Respect voor je vrienden dat ze zo veel voor je overhebben, dat ze 10.000 km te reizen om je voor je grootste fout in je leven te behoeden!quote:Op vrijdag 29 april 2005 06:44 schreef popolon het volgende:
Zit je in een kroeg in de VS, komen in eens vlak voor je trouwen je twee beste vrienden binnenlopen.
Bijna 10.000 km van huis en maar voor vier dagen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Respect voor je vrienden dat ze zo veel voor je overhebben, dat ze 10.000 km te reizen om je voor je grootste fout in je leven te behoeden!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Respect voor je vrienden dat ze zo veel voor je overhebben, dat ze 10.000 km te reizen om je voor je grootste fout in je leven te behoeden!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 06:44 schreef popolon het volgende:
Zit je in een kroeg in de VS, komen in eens vlak voor je trouwen je twee beste vrienden binnenlopen.
Bijna 10.000 km van huis en maar voor vier dagen.
Ik haat complotten maar deze is zeer geslaagd.
ga jij morgen groningen nog onveilig maken??quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:10 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Doe dit jaar maar eens rustig aan denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ga jij morgen groningen nog onveilig maken??
Verstandigquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Doe dit jaar maar eens rustig aan denk ik![]()
Same here!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Verstandigik ga ook rustig aan doen, paar biertjes drinken, terrasje pakken en dat was het dan wel
Het weer begint al op te knappen hier.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:38 schreef appelsientje het volgende:
Nu maar hopen op mooi weer.... Jammer dat het niet op zondag isdan is het echt lekker buiten
korte broek...
Tjonge ...... wat leukquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het weer begint al op te knappen hier.
Vanmorgen bij station Lelylaan kwam ik vier lui in Hawaii outfit tegenVast ook op weg naar een feestje!
Dat was een stuk handiger geweest met die regen van vanmorgen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tjonge ...... wat leuk
Maar goed sommige mensen dragen ook een enorme mexicaanse hoed![]()
Dat is dan ook weer waarquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was een stuk handiger geweest met die regen van vanmorgen!
En dan weer snel aan 't bierquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:53 schreef pfaf het volgende:
Hallo.
Uurtjes gefiets om de callorien die morgen met grote getale binnen zullen glijden voor te zijn.
heeft de tandarts diep geboord ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:54 schreef SCH het volgende:
Fantastische titel
Tandartsch geweest, verdoving begint uit te werken
Auw... succes dan maarquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:54 schreef SCH het volgende:
Fantastische titel
Tandartsch geweest, verdoving begint uit te werken
quote:
Sneltram heet het in Utregquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:00 schreef appelsientje het volgende:
En bluezz weer met de metro gegaan ?
Succes!quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef JaWi het volgende:
Nou doei he. Mocht ik me doodzuipen, jullie waren lief
.
Avé.
Zuipse dan maar....quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef JaWi het volgende:
.
Avé.
Hou je het een beetje netjes in de stad?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef JaWi het volgende:
.
Avé.
Die duurt dan zeker 6 jaar?quote:
doei!! en sterktequote:Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef JaWi het volgende:
.
Avé.
Whuhuhuhuquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:10 schreef Vom het volgende:
Ik heb zo het idee dat het hem niet gaat lukken AZ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |