en via 1 decoder kan je weer 2 signalen sturen, net zoals je meerdere tv's op 1 pc kan aansluiten, meerderre tv's op een dvd speelr en coax kabel enzo eznoquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:20 schreef FredvZ het volgende:
Ze zijn bezig met klantenbinding, dat moge duidelijk zijn.
Bovendien zal het niet de bedoeling zijn dat je op 2 tv's een decoder aan gaat sluiten, waarschijk maken ze gebruik van een decoder met 2 tv-uitgangen.
Ja, dan is het nog wel afwachten of je wel op beide tv's verschillend beeld krijgt. Als het een zelfde type decoder wordt als die van KPN Digitenne of CanalDigital, dan kan je tv's aansluiten wat je wil maar dan blijf je nog wel op beide tv's hetzelfde beeld zien.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:23 schreef donald_dick het volgende:
en via 1 decoder kan je weer 2 signalen sturen, net zoals je meerdere tv's op 1 pc kan aansluiten, meerderre tv's op een dvd speelr en coax kabel enzo ezno
hier in mijn huis staan er 3 tv's 3 video,s en me MCE te pruttelen op 1 lijntje zonder versterker
Ik vraag me af of jij de OP überhaupt helemaal gelezen hebt??quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:23 schreef Greetings het volgende:
Hoeveel kost dat ADSL Family per maand bij Versatel?
Ik wil het ook gaan nemen denk ik....
Ik ben ook weer gerustgesteld, volgens mij kan ADSL family namelijk nooit ism ISDN. De andere ADSL abonnementen zijn allemaal wel beschikbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik volgens de Versatel postcode test niet in aanmerking kom voor zo'n family abonnement (in ieder geval niet in combinatie met ISDN...) en dat terwijl ik absoluut het voetbal wil zien volgend seizoen..
Juist, dat is mijn punt! Jij moet je ISDN afzeggen, ik moet mijn huidige internet abo beëindigen. Dat zijn allebei dingen die in mijn ogen niets met voetbal te maken hebben, maar toch 'wordt je ertoe gedwongen'.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:19 schreef H.Flick het volgende:
Het feit dat alles in zo'n totaalpakket zit vind ik ook vervelend. Ik moet zelfs mijn ISDN afzeggen omdat Versatel geen ADSL kan leveren als je ISDN hebt.
Maar dat voetbal moet ik zien.
De tv-rechten van de samenvattingen zijn niet in het bezit van Versatel, maar in het bezit van het nieuwe TV station van John de Mol. Versatel 'vervangt' Canal+, Talpa 'vervangt' Studio Sport. Dus het antwoord op je vraag is nee!quote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef UnleashMitch het volgende:
voor 5,- onbeperkt bellen in NL
balen dat ik net vastzit aan m'n Tiscali abo. Neem aan dat die voor een jaar is, even een keer nazoeken dan. Maar goed m'n vraag blijft staan. Is het straks onmogelijk om HCE samenvatting te kijken zonder Versatel abo ?
Sorry, verkeerd antwoord gegeven...quote:Op maandag 18 april 2005 08:21 schreef Max-Westerman het volgende:
WTF
Wat een tyfuslijers dan
En Live wedstrijden dan?
O...quote:Op maandag 18 april 2005 09:12 schreef Murph het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd antwoord gegeven...![]()
Live wedstrijden moet je Versatel abo voor hebben, samenvattingen zijn op het open net bij het nieuwe station van de Mol.
Hier de details (van wat je dus mist, misschien kan je er nog onderuit binnen 7 dagen enzo bla bla):quote:Op maandag 18 april 2005 09:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
O...
Dan zijn het nog ergere teringlijera
Ik heb verdomme net een abo bij Demon genomen
Die 7 dagen zijn al omquote:Op maandag 18 april 2005 09:32 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hier de details (van wat je dus mist, misschien kan je er nog onderuit binnen 7 dagen enzo bla bla):
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |