baco dan maar?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kunnen we weleens doen ja
nog iemand iets?
dank voor de tipquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
ow,even Queen kijken op NL 2
ja dus,effe kijken of ik mensen kan mee krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
Hoorde ik dat goed? Zijn er nog kaartjes voor over?
effe checken
ow,ik lees bijna nooit iets terug maar sterkte idd danquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:02 schreef pascalheister het volgende:
Eend lees het net in de vorige hools van de chemo van je moeder, klote veel sterkte ermee
lekker we are the champions en we will rock you meeblerenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja dus,effe kijken of ik mensen kan mee krijgen
Heb wel interesse om te gaan maar het zal moeilijk zijn om mensen mee te krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
dank jullie
ja er zijn kaartjes voor "Queen" in t Gelredome, dat gaat over t concert dat eerst op de Goffertweide zou zijn
ow je had t al gezien
heerlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
lekker we are the champions en we will rock you meebleren![]()
welke wedstrijd ga je kijken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb wel interesse om te gaan maar het zal moeilijk zijn om mensen mee te krijgen.
Ik kon morgen naar Hamburg voor een concert van Queen maar heb het niet gedaan ivm de kosten en het feit dat ik zaterdag in Engeland zit
nou opzich ziet t er van buit best geil uit. k weet niet hoe t van binnen is.quote:
moet ik morgen op mijn werk weer alles terug lezen !quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
ach gossie
gewoon ff braaf teruglezenquote:
is er ooit eigenlijk een nieuwbouwstadion geweest in jouw ogen wat een vooruitgang was?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
ach gossie
N E Equote:Op vrijdag 29 april 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er ooit eigenlijk een nieuwbouwstadion geweest in jouw ogen wat een vooruitgang was?
op de een of andere manier had k dat wel verwachtquote:
Kan jij er dan 1 opnoemen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de een of andere manier had k dat wel verwacht
nouja, dr is maar één stadion geweest wat k voor en na een grondige renovatie of nieuwbouw heb bezocht en dat is de Goffert en uit puur sentiment met de staan tribunes achter de goal mis k de oude goffert wel. Maar in principe is elke sta tribune die veranderd in een zittribune een achteruitgangquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, dr is maar één stadion geweest wat k voor en na een grondige renovatie of nieuwbouw heb bezocht en dat is de Goffert en uit puur sentiment met de staan tribunes achter de goal mis k de oude goffert wel. Maar in principe is elke sta tribune die veranderd in een zittribune een achteruitgang
o jawel,heb ze beide bezocht maar ik vindt het oude geweldig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
k denk trouwens dat ze in Schalke niet echt achteruit zijn gegaan
Dat hoopt ie wel,althans,dat mag ik hopenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:52 schreef rubbereend het volgende:sandman, drukke dagen in t vooruitzicht zeker
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat hoopt ie wel,althans,dat mag ik hopen
studentenverenging,,, vanavond was hoeren en pooiers feest, lekker veel jaren 70 disco gedraaid, sloeg echt enorm aan! veel mooie vrouwen die helemaal los gingen - daar doe je het voorquote:
dat wist k helemaal niet dat jij ook dj was.quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
studentenverenging,,, vanavond was hoeren en pooiers feest, lekker veel jaren 70 disco gedraaid, sloeg echt enorm aan! veel mooie vrouwen die helemaal los gingen - daar doe je het voor![]()
nu helemaal kapot. en is Rubber al een beetje bijgekomen na de wedstrijd tegen Milan?
hier ook al nr.1quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:42 schreef Spideyman het volgende:
Kijk, allemaal diehard VBL-PSV=ers die hier nog zitten
quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:42 schreef Spideyman het volgende:
Kijk, allemaal diehard VBL-PSV=ers die hier nog zitten
hehe, hadden ze die stropdas nou maar nooit uitgevonden hequote:
als we al ten odnergaan dan vechtend, k hoop dat we vanvaf minuut 1 ten strijde trekken en mochten we t niet halen dan verdienen de spelers alsnog een staande ovatiequote:Op vrijdag 29 april 2005 03:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe, hadden ze die stropdas nou maar nooit uitgevonden heik hoop ook echt op een overwinning van PSV. Het zal heeeel erg moeilijk worden, maar als ze dezelfde kansen creeeren als afgelopen dinsdgag moet het lukken!
http://www.koninginnedagamsterdam.nl/organisatie.php?i=17quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:47 schreef rubbereend het volgende:
al enig idee waar je op af gaat in Amsterdam Cultheld of gewoon beetje door de stad sjouwen en biertjes leeg maken
quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we al ten odnergaan dan vechtend, k hoop dat we vanvaf minuut 1 ten strijde trekken en mochten we t niet halen dan verdienen de spelers alsnog een staande ovatie
quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.koninginnedagamsterdam.nl/organisatie.php?i=17
http://www.koninginnedagamsterdam.nl/organisatie.php?i=20 (vanwege darkraver, k-liber, het feestteam, dj maurice en marco v)
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:50 schreef Spideyman het volgende:
mensen ik ga uitsmijter bakken en naar bed!
de nacthooltitel zal deze nacht tussen jullie verdeeld moeten worden.
Laturz
quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:50 schreef Spideyman het volgende:
mensen ik ga uitsmijter bakken en naar bed!
de nacthooltitel zal deze nacht tussen jullie verdeeld moeten worden.
Laturz
oordoppen in en genieten van je uitzicht dusquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:51 schreef cultheld het volgende:
Het weer zit idd meeEn k-liber is ideale feestmuziek voor zo'n dag; Al die mooie dames die gaan schudden met hun kont en tieten
Schuren natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oordoppen in en genieten van je uitzicht dus
Haha, goede actiequote:Op vrijdag 29 april 2005 06:44 schreef popolon het volgende:
Zit je in een kroeg in de VS, komen in eens vlak voor je trouwen je twee beste vrienden binnenlopen.
Bijna 10.000 km van huis en maar voor vier dagen.
Ik haat complotten maar deze is zeer geslaagd.
Sta je op een wiet plantage of zo?quote:Op vrijdag 29 april 2005 07:50 schreef Lionheaad het volgende:
It's a beautiful day.......
The sun is shining....![]()
Respect voor je vrienden dat ze zo veel voor je overhebben, dat ze 10.000 km te reizen om je voor je grootste fout in je leven te behoeden!quote:Op vrijdag 29 april 2005 06:44 schreef popolon het volgende:
Zit je in een kroeg in de VS, komen in eens vlak voor je trouwen je twee beste vrienden binnenlopen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Respect voor je vrienden dat ze zo veel voor je overhebben, dat ze 10.000 km te reizen om je voor je grootste fout in je leven te behoeden!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Respect voor je vrienden dat ze zo veel voor je overhebben, dat ze 10.000 km te reizen om je voor je grootste fout in je leven te behoeden!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 06:44 schreef popolon het volgende:
Ik haat complotten maar deze is zeer geslaagd.
ga jij morgen groningen nog onveilig maken??quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:10 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Doe dit jaar maar eens rustig aan denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ga jij morgen groningen nog onveilig maken??
Verstandigquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Doe dit jaar maar eens rustig aan denk ik![]()
Same here!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Verstandigik ga ook rustig aan doen, paar biertjes drinken, terrasje pakken en dat was het dan wel
Het weer begint al op te knappen hier.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:38 schreef appelsientje het volgende:
Nu maar hopen op mooi weer.... Jammer dat het niet op zondag isdan is het echt lekker buiten
korte broek...
Tjonge ...... wat leukquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het weer begint al op te knappen hier.
Vanmorgen bij station Lelylaan kwam ik vier lui in Hawaii outfit tegenVast ook op weg naar een feestje!
Dat was een stuk handiger geweest met die regen van vanmorgen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tjonge ...... wat leuk
Maar goed sommige mensen dragen ook een enorme mexicaanse hoed![]()
Dat is dan ook weer waarquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was een stuk handiger geweest met die regen van vanmorgen!
En dan weer snel aan 't bierquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:53 schreef pfaf het volgende:
Hallo.
Uurtjes gefiets om de callorien die morgen met grote getale binnen zullen glijden voor te zijn.
heeft de tandarts diep geboord ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:54 schreef SCH het volgende:
Fantastische titel
Tandartsch geweest, verdoving begint uit te werken
Auw... succes dan maarquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:54 schreef SCH het volgende:
Fantastische titel
Tandartsch geweest, verdoving begint uit te werken
quote:
Sneltram heet het in Utregquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:00 schreef appelsientje het volgende:
En bluezz weer met de metro gegaan ?
Succes!quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef JaWi het volgende:
Nou doei he. Mocht ik me doodzuipen, jullie waren lief
.
Avé.
Zuipse dan maar....quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef JaWi het volgende:
.
Avé.
Hou je het een beetje netjes in de stad?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef JaWi het volgende:
.
Avé.
Die duurt dan zeker 6 jaar?quote:
doei!! en sterktequote:Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef JaWi het volgende:
.
Avé.
Whuhuhuhuquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:10 schreef Vom het volgende:
Ik heb zo het idee dat het hem niet gaat lukken AZ![]()
Ben je DD trouwens nog tegen gekomen?quote:
He's back!quote:
o okequote:Op vrijdag 29 april 2005 10:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik dacht half 12, maar de VU dacht half 2.
Gaybar in, gaybar uit zeker.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:31 schreef JaWi het volgende:
Ik ben vanmiddag o.a. met bananenman op stap, dus als je zin hebt om langs te komen.
Nee joh. Kom gezellig, dan krijg je een biertje naar je lelijke hoofd gesmetenquote:
Neequote:Op vrijdag 29 april 2005 10:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben je DD trouwens nog tegen gekomen?
Whehehe.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:36 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
@JAwi: Er bestaat nog zoiets als werken.
Hmmm das jammer, waarschijnljk ben je hem toch tegengekomen tussen die 7.000 mensen alleen niet bewustquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee
Hij had mijn nummer maar heeft niet gebelt.
Op de wedstrijddag was ik toch goed van de wereld dus misschien maar beter
D: Hoi.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Op de wedstrijddag was ik toch goed van de wereld dus misschien maar beter
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
D: Hoi.
P: Wie ben je.
D: euh, euh...DD
P:Ken ik niet. Pets pats boem.![]()
jij moet zeker weer werken om 14:30 ??quote:
Geen, was met een bus. Volop rellenbanden kijken, weet je.quote:
Ik dacht ook altijd wat anders dan de VUquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik dacht half 12, maar de VU dacht half 2.
Heb ik nou altijd met de examencommissiequote:Op vrijdag 29 april 2005 10:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd wat anders dan de VU
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
Wil iemand alvast een oranje tompouce?
Jam jam...quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
Ze spreekt haar talenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:01 schreef Cart_man het volgende:
Viva La Republique!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
hoe raad je hetquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jij moet zeker weer werken om 14:30 ??
it's a gift... i see peoplequote:
Ik zie nu, dat daar de IE-files wel heengaan. Maar ik gebruik voornamelijk FireFox, en daar staat bij opties wel dat ik een buffer van 50MB moet hebben, maar waar... ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:08 schreef pascalheister het volgende:
horen daar wel te staan pfaf, niet toevallig temp geleegd?
hey maar ik wilde ze welquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef SCH het volgende:
Nou ja, dan eet ik de tom poucen zelf wel op
Oe oe heb je nog een voor mij!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:15 schreef SCH het volgende:
Nou ja, dan eet ik de tom poucen zelf wel op
Jij was toch aan de lij..ik bedoel druk aan het sporten?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij was toch aan de lij..ik bedoel druk aan het sporten?![]()
23 uurquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
it's a gift... i see people![]()
Tot hoe laat moet je?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij was toch aan de lij..ik bedoel druk aan het sporten?![]()
quote:
volgens mij is er 's nachts in Utrecht meer te doen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef Spideyman het volgende:
Owke,,, wat moet het gaan worden vanavond, utrecht of amsterdam? zeg het maar...
Het is hier al begonnenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is er 's nachts in Utrecht meer te doen.
Jeetje, wat wordt het vroeg nacht daar!quote:
Ik heb er aan 1 genoegquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is er 's nachts in Utrecht meer te doen.
In Amsterdam moet je het doen met 27 buitentaps
Het weer begint er steeds beter uit te zien. Gaat nog druk worden bij die tap van je als het zo doorgaat!quote:
Ach binnen op het leidsche kan ik het gratis krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het weer begint er steeds beter uit te zien. Gaat nog druk worden bij die tap van je als het zo doorgaat!
Dat zullen ze zekersteweten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Succes dan maar Pfaf, moge de GrolSCHjes je smaken!
Ik zag hier (waar ik werk) net al een flauw zonnetje!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het weer begint er steeds beter uit te zien. Gaat nog druk worden bij die tap van je als het zo doorgaat!
Ook maar een paar gepost.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef pfaf het volgende:
Beste topic ooit
Nu douchen en 3 dagen feesten.
Ik weet waar je huis woont als ik je niet tegenkomquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
Ik ga niet naar buiten vanavond, stel je voor dat ik Bluezz tegenkom
* luikjes dichtdoetquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont als ik je niet tegenkom
mja was ik niet echt van planquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan je nog net aansluiten bij de polonaise
Daarom ga ik ook straks zsm het land uit.quote:
Same herequote:Op vrijdag 29 april 2005 12:24 schreef Noca het volgende:
Whehe
Ik heb geen zin meer om aan mn opdracht te werken....waar is mijn motivatie toch gebleven!![]()
Naar buiten gelopen en bier gaan halenquote:
Nee daar is ie ook niet, maar voor mezelf is dat geen slecht ideequote:Op vrijdag 29 april 2005 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Naar buiten gelopen en bier gaan halen
Zullen we even een tukje gaan doen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:24 schreef Noca het volgende:
Ik heb geen zin meer om aan mn opdracht te werken....waar is mijn motivatie toch gebleven!![]()
quote:
Maar dan zie ik die kop van Wilders ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je kan moet je ff t journaal kijken, echt bijzonder
En dan sla je weer een TV aan gort?quote:
*versiert SCH met lintjesquote:
geweldig he, en dan boven die haarband weer grijs haarquote:
Meldt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Waar is de echte scherpe journalist toch gebleven....
En een roze jas.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geweldig he, en dan boven die haarband weer grijs haar
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:41 schreef SCH het volgende:
[..]
En een roze jas.
Weet je zeker dat het JustMe niet was?
Mij dus ook, echt enorm. Overal mag ie z'n verhaal doen, overal een beetje zielig doen dat de laatste 4 afleveringen niet doorgaan, overal de vermoorde onschuld spelen maar feit is dat ie zelf ergens tekent terwijl ie nog dik 2 jaar contract heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:40 schreef SCH het volgende:
Dus het stoort me dat hij nu als een soort Here God wordt neergezet.
idd laat hem maar flink betalen als hij zo graag naar tien wil, had dan desnoods een optie erin gezet dat je tussentijds weg kan. Maar zo slim was hij natuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mij dus ook, echt enorm. Overal mag ie z'n verhaal doen, overal een beetje zielig doen dat de laatste 4 afleveringen niet doorgaan, overal de vermoorde onschuld spelen maar feit is dat ie zelf ergens tekent terwijl ie nog dik 2 jaar contract heeft.
Moet ik eens bij mijn baas doen.....
Maar op de NOS en bij RTL allemaal leuke verhaaltjes dat de actie van de CARA sneu is, nou ik vind die niet meer dan terecht.
Ze zouden eigenlijk een enorme smak (als in belachelijk veel) geld moeten eisen van Tien om dat contract af te kopen, zodat uiteindelijk zowel Tien als Jack er niet beter van wordt, want dat is precies waar ie om vraagt met z'n asociale laffe kut manier van handelen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik tukken met mijn gulpje open![]()
Op die manier gedacht is er feitelijk incorrect gehandeld daar de VARA niet ingelicht/op de hoogte was.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:52 schreef Atrimar het volgende:
Ben benieuwd als het voor de rechter komt en ze trekken de vergelijking naar contracten van voetballers ... gewoon afkopen die handel ...
pas maar op dat SCH niet op je SCHpringtquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik tukken met mijn ogen open![]()
Ja, op 2 punten na:quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:55 schreef SCH het volgende:
Afkopen en niet zeuren over 23 jaar loyaliteit.
Als DIGGER na 23 jaar loyaliteit aan EW zegt, daarom heb ik nu maar eens 6 jonge grietjes genaaid want die hebben nog grotere tieten en bij hun mocht ik wel van achteren en zelf initiatief nemen, dan heb ik daar ook geen waardering voor.
Goede vergelijking he?
Ik probeerde realistisch te blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:00 schreef DIGGER het volgende:
- 6 jonge grietjes maar?
Het is wat vreemd idd, maar om nou te schrijven: een grotere clitoris.quote:- Nog grotere tieten dan EW? Zeker nog nooit een voltreffer van 1 tiet in je smoelwerk gehad....
En daar ging je rugquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:57 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zonnetje schijnt, dus ik ga vanmiddag voor het eerst sinds 3/4 jaar maar weer eens kijken of ik een balletje kan meppen op de golfbaan.
Niet lullen over dingen die je niet eens weet te vinden SCH.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
Het is wat vreemd idd, maar om nou te schrijven: een grotere clitoris.![]()
Pas je op voor een klaplong ...quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:57 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zonnetje schijnt, dus ik ga vanmiddag voor het eerst sinds 3/4 jaar maar weer eens kijken of ik een balletje kan meppen op de golfbaan.
Jij zou dat ding nog niet vinden als er een uithangbord van Guiness boven hing.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niet lullen over dingen die je niet eens weet te vinden SCH.
Bij de tepel linkschaf toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niet lullen over dingen die je niet eens weet te vinden SCH.
met de vrouw op handen en knieen hangt er ook een Guinness (blijf je de belangrijke zaken in het leven wel even goed spellen, Schotse vriend) uithangbord boven, toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:07 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Jij zou dat ding nog niet vinden als er een uithangbord van Guiness boven hing.
*grom*quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
met de vrouw op handen en knieen hangt er ook een Guinness (blijf je de belangrijke zaken in het leven wel even goed spellen, Schotse vriend) uithangbord boven, toch?
Zeg, je roept al een heel topic dat je foetsie gaat...quote:
Ik ging ook foetsie. Maar ik had een aansluiting eerder en ben nu een half uur te vroeg op de universiteitquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeg, je roept al een heel topic dat je foetsie gaat...
En je bent er nog steeds?
Ik heb als excuus dat ik nog even moet detoxeren/recupureren voordat ik het feestweekend ga inluiden
dus ging je maar ff onlinequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ging ook foetsie. Maar ik had een aansluiting eerder en ben nu een half uur te vroeg op de universiteit.
Hier begint het weer zonniger te worden, maar voor de rest is er alleen nog maar regen gevallenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dus ging je maar ff online
Hier is het ook lekker! net zonder jas buiten gelopen..
Hier welquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmm het weer werkt nog niet echt mee, jammer...
Alleen vanochtend wasch het een beetje erg vochtig... maar nu is het echt lekker.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier begint het weer zonniger te worden, maar voor de rest is er alleen nog maar regen gevallen
Paar kilometer boven zeeland anders heerlijk weerquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmm het weer werkt nog niet echt mee, jammer...
Dan zal het hier nog wel goed komen, denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alleen vanochtend wasch het een beetje erg vochtig... maar nu is het echt lekker.
Nu nog 3 en half uur door komen en dan begint mijn weekend ook
Zo lul je met Atrimar, zo heb je een vette order uit Schotland binnenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:11 schreef Atrimar het volgende:
[..]
*grom*
Geloof je dat het aan het toetsenbord ligt?
Nee zeker ...
Nopequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zal het hier nog wel goed komen, denk ik
Morgen dus geen Planet ?
Voorzienigheid ... kan niet andersquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo lul je met Atrimar, zo heb je een vette order uit Schotland binnen
Dat is inderdaad een keer lekker, zeker als je ookal doordeweeks stageloopt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope
Morgen lekker vrij... Planet is wel open... Maar ik hoef lekker niks te doen morgen... echt heerlijk is dat!
* zoekt de horizon af naar een rookpluimquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb net trouwens 3 arabieren de weg gewezen naar Schiphol in de trein.
Euh jah, beetje rustig nog.. ik moet wachten tot mijn plan wordt goedgekeurd... maar goed ondertussen zit ik te fokkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een keer lekker, zeker als je ookal doordeweeks stageloopt.
Bevalt het goed daar?
Ja, voel me vandaag een stuk beter dan gisteren.quote:
mooiquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, voel me vandaag een stuk beter dan gisteren.
*ook isquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:42 schreef Lionheaad het volgende:
* In het Oranje is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |