quote:
volgens mij is er 's nachts in Utrecht meer te doen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef Spideyman het volgende:
Owke,,, wat moet het gaan worden vanavond, utrecht of amsterdam? zeg het maar...
Het is hier al begonnenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is er 's nachts in Utrecht meer te doen.
Jeetje, wat wordt het vroeg nacht daar!quote:
Ik heb er aan 1 genoegquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is er 's nachts in Utrecht meer te doen.
In Amsterdam moet je het doen met 27 buitentaps
Het weer begint er steeds beter uit te zien. Gaat nog druk worden bij die tap van je als het zo doorgaat!quote:
Ach binnen op het leidsche kan ik het gratis krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het weer begint er steeds beter uit te zien. Gaat nog druk worden bij die tap van je als het zo doorgaat!
Dat zullen ze zekersteweten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Succes dan maar Pfaf, moge de GrolSCHjes je smaken!
Ik zag hier (waar ik werk) net al een flauw zonnetje!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het weer begint er steeds beter uit te zien. Gaat nog druk worden bij die tap van je als het zo doorgaat!
Ook maar een paar gepost.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef pfaf het volgende:
Beste topic ooit
Nu douchen en 3 dagen feesten.
Ik weet waar je huis woont als ik je niet tegenkomquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
Ik ga niet naar buiten vanavond, stel je voor dat ik Bluezz tegenkom
* luikjes dichtdoetquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont als ik je niet tegenkom
mja was ik niet echt van planquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan je nog net aansluiten bij de polonaise
Daarom ga ik ook straks zsm het land uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |