quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik tukken met mijn gulpje open![]()
Op die manier gedacht is er feitelijk incorrect gehandeld daar de VARA niet ingelicht/op de hoogte was.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:52 schreef Atrimar het volgende:
Ben benieuwd als het voor de rechter komt en ze trekken de vergelijking naar contracten van voetballers ... gewoon afkopen die handel ...
pas maar op dat SCH niet op je SCHpringtquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik tukken met mijn ogen open![]()
Ja, op 2 punten na:quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:55 schreef SCH het volgende:
Afkopen en niet zeuren over 23 jaar loyaliteit.
Als DIGGER na 23 jaar loyaliteit aan EW zegt, daarom heb ik nu maar eens 6 jonge grietjes genaaid want die hebben nog grotere tieten en bij hun mocht ik wel van achteren en zelf initiatief nemen, dan heb ik daar ook geen waardering voor.
Goede vergelijking he?
Ik probeerde realistisch te blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:00 schreef DIGGER het volgende:
- 6 jonge grietjes maar?
Het is wat vreemd idd, maar om nou te schrijven: een grotere clitoris.quote:- Nog grotere tieten dan EW? Zeker nog nooit een voltreffer van 1 tiet in je smoelwerk gehad....
En daar ging je rugquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:57 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zonnetje schijnt, dus ik ga vanmiddag voor het eerst sinds 3/4 jaar maar weer eens kijken of ik een balletje kan meppen op de golfbaan.
Niet lullen over dingen die je niet eens weet te vinden SCH.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
Het is wat vreemd idd, maar om nou te schrijven: een grotere clitoris.![]()
Pas je op voor een klaplong ...quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:57 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zonnetje schijnt, dus ik ga vanmiddag voor het eerst sinds 3/4 jaar maar weer eens kijken of ik een balletje kan meppen op de golfbaan.
Jij zou dat ding nog niet vinden als er een uithangbord van Guiness boven hing.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niet lullen over dingen die je niet eens weet te vinden SCH.
Bij de tepel linkschaf toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niet lullen over dingen die je niet eens weet te vinden SCH.
met de vrouw op handen en knieen hangt er ook een Guinness (blijf je de belangrijke zaken in het leven wel even goed spellen, Schotse vriend) uithangbord boven, toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:07 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Jij zou dat ding nog niet vinden als er een uithangbord van Guiness boven hing.
*grom*quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
met de vrouw op handen en knieen hangt er ook een Guinness (blijf je de belangrijke zaken in het leven wel even goed spellen, Schotse vriend) uithangbord boven, toch?
Zeg, je roept al een heel topic dat je foetsie gaat...quote:
Ik ging ook foetsie. Maar ik had een aansluiting eerder en ben nu een half uur te vroeg op de universiteitquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeg, je roept al een heel topic dat je foetsie gaat...
En je bent er nog steeds?
Ik heb als excuus dat ik nog even moet detoxeren/recupureren voordat ik het feestweekend ga inluiden
dus ging je maar ff onlinequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ging ook foetsie. Maar ik had een aansluiting eerder en ben nu een half uur te vroeg op de universiteit.
Hier begint het weer zonniger te worden, maar voor de rest is er alleen nog maar regen gevallenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dus ging je maar ff online
Hier is het ook lekker! net zonder jas buiten gelopen..
Hier welquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmm het weer werkt nog niet echt mee, jammer...
Alleen vanochtend wasch het een beetje erg vochtig... maar nu is het echt lekker.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier begint het weer zonniger te worden, maar voor de rest is er alleen nog maar regen gevallen
Paar kilometer boven zeeland anders heerlijk weerquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmm het weer werkt nog niet echt mee, jammer...
Dan zal het hier nog wel goed komen, denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alleen vanochtend wasch het een beetje erg vochtig... maar nu is het echt lekker.
Nu nog 3 en half uur door komen en dan begint mijn weekend ook
Zo lul je met Atrimar, zo heb je een vette order uit Schotland binnenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:11 schreef Atrimar het volgende:
[..]
*grom*
Geloof je dat het aan het toetsenbord ligt?
Nee zeker ...
Nopequote:Op vrijdag 29 april 2005 13:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zal het hier nog wel goed komen, denk ik
Morgen dus geen Planet ?
Voorzienigheid ... kan niet andersquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo lul je met Atrimar, zo heb je een vette order uit Schotland binnen
Dat is inderdaad een keer lekker, zeker als je ookal doordeweeks stageloopt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope
Morgen lekker vrij... Planet is wel open... Maar ik hoef lekker niks te doen morgen... echt heerlijk is dat!
* zoekt de horizon af naar een rookpluimquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb net trouwens 3 arabieren de weg gewezen naar Schiphol in de trein.
Euh jah, beetje rustig nog.. ik moet wachten tot mijn plan wordt goedgekeurd... maar goed ondertussen zit ik te fokkenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een keer lekker, zeker als je ookal doordeweeks stageloopt.
Bevalt het goed daar?
Ja, voel me vandaag een stuk beter dan gisteren.quote:
mooiquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, voel me vandaag een stuk beter dan gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |