abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2005 @ 22:43:36 #1
54193 H.Y.L
Dat dacht ik...dus!
pi_25514266
Zoals iedereen weet heeft Versatel de rechten voor de live-wedstrijden van de eredivisie gekocht. Vanaf Augustus kan je via ADSL via Versatel de wedstrijden live bekijken op je tv. Op de website van Versatel raden ze aan om Versatel Family te nemen "om alvast voorbereid te zijn voor het live voetbal". Maar nu komt het!!!! Om live streaming video op DVD-kwaliteit te kunnen bekijken (want dat is wat ze in Augustus gaan aanbieden) heb je minimaal 3 Mbit downloadsnelheid nodig, maar de huidige snelheid van Versatel Family bedraagt 1Mbit. Daarnaast beweerd Versatel dat je op maximaal twee tv's tegelijk de beelden kan bekijken. Dit houd in dat je dus minimaal 6Mbit nodig heb om dit vloeiend te bekijken.
Conclusie: Of Versatel gaat binnen 5 maanden de downloadsnelheden van hun abonnementen monsterlijk verhogen! Of Versatel haalt nu vast een heleboel abonnees binnen met hun goedkope Family-abonnement van 19,95 om vervolgens in Augustus iedereen die Live voetbal wil zien verplicht om een veel sneller maar ook veel duurdere ADSL variant aan te schaffen. Ik ben benieudw!!!!
Geniet!
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:20:26 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_25526881
Ze zijn bezig met klantenbinding, dat moge duidelijk zijn.

Mogelijk komen ze tegen de zomer met een actie om goedkoop een abbonemt te nemen op hun nieuwe diensten.

Je maakt overigens wel een denkfout. Je gaat nu uit dat ze de videobeelden via hetzelfde systeem gaan versturen als ADSL. Echter, er zijn veel meer technieken om data via de telefoonlijn te versturen met hoge snelheden.
Mogelijk gaan ze werken met ADSL PRO 2, daarmee kan je tegen niet veel hogere kosten dan reguliere ADSL tot 25 mbit per seconde door een lijntje persen.

Bovendien zal het niet de bedoeling zijn dat je op 2 tv's een decoder aan gaat sluiten, waarschijk maken ze gebruik van een decoder met 2 tv-uitgangen.
So we just called him Fred
pi_25526926
Hoeveel kost dat ADSL Family per maand bij Versatel?

Ik wil het ook gaan nemen denk ik....
  Eindredactie Games woensdag 16 maart 2005 @ 01:23:48 #4
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_25526933
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:20 schreef FredvZ het volgende:
Ze zijn bezig met klantenbinding, dat moge duidelijk zijn.

Bovendien zal het niet de bedoeling zijn dat je op 2 tv's een decoder aan gaat sluiten, waarschijk maken ze gebruik van een decoder met 2 tv-uitgangen.
en via 1 decoder kan je weer 2 signalen sturen, net zoals je meerdere tv's op 1 pc kan aansluiten, meerderre tv's op een dvd speelr en coax kabel enzo ezno

hier in mijn huis staan er 3 tv's 3 video,s en me MCE te pruttelen op 1 lijntje zonder versterker
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:27:20 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_25526974
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:23 schreef donald_dick het volgende:
en via 1 decoder kan je weer 2 signalen sturen, net zoals je meerdere tv's op 1 pc kan aansluiten, meerderre tv's op een dvd speelr en coax kabel enzo ezno

hier in mijn huis staan er 3 tv's 3 video,s en me MCE te pruttelen op 1 lijntje zonder versterker
Ja, dan is het nog wel afwachten of je wel op beide tv's verschillend beeld krijgt. Als het een zelfde type decoder wordt als die van KPN Digitenne of CanalDigital, dan kan je tv's aansluiten wat je wil maar dan blijf je nog wel op beide tv's hetzelfde beeld zien.
So we just called him Fred
  woensdag 16 maart 2005 @ 08:16:34 #6
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_25528130
Je kan via iedere ADSL lijn voetbal kijken, zie www.yeahronimo.com. Versatel lijkt idd een poging tot klantenbinding te doen, slechte zaak
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:03:48 #7
54193 H.Y.L
Dat dacht ik...dus!
pi_25532122
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:23 schreef Greetings het volgende:
Hoeveel kost dat ADSL Family per maand bij Versatel?

Ik wil het ook gaan nemen denk ik....
Ik vraag me af of jij de OP überhaupt helemaal gelezen hebt??
Geniet!
pi_25532228
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik volgens de Versatel postcode test niet in aanmerking kom voor zo'n family abonnement (in ieder geval niet in combinatie met ISDN...) en dat terwijl ik absoluut het voetbal wil zien volgend seizoen. .
pi_25532379
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik volgens de Versatel postcode test niet in aanmerking kom voor zo'n family abonnement (in ieder geval niet in combinatie met ISDN...) en dat terwijl ik absoluut het voetbal wil zien volgend seizoen. .
Ik ben ook weer gerustgesteld, volgens mij kan ADSL family namelijk nooit ism ISDN. De andere ADSL abonnementen zijn allemaal wel beschikbaar.

Gelukkig wel voetbal vanaf augustus
pi_26055827
Ik hoop heel erg dat Versatel met een snelheidsverhoging gaat komen en dat de klachten die je in het forum op www.versatel.nl leest over de huidige snelheden worden opgelost, dan ga ik misschien ook maar switchen van provider. Maar wat mij het meest bevreemd is dat je verplicht bent om internet van Versatel af te nemen om live eredivisie voetbal te willen zien. Ik snap niet dat er geen waakhond of karteldienst o.i.d. in actie is gekomen.

Ik ben erg tevreden over mijn huidige internetaanbieder, eentje met een hogere snelheid, een vast ip adres (versatel kent dynamische adressen toe!), en waarvan ik weet wat ik er aan heb.

Nu wil ik het eredivisievoetbal live blijven volgen, maar dan moet ik van internetaanbieder gaan switchen om het voetbal te kunnen gaan bekijken??

Ik snap niet dat dat kan en mag met de huidige wetgeving in Nederland en dat er nog geen andere mensen zijn die daarover hebben geklaagd (of dat dat wel gebeurd is, maar dat het nog niet in het nieuws geweest is...) Waarom moet ik internetten via Versatel om voetbal te kunnen kijken???
pi_26057084
Het feit dat alles in zo'n totaalpakket zit vind ik ook vervelend. Ik moet zelfs mijn ISDN afzeggen omdat Versatel geen ADSL kan leveren als je ISDN hebt.

Maar dat voetbal moet ik zien.
pi_26059531
quote:
Op donderdag 7 april 2005 21:19 schreef H.Flick het volgende:
Het feit dat alles in zo'n totaalpakket zit vind ik ook vervelend. Ik moet zelfs mijn ISDN afzeggen omdat Versatel geen ADSL kan leveren als je ISDN hebt.

Maar dat voetbal moet ik zien.
Juist, dat is mijn punt! Jij moet je ISDN afzeggen, ik moet mijn huidige internet abo beëindigen. Dat zijn allebei dingen die in mijn ogen niets met voetbal te maken hebben, maar toch 'wordt je ertoe gedwongen'.
pi_26247461
De snelheid gaat dus monsterlijk omhoog http://www.versatel.nl/20mb/

Mijn aanvraag loopt inmiddels, ik neem de gok.
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:29:46 #14
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_26252556
20 mbit down en 1mbit up....hmmz kunnen ze dat ook garanderen?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:51:23 #15
118967 FicoF
ondertitel
pi_26252993
Dan kun je usenet wel lekker leeg-leechen. Ik ga kijken of er geen addres onder het gras zitten.
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:40:11 #16
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_26255412
Misschien interessant om te lezen:

- Het Versatel-voetbal-verhaal op Webwereld
- Reacties
Stop the world, I want to get out.
pi_26306714
Even voor de picture, zijn voetbalwedstrijden volgend jaar wel of niet zonder een abo bij Versatel te zien ? Dan gaat t alleen om de samenvattingen.

Overigens vraag ik me af of Versatel dit ooit rond ga krijgen. Ze komen uit het niets en zetten een megaproject op waar je eng van wordt.

20mbit klinkt leuk maar daar gaat nog alle bandbreedte af die je nodig hebt om voetbal te kijken en dat moet je daarna nog delen met alle andere mensen die tegelijkertijd voetbal kijken.

Versatel is een erg boeiende case om naar te kijken maar op dit moment lijkt het in mijn ogen veels te groot om goed te kunnen implementeren, zeker gezien de deadline van begin augustus. Als dat fout gaat heeft Versatel een erg groot probleem.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 17 april 2005 @ 23:05:14 #18
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26310274
De specs:

What’s included in the introduction offer?
All live Eredivisie matches of all clubs for free
Up to 20Mb ADSL 2+
Decoder and multimedia modem (remains ownership of Versatel)
Installation at your premises done by an engineer

What’s the price?
¤39.95 p/month for a 20Mb ADSL 2+ connection. All live Eredivisie matches included in this price
¤49.95 one time connection fee
Watch matches at a later moment: ¤0.99 per match
Contract length: 12 months

En ja, ik heb besteld. Monsterlijk aanbod, NOG betere prijs en voor 5 euro extra heb ik ook onbeperkt bellen binnen NL...

Weet niet wat ik nog te wensen heb, behalve straks on demand tv en films via versatel; ideaal
I love my followers & fans!
pi_26311200
voor 5,- onbeperkt bellen in NL

balen dat ik net vastzit aan m'n Tiscali abo. Neem aan dat die voor een jaar is, even een keer nazoeken dan. Maar goed m'n vraag blijft staan. Is het straks onmogelijk om HCE samenvatting te kijken zonder Versatel abo ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_26315190
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef UnleashMitch het volgende:
voor 5,- onbeperkt bellen in NL

balen dat ik net vastzit aan m'n Tiscali abo. Neem aan dat die voor een jaar is, even een keer nazoeken dan. Maar goed m'n vraag blijft staan. Is het straks onmogelijk om HCE samenvatting te kijken zonder Versatel abo ?
De tv-rechten van de samenvattingen zijn niet in het bezit van Versatel, maar in het bezit van het nieuwe TV station van John de Mol. Versatel 'vervangt' Canal+, Talpa 'vervangt' Studio Sport. Dus het antwoord op je vraag is nee!

(edit: vraagstelling verkeerd begrepen, je vraagt of het onmogelijk is, antwoord is dan nee... ) Samenvattingen blijven te bekijken zonder welk extra abonnement dan ook....

[ Bericht 10% gewijzigd door Murph op 18-04-2005 09:11:21 ]
pi_26315219
WTF
Wat een tyfuslijers dan
En Live wedstrijden dan?
pi_26315760
quote:
Op maandag 18 april 2005 08:21 schreef Max-Westerman het volgende:
WTF
Wat een tyfuslijers dan
En Live wedstrijden dan?
Sorry, verkeerd antwoord gegeven...

Live wedstrijden moet je Versatel abo voor hebben, samenvattingen zijn op het open net bij het nieuwe station van de Mol.
pi_26315870
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:12 schreef Murph het volgende:

[..]

Sorry, verkeerd antwoord gegeven...

Live wedstrijden moet je Versatel abo voor hebben, samenvattingen zijn op het open net bij het nieuwe station van de Mol.
O...
Dan zijn het nog ergere teringlijera

Ik heb verdomme net een abo bij Demon genomen

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2005 09:25:06 ]
  maandag 18 april 2005 @ 09:32:05 #24
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26316017
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:21 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

O...
Dan zijn het nog ergere teringlijera

Ik heb verdomme net een abo bij Demon genomen
Hier de details (van wat je dus mist, misschien kan je er nog onderuit binnen 7 dagen enzo bla bla):

I love my followers & fans!
pi_26316999
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:32 schreef Rocco_jr het volgende:

[..]

Hier de details (van wat je dus mist, misschien kan je er nog onderuit binnen 7 dagen enzo bla bla):

[afbeelding]
Die 7 dagen zijn al om
En ik weet ook niet wat het kost als ik nu annuleer

Anders maar anal+ opzeggen en een schotel enzo kopen, en dan op de minder legale manier naar het voetbal kijken

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2005 10:35:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')