quote:
volgens mij is er 's nachts in Utrecht meer te doen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:28 schreef Spideyman het volgende:
Owke,,, wat moet het gaan worden vanavond, utrecht of amsterdam? zeg het maar...
Het is hier al begonnenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is er 's nachts in Utrecht meer te doen.
Jeetje, wat wordt het vroeg nacht daar!quote:
Ik heb er aan 1 genoegquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is er 's nachts in Utrecht meer te doen.
In Amsterdam moet je het doen met 27 buitentaps
Het weer begint er steeds beter uit te zien. Gaat nog druk worden bij die tap van je als het zo doorgaat!quote:
Ach binnen op het leidsche kan ik het gratis krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het weer begint er steeds beter uit te zien. Gaat nog druk worden bij die tap van je als het zo doorgaat!
Dat zullen ze zekersteweten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Succes dan maar Pfaf, moge de GrolSCHjes je smaken!
Ik zag hier (waar ik werk) net al een flauw zonnetje!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het weer begint er steeds beter uit te zien. Gaat nog druk worden bij die tap van je als het zo doorgaat!
Ook maar een paar gepost.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef pfaf het volgende:
Beste topic ooit
Nu douchen en 3 dagen feesten.
Ik weet waar je huis woont als ik je niet tegenkomquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
Ik ga niet naar buiten vanavond, stel je voor dat ik Bluezz tegenkom
* luikjes dichtdoetquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont als ik je niet tegenkom
mja was ik niet echt van planquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan je nog net aansluiten bij de polonaise
Daarom ga ik ook straks zsm het land uit.quote:
Same herequote:Op vrijdag 29 april 2005 12:24 schreef Noca het volgende:
Whehe
Ik heb geen zin meer om aan mn opdracht te werken....waar is mijn motivatie toch gebleven!![]()
Naar buiten gelopen en bier gaan halenquote:
Nee daar is ie ook niet, maar voor mezelf is dat geen slecht ideequote:Op vrijdag 29 april 2005 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Naar buiten gelopen en bier gaan halen
Zullen we even een tukje gaan doen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:24 schreef Noca het volgende:
Ik heb geen zin meer om aan mn opdracht te werken....waar is mijn motivatie toch gebleven!![]()
quote:
Maar dan zie ik die kop van Wilders ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je kan moet je ff t journaal kijken, echt bijzonder
En dan sla je weer een TV aan gort?quote:
*versiert SCH met lintjesquote:
geweldig he, en dan boven die haarband weer grijs haarquote:
Meldt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Waar is de echte scherpe journalist toch gebleven....
En een roze jas.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geweldig he, en dan boven die haarband weer grijs haar
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:41 schreef SCH het volgende:
[..]
En een roze jas.
Weet je zeker dat het JustMe niet was?
Mij dus ook, echt enorm. Overal mag ie z'n verhaal doen, overal een beetje zielig doen dat de laatste 4 afleveringen niet doorgaan, overal de vermoorde onschuld spelen maar feit is dat ie zelf ergens tekent terwijl ie nog dik 2 jaar contract heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:40 schreef SCH het volgende:
Dus het stoort me dat hij nu als een soort Here God wordt neergezet.
idd laat hem maar flink betalen als hij zo graag naar tien wil, had dan desnoods een optie erin gezet dat je tussentijds weg kan. Maar zo slim was hij natuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mij dus ook, echt enorm. Overal mag ie z'n verhaal doen, overal een beetje zielig doen dat de laatste 4 afleveringen niet doorgaan, overal de vermoorde onschuld spelen maar feit is dat ie zelf ergens tekent terwijl ie nog dik 2 jaar contract heeft.
Moet ik eens bij mijn baas doen.....
Maar op de NOS en bij RTL allemaal leuke verhaaltjes dat de actie van de CARA sneu is, nou ik vind die niet meer dan terecht.
Ze zouden eigenlijk een enorme smak (als in belachelijk veel) geld moeten eisen van Tien om dat contract af te kopen, zodat uiteindelijk zowel Tien als Jack er niet beter van wordt, want dat is precies waar ie om vraagt met z'n asociale laffe kut manier van handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |