joinenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:54 schreef skive het volgende:
ik richt de bond tegen irritante kleuters bij deze op![]()
![]()
Maar... das tegen jezellufquote:Op maandag 2 mei 2005 17:54 schreef skive het volgende:
ik richt de bond tegen irritante kleuters bij deze op![]()
![]()
Ha dat was ikquote:Op maandag 2 mei 2005 17:21 schreef jorryt het volgende:
btw: Belgische achtbaan breekt doormidden
wie wilde er naar bobbejaanland ?
Toen dacht ik gelijk dat hij 1 van die pino's was die zichzelf heeft getaped tijdens z'n actiesquote:Op maandag 2 mei 2005 21:12 schreef Gabez het volgende:
Er is reeds uit een zeer betrouwbare bron vernomen dat Dhr Moritz (Ja de maker en bedenker van het spel omerta) IRL een echte gangster is !!
Tja, wat kan ik zeggen. Het is een gave die maar weinig mensen hebben...quote:Op maandag 2 mei 2005 17:48 schreef skive het volgende:
[..]
ik moet je helaas gelijk geven...
je hebt wel mensen kennis :p
ach zolang jij die gave hebt heb ik em niet nodigquote:Op maandag 2 mei 2005 22:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik zeggen. Het is een gave die maar weinig mensen hebben...
Wie zou jou nou willen afschietenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:20 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Toen dacht ik gelijk dat hij 1 van die pino's was die zichzelf heeft getaped tijdens z'n acties
Helaas. Btw als ik wat wil ranken zonder direct afgeschoten te worden is .nl dan wat veilger denk je?
Geen idee, maar in .com was ik nog geen 2 uur bezig met m'n oude accountjequote:
heb er al 19 gehad. Moet theorie gaan leren .... maar geen zin daar inquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot
net me 4e rijlesje gehad :p
ik en me diesel rocken de hellingproef (zo goed gabez)![]()
same herequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef Buccola het volgende:
[..]
heb er al 19 gehad. Moet theorie gaan leren .... maar geen zin daar in![]()
wel op de .tkquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:26 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan je met je .nl account ook op de .com spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |